hjälp mig välja färg..


måste nog ta och installera min data, för nu är det inte riktigt som den ska. får be min bror göra det, eller om jag kollar och tar bort lite program. vi får se hur det blir, måste iaf börja lägga över bilder...

iaf min pappa är iväg och river lite vägg i mitt nya rum, och taket är vitt och mina möbler. och jag tänkte ta en färg vid säng väggen. och en annan färg på alla andra tre väggar. men frågan är vad jag ska ha för färg, det måste vara något som passar in med mina saker och det ska vara tre färger i mitt rum. fast vitt i taket är redan bestämt.

vilken färg tycker ni att jag ska ha? (ni måste läsa detta över för att svara)

Kommentarer

sv. det e helt okej, hur äre själv? <3

Sv; jag mår toppen :)

sv: okej :)



det beror sej på vilka färger du gillar :)

Förresten skall du flytta?

sv. det är skit roligt att höra det från dej alltså.

jag lyssnar på musik =D<3!

Olika nyanser av grönt?



Svar: mm :P

Olika nyanser av grönt?



Svar: mm :P

lila hade fan vart najs på den väggen, och de andra vita :D jag kan hjälpa dig måla :D:D:D

ta vita vägger sen en cool fondvägg:D

Tycker du ska ha en vit vägg och 3 blåa ;D

http://www.eliteladies.se :D<3

vad gör du?

lila, svart, vitt? ^^ haha, eller typ. ;d

kanske lila :D

Tycker du skall ta tre vita väggar och en rosa (A).

fin blogg! :)

kanske någon brun eller beige färg? ;)

vad gör du idag? :)

Snygg design, har du gjort i helgen? =)

lila hade fan vart najs på den väggen och de andra vita :D

Jag vill hjälpa dig att måla :D

sv: :P

vad gör du då?

sv:

det är bara bra:)

Nej jag har varit med kompis på donken och snackat lite.. men nu är jag hemma igen. och tänker blogga lite mer .

själv då!? :]

donken = McDonalds

SV: vad bra :)

sv; vet inte :p

Vad gillar du mest - grönan / liseberg?

Haha okej. :P Jag tycker du ska ha:



En vägg i Guld eller mörk lila & resten vitt. Annars blir det för mycket mörkt, vitt passa till allt. :D eller jag vet inte.

Sv: Ja, jag bor i Visby, du då? :)

okej:P

mjo får väl göra det :)

Oj, där finns så många olika färger ju. Vilka färger gillar du mest? :)



sv: Hhaha, verkligen ^^

åh vad kul att göra om sitt rum!

hos min mamma ska dem fixa med taper o shit syrran valde lila :D tycker ja är super snyggt

Snygg blogg du har! :D

ja vwrkligen :D

oj svårt...

hmm

ROSA ! :--)



JÄTTE FIN BLOGG!

Hihi ja<3



Jag vill oxå måla om mitt rum;)

åh älskar lila färg

kanske grått:)? typ ljusgrått och färgade detajler:)!!

sv: Tack! Allt är bra med mig med :)

Förresten, du bor du ju på Gotland. Bor du i Visby? :)

den ska jag kolla på! :D

är tillbaka i fränsta nu också. :)

älskar färgen :D<3

SVAR: bara bra! :D

sv: typ samma. händer ikväll då? :)

Blått tycker jag:)

Blått och vit är fint:)

jag tycker du endast ska ah en fondvägg med en sprakande färg som typ chockrosa eller lila eller något sådant ballt, nu vet jag ju inte riktigt vad du har för saker i ditt rum eller hur stort/litet de är. Men en fondvägg vid sängen skulle vara snyggt tycker jag :)

sv;Ja,:)

Själv då? =)

inte så mycket, kollar film själv då? :)

SV: tack tack!

Följa varandra på bloglovein? :)

hoppas du får åka nångång då!

Naaw tack!;),Följa varan på BloggLovin?;D/Love Vikki

Vi åkte hem från våran weekend i norrköping!

Händer ikväll då?

Kram

SV:Med mig är det bara finemang, kunde varit bättre ;)



Hur är det själv :D <3

sv: spelat match:D<3

Sv: Tack haha :)

Du vill inte vara jättegullig och lägga en röst på mig i en frisyrtävling jag är med i ? det tar inte alls lång tid , och hade gjort mig superglad ! :D

Länken hittar du i så fall här ;

http://lbm.blogg.se/2010/april/obh-nordica-5.html#comment

Tack så mycket ! :D

Sv: det är bra sj? :)

händer imorgonm:)?

har fixat en tävling nu.. vore skoj om du kunde va med :D

jodu <3

sv: :D

Händer det något skoj i veckan då?

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

sv: tack :D

svart, vitt, grått? svart, grått, lila?

okej;P

Allt bra sötnops? :D

Heej! Haft en bra dag? =)

Okej,jo de bra med mig!:)<3

sv: heheh tack :D



ta lila eller mörkröd vid sängen och vitt resten :D

Du kanske kan ta något rött, vitt? :D

Allt bra annars?

okejj det är bra med mej med :D kramen

<3

bra det!:D

Ingen aning

sv. gött (y)

tack så jättemycket! <3

sv; härligt! vi hade oxå sol (y)

Hoppas du har en mysig kväll! :)

Aa:)

Vad görs?<3

Jag mår jätte bra!

Ta någon glad färg :D

sv. brabra!

åh tack så mkt, kram

Beige och svart!

Hej, söt :) Jag såg att du kommenterat hos mig när jag hade bloggpause för ett tag sen. Nu är jag iaf tillbaka :) hoppas på att få tillbaka alla mina läsare, men det lär bli svårt. Hoppas du har en trevlig helg snygging! :)

sängväggen lila & dom andra 3 väggarna ljus grå! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback