sommarkrysset, flera bilder..


foto: Beatrice Jakobsson
sommarkrysset


ska vänta på att min kära pappa kommer hem, sen ska han få köra mig till moa. och ska vi ta och hitta på något roligt, det är en bra sak att vi flyttade närmare. men allt annat suger, iaf här kommer två bilder till från sommar krysset. och jag har ännu flera bilder till, men dom får vi se när vi lägger upp på bloggen.

imorgon är det den 27 maj, gissa vad som händer då? amalia fyller år, träffar henne i skolan ett tag. sen ska jag ta och åka till bup, och handla lite om jag hinner innan bussen kommer. sen ska jag ta och åka till amalia, och äta tårta och mysa. hinner inte vara där så länge, men det är iaf ett tag. hinner ännu ändra sig lite, men jag hade tänkt och gjort detta.

super glad att jag fick lön 3000 igår

men som sagt vi får se hur dagen blir imorgon.

Kommentarer

okej! :)

visste du att eddie e bög? :)

3000:- ? :ooo

SV: Tackar :) hoppas jag med :)

inte lite dock, huur? :oo

SV: :D ska du göra imorgon dÅ?

sv: tack så mycket! <3

jättefina bilder! :)

tävlar just nu hos http://oliviamjau.blogg.se om en bloggdesign och om länkning i en månad! Vi är nummer fem så om du har lust rösta på oss =)

Var har du jobbat? :)

vad härligt , jo det är fint med mig också :D

sv; =)

okej, jo med mig är det bra :)

följa varandra med bloglovin söt? :) Kram

ja :O läste de i tidningen

gud vilka härliga bilder!

:):) allt bra då?

hur mår du babe

ingenting, ^^

SVAR: okej :)

den är sjukt fin iaf (h)

Idag har jag och mamma varit på roadtrip till mariefred och shoppat!

Vad händer ikväll då?

kram

fin blogg du har! :)

Jo det är bra vad gör du?

sv: så är dt ;

sv: aadå :D Allt bra idag också ? =)

sv: okej, ska bara titta på tv :P

haft en bra dag?

Oh, Sommarkrysset 8D Nice :D

sv; vad ska du göra i morn då? :D

sv: Mm hihi :D

gjort idag? =)

SVAR Yes=) Vad händer imorgon? ♥

varse :) fina bilder dedära oxå ;)

jag bloggar och lyssnar på musik :D<3

bra bilder :)



svar/

tack så mycket :D

okejokej låter bra det :9 nej ahjg gör inte så mycket.

sv; naaw tack !

vad kuuul

söta :D

nice bilder:)

Okeej det lät som en lugn och skön kväll :) Så det ska vara ;D <3

shit va nice med 3000 spänn!

Coolt :)

okej härligt:)<3

Okej, så kul :)

Rabih är söt<3

nu är min frågestund uppe :)

sv: händer i morron då? :)

Härligt!:) Jo det är bra;)

Jaha okej. Så om jag har ett inlägg med 100 st kommentarer och uppdaterar 6 gånger kommer man upp?

Tack för tipsen, så snällt! <3

SV: Spännande

hihi! ;D <3

sv; hade du kul? :)

fin blogg :)

svar : okej jorå det e bara bra :D

Allt bra idag?:D

Jadå:D<3

Ska du göra ngt kul i helgen då?:)

svar: hehe ;)

Var du där? :)

- men usch då.. krya på dig:/

jag e ocks back från bloggpausen:p hehe~~

hoppas veckan har gått bra^^

Varsågod :D Jaha okej, men vad händer med de nu då?

Ska du köpa ett nytt eller något annat eller vad? :)

nej, lr hur :(

SV: Tack =)

Allt bra idag ?

KRAM

va kul att vi båda är på listan =D

Vilken söt klänning hon i Timoteij längst ut till höger har!

fin blogg :D

sv: haha :) planer för helgen då?

