snart börjar det närma sig..


foto: Moa LIndqvist
modell: Beatice Jakobsson (jag)
kamera: digital kamera (min kamera är på lagning)

sitter i skolan och försöka jobba, sitter och ringer och kollar hyra hos folk och annat. efter som vi sitter och jobbar med ett arbete om ekonomi. idag får man arbeta med det man vill eller vad man behöver, och efter som jag har bara lite internet tänkte jag ta och kast in ett inlägg i skolan istället för hemma.

när jag kommer hem måste jag packa inför skolresan, skriver ett sista inlägg på onsdag sen hörs vi inte förän måndag, är ledig då och kanske hinner skriva då, så ni får stå ut över helgen. men jag kanske hinner skriva ett inlägg när jag packat klat sen ikväll, annars hörs vi imorgon.

tar bloggpaus på onsdag, ska på klassresa.


Kommentarer

Så mysig bild, hoppas ni får de bra på klassresan!



Förstår de :(

SV: Ska inte göra så mycket. Va kul med klassresa =) Vart ska ni ? KRAM

Hej, och förlåt för dåligt svar ♥ Kommer igen nu med fototävling och galenskaper under dagen så kika inom. Hoppas du får en fin dag ♥

sv; hehe nej inte jag heller ^^

det måste vart svin kallt? :o



kram

aha :o , okeejj , klassresa wohoo jag vill med ! :(

Hoppas du får det bra på klass resan :) riktigt fin bild!

Svar: :)

mysig bild :)

svar;

och så blev jag det!:(

hoppas ni får kul :)

Håll utkik i min blogg, en tävling väntar!:)

aha okii

tack :D<3

sv: tack:D

Tack så mycket :)

allt bra ? :D

Vad händer idag då:D

ha dt kul på klassresa:D

hihi =D sötnos

SV: Okej :) ganska

fin solenedgång



Hej Alla glass älskare kolla in min test av magnum-strawberry-white



http://experienceno1.blogspot.com/2010/05/magnum-strawberry-white-en-sockerbomb.html

hihi okej! inget sp ;)



vars ska du på klassresa?:D

aha, vad kul!! :D vart ska ni nån stans?

min klass ska till kåsjön & tälta i början av juni(:

ja vet du har inte frågat mig vad jag skja göra;P men nu får u veta endå.

på fredag ska jag festa! :D på lördag så kmr mina kusiner & släkt till mig, så ska vi grilla! och på söndag ska jag ta en fika med några kompisar.

Härligt! jodå :D

ja fast va ju i februari och början på mars då va det ju fan 20- i sverige så ;) där va det 5-

Vilken fin bild!

hoppas det går bra då!

Var är bilden tagen? Den var jätte fin

sv; är lite trött så funderar på att vila och sedan blir det plugg xD

sjuktfin blogg du har!

allt bra? :)

sv; okej :)

Tack så mycket! :)

sv: d va så lite så! härligt :) samma häR!

haft en bra tisdag än så länge? :)

SVAR: absolut :D

hihi tack, du är också söt!

hahah! :D fast det stämmer inte :P puss

Svar: Ja! :D Ha det så bra! :D

(sv) Tackar åt henne :D



Hoppas du haft en bra dag :)

sv; vart ska ni åka med klassen då? =)

sv; Ja:)

Fin bild:)

så kul=)

jaah okej , tackar.

hoppas att du får en bra dag då? :=)

aha härligt :D

sv: ja absolut, men är nog bara hemma imorgon:/

hihi okej så bra=D<3

sv: Tack!



Kul med klassresa :)

sv; vad ska du göra i morn då? :D

sV; vars ska ni på klassresa?:)

det förstår jag !

ha det så grymt skojj på klassresan! :) vart ska ni/vad ska ni göra?

fin blogg med många härliga bilder ! :)

Sv: tack så jätte mycket! :D

sv: Åh, men det är ju bra, att man slipper flytta långt! :) Kram!

Tack! =) Allt bra med dig idag?

haha jaa:D

härlig bild! allt bra? :D<3

vart skall ni på klassresan?

Sv; Tack, känns mycket bättre idag!



Låter roligt med klassresa =)

Hoppas du får det super roligt!

kolla på tv och blogga tror ja.

sv. haha ja :D

hoppas er klassresa blir kul! ha det bäst då :)

yes,hur är allt med dig? :)

svar: tack! :D

och vart ska ni då? :D <3

förstår det ;)

Tack:D

Cool bild:)

sv: okej, jo de är ju skönt de med :)

hur mår du idag då?

- ja:)

SV: okej :) inte mkt.

SVAR: mm! :D

sv; haha ja jag förstår det ;)

Åh vilken nice bild :D

okei ;)

vacker bild!!!

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

nicee:D

sv: jaha vad illa :o men ha så kul på klassresan :)

Det är alltid kul med en resa med klassen! =)

vart ska ni på klassresa? =)

svar: vad härligt! =)

Haha ja, men kul :D

samma här(:



ha så kul i klass-resan <3

Vart ska ni på klassresa? :)

Hejsan, fin blogg du har!

Just nu pågår en frågestund i min blogg, kika gärna in och lämna en fråga ;)

sv; njaa inget typ :D

ja just prevcis :) haha ja en av m ina bästa kompisar :)

sv: :)



Jag har ätit sommarens första glass idag! Har du gjort det än?



Och kika gärna in mina photoshoptalanger i inlägget om Harry Potter ;)

härligt att höra! jo det är toppen! :D



åh, grymt fin bild! :)

okej :D njai ntem kt alls :)

vart ska ni? :D

Förstår det :p Fin bild! :)

otroligt vackert foto!

sv: haha "typ" alltså? ;)

Hejsan, som du kanske läst så lägger jag ner min blogg på yoursooofine.blogg.se Vill du fortsätta skriva med mig så finns jag här nu... :D

Åh... vart ska ni åka nånstans på klassresan? :)

fin bild =) sol hos dig i dag?

vackert!

jag skall också på klassresa snart ;p

Ha en underbar helg !

Kram

ha det så kul! ;)

mysig bild :)

Riktig härliga bild. :)

Så fin bild. :)

Hej, jag är med i en fototävling! Det skulle betyda allt om du röstade på mig här :)



http://tinkerbella.blogg.se/2010/may/utkast-maj-21-2010.html#comment



TACK! <3



ps: Fett fin blogg förresten! :D

åh vad härlig bild! gotland är så fint!!

fin bild :)

fin bild (:























Follow my on Bloglovin







Trackback