solen skinner på gotland (yy)


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Amalia, Moa och Ellinor

vad skönt väder det är ute, sitter ute på balkongen med datan och njuter av solen. men det jobbiga är att jag knappt ser skärmen så bra. men jag ska inte klaga nu när vi har fint väder, och man kan vara ute. det blir plugg mor kvällen, eller iaf tills det börjar bli kallt här ute.

idag är det morsdag, och jag får se om jag träffar mamma. men hon är iväg med mina andra syskon, jag orkade inte följa med efter som det var tidigt vi skulle åka.men annars träffs jag och mamma i veckan, och det kan bli mysigt då med. men vi får se dagen är inte slut ännu. nu blir det sola och njuta av början på sommaren, love!

flera som är ute idag?

Kommentarer

okej :D det e bra;D

sv: Okej, trevligt, vad såg du för film ?? :D

sV: vad bra :D Jotack bara bra =)

gött o bo på gotland ? :D

sv: haha. har aldrig varit där =)

sv: det är bara bra :D

haha ja:D

sv: okej :) jag lyssnar på musik :P

hur mår du idag då?

härligt med sol!

allt bra med dig? :)

Hej sötnos! <3

Nu har du chansen att bli modell för en dag. Anmäl dig bara i min blogg och berätta vem du skulle ta med dig om du vann



Missa inte chansen !

Kramis <3

svar;

hihi jaa=)

vad gör du då?



Underbart fin bil btw!

haft en bra dag så långt? :)

sv: Tack! Va kul att du gillar min illustration!

Verkar som ni har det riktigt härligt på gotland. Här i norrland verkar regnet närma sig och det är bara 13 grader. Vart tog sommarn vägen?

Sv: Tackar :)

sv: får försöka tvinga dit mamma i sommar =)

sv; göru då? =)

ehhe..good^^



aa faktiskt..alltid skönt att sova^^

sv: jo det har jag :)

sv; okej =) sitter o väntar på mat haha

vad gör du då? :D

sv: vad ska du hitta på imorn ? :D

sv: samma. tyvärr!

svar;

så lite så :)

åhh, så mysiigt=) Ska snart ut på en promeenad!:D

Vad tycker du om underkläder-utanpå-kläderna-modet?

KRAM

xo



http://nyheter24.se/nextinfashion/mira

http://nyheter24.se/nextinfashion/mira

http://nyheter24.se/nextinfashion/mira



Okejokej. :)

SV: ja usch :/(

sv; yes :D

Sv: Allt är fint, mätt och belåten efter smörgåstårta och fika :)

urgulligt foto :D

Jag ska spela fotbollsmatch.

planer för imorgon?

Ja och gott är det med.:)

hej solstråle!! Vad har du gjort idag då?

Kram

Haha kanske för att din blogg är bättre :D haha

vad ska du gra idag då?:D

OMG JAG ÄR ÚPPE!!!!! MÄRKTE INGENTING :Dtacktack!!!

älskar verkligen vädret :D inte ett moln på himlen, snacka om att man har solat idag!

Hoppas helgen varit bra, och att du mår bra :)

vad händer ikväll då?

härlig bild! :)

fin sommar bild

sv: ska snart äta :D

Svar: Vad ska du göra ikväll då? :)

vad gör du? :)

- vad bra:)

sv: Okej, jag kanske ska se den imårrn :D Var den bra ?? :O

sånt gillas :)























Follow my on Bloglovin







Trackback