nu har jag badat i år..


detta är moas status

haha, om ni tycker det är tidigt ska ni bara veta när jag badade förra året. då var det mars, då badade jag första jag gången i havet. och iår är det lite senare än vad jag var året innan. det var lite kallt, men efter ett tag kände man ändå inget.. så det var helt okej, har ni badat ännu?

och ikväll blir det att vara med moa, och se vad vi hittar på. och hela dagen imorgon ska jag pcka till klassresan som börjar på tosdag och slutar på söndag. och det kan nog bli riktigt kul, efter som att våran klass har börjat bli riktigt bra nu. eller det känndes som det idag iaf.

plus att jag skulle dra ut en tand idag, det gjorde så jäval ont. helt sjukt, först skulle dom dela på tanden och sen skulle dom dra ut och hålla ser inte fram imot dom andra tre tänderna..

så på onsdag skriver jag ett inlägg sen får ni vänta tills på söndag!

Kommentarer

Allt bra med dig? :)

okej !:) nae ska chilla och kanske plugga lite :)

brr det låter lite mer än kallt hörru!

jag väntar nog tills sommaren kommer på riktigt innan jag hoppar i haha.



sv: åh tack så mycket!

sv: Tack så mycket! :D

Jorå, det är jättebra :) Själv?

sv: ska äta bakelse :p

Hur har din dag gått då?

Jo, kan tänka mig de ;s Verkligen jobbigt om man liksom gillar stället som man bor på från början också!

åh :(

<3

tack :D kram!

sv; yes :D

sv; tack!

var det inte kallt? :o

hihi ja:D

va görfdu

Vgd?:)<3

fin blogg.

sv; Jadå, allt är bara bra med mig, hur är det själv?

Jag har badat i år. Jag och några tog ett dopp i mars (a) höhö

SV: tack så jätte mycket! det värmer :')

Hej!

Oj hopp i havet... :) Bra jobbet!

jo allt är bra här! med dig då:?<3

Sv; Jaa de e det, när det inte funkar :P

grymt fin blogg :)

följa varandra med bloglovin? ;)

Okej , men lycka till med den då?! :)



Sjukt ledsen för så sent svar, hoppas att det inte gör ngt? :)

Är den där systemkameran bra? funderar på att spara till en sådan :D

- okej jag svarar på kommentarer:)

Några dagar innan julafton badade jag och min syster i snön, i bikini :)

Men i år har jag inte hunnit bada utomhus.



Ingen orsak ^^

Förresten, fråga på i min frågestund!

Svar: Ok:) jag sitter och kollar på tv:)

hihih jaa :D

Frän header du har =)

sv: jaha vad gör ni då? :)

tittar på tv :P

Svar: Jo :D

ja ^^

vad gör du? (:

Idag har jag städat, tvättat och handlat! Nu ska jag baka!



Händer ikväll då?

Kram

Tack <3 ja har nyss varit och handlat..

haha ;) <3

jag har nyss duschat <3

hih :)

va händer hos dej då ? :D:D

sv. jaa :)

sv; okej kul att flutta då? ;D

förlåt för ett sent svar, men den här gången har jag faktiskt haft annat för mig :)<3



vad gör du? :)

Men gud.. Människa hur kan du bada nu:O hahaha



sv; tack <333

sv; japp :D

sv; det lät härligt! <3

jäklaaar

gah! måste ha varit svinkallt att bada nu!

sv; hihi :)

haft en bra dag? :D

oh, var det inte kallt? :)<3

kallt att bada :D

Men vad kallt :o

ja har facktist ingen speciell typ . gillar alla haha

hehe :D usch, var de inte kallt?

sv; jag mår bra! :-D

hahyes:D

sv; Det är lugnt, man har inte alltid tid :).

sv; vad gör dudå? :D

vad gör du just nu då ;?

sv: hihi tack!

Sv; härligt :D jag mår toppen :)

sv. ingen orsak :)

kram!

oj vad kallt ;p

söt blogg. vad ska du göra i helgen då? (:

SV: tack så mycket :D

det är toppen bra! själv? :)

men åh vad din header är fin! och din blogg! :D puss

svar: japp, haha ;)

Sv; Jadå det är bara bra med mig förutom lite huvudvärk! Själv? =)

Måste vara kallt o bada :S vi badade första maj, o jag höll på att dö:p



Det är bara bra :) !

:D vsg

haft en bra dag?<3

ska strax sova,dudå

badat redan?!?!:D

sv: jag har fått jobb som värdinna på donken och som butiksbiträde på VILA clothes.

vad är dina planer för sommaren då?

jag vill med bada! mitt rekord i sjön är 1 april och då hade isen gått bort en vecka innan.

dyrt?? va?:p

hehe ja =D

SV: :) Gör du dÅ?

Oj kallt.. Har inte badat än, och väntar nog tills juli ;)



SV: va kul, lycka till!

SV: =D

Hittar du på idag då ?

KRAM

hih jadå:D

Händer idag??:)

Jag har inte badat i havet i sverige ännu, bara pool ;)

Härligt, vad ska ni åka ?

Kram

hejsan! lust att vara med och tävla om 2 biljetter till StreetDance3D? för att veta mer, gå in på min blogg! :)

kram

de va väl typ lagom att bada igår :P

Gokväll solståle! Hur har du spenderat denna tisdag?

Kram

jag har badat 7 gånger i år tror jag . har tappat räkningen redan . första doppet var 4 april i 3 plus . :)























Follow my on Bloglovin







Trackback