Vad är egentligen sommarkrysset för nåt? :P

har sommarkrysset börjat sändas? åh, nu är det verkligen sommar!!

kul att se bilder :D

vad roligt att gå på sommarkrysset :)

fina bilder :)

Fina bilder! Antar att du var där .. Jag var i stockholm för två år sen eller något.. (visste då inte att sommarkrysset spelades in på grönan) Jag o en kompis ville ha lite skoj så vi åkte till grönan.. upptäckte då att dom höll på att spela in så vi satte oss där och jag blev eld o lågor när jag fick se lite kändisar.. EMD och Rednex blandannat.

Säkert bara jag som tycker det är speciellt att se kändisar.. bor ju i en bonnhåla =)

så jäkla nice:)

fina bilder du fotade :)

sv; Tack så mycket :). Den finns som linne me, funderr på att köpa ett, fast med röda ränder :).

Åh, härlig lön!

sv; Okej, hihi::)

HaDE du det bra på din klassresa? :)

Söt blogg!

Kika gärna in min blogg och ställ en fråga på frågestunden ;D

tack så mycket!:D<3

sorry för sent svar <3

allt bra? :)

sv: ja Ola kommer till grönan den 6:e :D ja ska troligen dit ;) hahah

fina bilder , vad har du för kamera ? :)

dessa är två av de absolut dåligaste grupperna jag vet :phahahaha timofuckingtej och "grabbarna supernygga och mesiga" :p men FINA och BRA bilder!

haha jag fatta inte vad du mena med hälsa?:)



haha timoteij går på min skola ;)

härligt!:)

tacktack;d♥

vad gör du?

Har du haft en bra dag hittills?

jora :/



vgd? (:

Tack så mycket! :D ♥

Fina igen :) Passar på att önska dig en trevlig dag ♥ Händer något skoj? Själv kommer jag uppdatera med festivalbilder!

sv: det är bara bra:)

KRAM

Tack så mycket!:) <3

vad gör du? :)

Var med & tävla :)



http://lovisalindstroms.blogg.se/2010/may/va-med.html#comment

okey :D

tack! :)

Hej, jag har en tävling på min blogg, Veckans outfit ♥, va gärna med ^^

duu, vad heter dom fösta som är på bilden ? :D asså vad heter deras grupp typ :D

sv. det e helt okej, skjälv? <3

Fina bilder:)

Sista dagen för att tävla om 2 Galapremiär biljetter till Streetdance 3D



http://shortys.se/2010/may/vinn-2-biljetter-till-galapremiaren-av-filmen.html



Beskriv ditt pinsammaste dansminne, på discot, festen, krogen eller annat :)

Var sommarkrysset bra live? =)

Fin blogg du har!

sv: Jag kom precis hem :) sj då? ^^

Hoppas din dag har varit bra!

hehe, är det brA? :)

Fina bilder =) vill också se sommarkrysset live nångång =)

tuff dag i skolan :)

är allt bra?

tackar:D



åh va kul med sommarkrysset:)

Vad fin blogg du har!!

VILL DU BLI VECKANS BLOGG HOS MIG?

allt du behöver göra är att skriva en kommentar på ett inlägg så är du med och tävlar, lycka till!

svar;

inget, ...mer än att plugge:(

Oh, jag var också där =)

fin blogg!

kika gärna in på vår modeblogg :)

usch då. :(

Med mig är det bra...eller typ...har packat ur hela mitt rum nu. :'(

sv: Tack så mycket :D

jättefin blogg btw. :)

kram

tack! :D

Hihi hade nog gjort det om de inte hade varit så pass mycket jag skulle vara tvungen att lämna då;O

rösta på mig? skriv bara att du röstar på nr 10! :)



http://emmastarleaf.blogg.se/2010/may/utkast-maj-26-2010.html#comment

Vilken fin blogg du har :)

HÄnder ikväll? :)

Svar: Jaa, fast vi åkte under hela sommarkrysset så vi såg mer på repeditionen och sen lyssnade vi när vi åkte massa :)

Jag tyckte inte det var så märkvärdigt att se EMD egentligen, men ändå rätt roligt. Dom var ju (är väl fortfarande) väldigt kända just då så det var väldigt många unga tjejer som sprang fram till scenen och skrek!! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback