shopping


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

oj oj, vilken dag. och äntligen har man landat hemma hos mig. duscha och klar för sängen, såg inte förän nu att jag klättrar på den här listan igen. men på tal om annat, halva dagen i skolan. (fast hade ingen lektion) sen åkte jag till bup och pratade. och sen gå på stan, med underbara moa och ellinor. blev inget kalas hos amalia, men vi får ta och leka en annan dag. jag har haft en toppen dag, hoppas ni med haft det. vi hörs imorgon, efter som klockan mycket.

ett: väska på Åhlens 199:-
två: Jacka på Lindex 399:-
tre: skor på Åhlens 399:-
fyra: tunika på Åhlens 199:-
fem: bekini Åhlens 150:-
sex: plånbok Åhlens 199:-
sju: foundation på lindex 135:-

mycket på åhlens och lindex, men hittade inget annat på dom andra.

Kommentarer

SV: nice:) akuten hela dagen.

inte så mycket tror jag...

Shopping är det bästa som finns :) Jag handlade en liten sak till mig idag oxå hehe kolla gärna

härligt.. fint här me

vad gör du? :D

sv; :D!

åh, jhag vill med shoppa!

fina grejer :

riktigt snygga grejer du satt tassarna på :)

oj vr går du på bup? :/

Klart han är :D

Men va roligt! =)

sv: tack! :-D

svar: tack! :D

sv: Najs, jag har inte gjort mkt idag :P

snart :)

Sv; okej :)

Ja med xd

nej nu ska jag försöka fortsätta städa så att jag slipper göra det i morron..^^

Åh, visst är hon!



Så fina saker :D

fina saker :D

good good,

hehe okej xD

=]

härligt(:

jodå det toppen(:

dt var en del du:D hehe..^^

tack för att du röstade på mig!:)♥

SV: Bara bra med mig =)

Hittar du på då ?

KRAM

tack så hemskt mycket=)

SVAR Igår shoppade jag lite också=)

Ska nog till Åhlens... :)

sv; haha tycker du mina bilder är fina, är dina gudomliuga!

jo de e bara bra,själv? <3

Godmorgon! Vad ska du hitta på idag ?

Kram

Oh, massa fint ju :D.

sv; tack så mycket :)



fina köp!

SVAR: Jadå :)

Sv: varsigod :) Vad gör du då? :D

(sv) vad bra, har sett bildern apå din blogg och sommarkrysset verkade jätte bra ju!



Snygga grejer! Kram

Hehe okej,

hat fotbollsmatch o sen vet jag inte haha:D

sv: haha okej, du tar det som det kommer med andra ord :)

Vad kul med lite shopping :D

sv: jaha vad kul :) fina saker du hittade!

jag tog det bara lugnt idag :P

hur mår du idag då?

Ta det lungnt för är sjuk !

Händer idag?

sv: Tack :D

Åh vill också shoppa!!!

sv; Okej, vad kul! :D

Vad ska du göra i helgen då? :)

sv: vad bra :D Jotack bara bra :P



Tacktack =D

hihi ja eller hur :D

så fin bikini=)

Men åh så mycket fint, bikinin var riktigt ljuvlig :) Hoppas du får en underbar fredag ♥ Missa inte att tävla om 1000 kr på Guldfynd på min blogg!

haha okej :D

vilka snygga saker! älskar väskan:)

Tack!:)<3

Fina saker!:D

HAR DU ELLER SKA DU SE SEX AND THE CITY 2? :)

checka gärna in & svara..! ;)



http://aalexandrat.se/2010/may/ikvall-blir-det.html

http://aalexandrat.se/2010/may/ikvall-blir-det.html

fint :D

Vad fina grejer du har shoppat. :D

Åh jag skulle behöva sandaler till i sommar, har bara vanliga skor för tillfället!



SV: men det låter ju bra :)

Snygg väska :)























Follow my on Bloglovin







Trackback