året första glass


foto: Beatrice Jakobsson

godmorgon sötnosar, har ni sovit gott? jag somnade jätte skönt igår, efter som jag var trött. men vaknade flera gånger av att jag hade ont i halsen. men det blir nog skolan idag ändå, får häldre vara hemma om det skulle bli värre. tro mig hela våran klass kommer vara sjuka efter klassresan. men det är det värt!

året första glass, om man inte ränkar med dom som man köper på ica och andra affärer. super gott med glass, det är nog det bästa jag vet som gör sommaren bra. på tal om annat fan vad jag saknar sommaren 09, det är snart ett år sen. ge mig sommaren 2009, den bästa sommaren. om man bara kunde spola tillbaka och stoppa ett litet tag, då hade jag vart hur glad som helst.

ha en bra dag på jobbat skolan eller hemma.

Kommentarer

Sv: Tack...

Nä ska städa lite o så..

KRAM

ben and jerrys :D

det lät ju underbart:D

sv; heheh a :)

händer det något trevligt i veckan då? :)

det där såg gott ut!

ååh så mumsigt!

sv: shena va kul :) handlade du nått också då? :)

- allt bra idag då?:)

sv: okeej :P

hur mår du idag då?

SV: Vad trevligt :D

Jag vaknade för en liten stund sen :)

god morgon sötnos! :D allt bra?

sv: allt bra idag då? :P

SV: :D MUms med glass :D

SV: Va skönt med en kort skoldag.. =)

KRAM

yeaah, visst är det :d

åh gott!

Sv: Jaha ok.. Det var ju mindre kul.. =/ Du får krya på dig.

KRAM

SV: Oja, mums :D

ser gott ut!

jätte fin blogg! :)

gött med glass också! (a)

SV : Så lite så,.

hittar du på nu då ?

KRAM

Ja men det var ju så grymt kul! :D



kolla bilderna längre ner i bloggen ha lite därifråpn!! :D

han är ju så söt :)

SV: :D händer hos dig dÅ?

Ser gott ut .:)

Gud vad gott :P

Hur kan ni ens tänka på att äta glass, nono. Tänk på badsäsongen man vill ju vara snygg! - som jag.



checka min checka blogg.

glass, gött :P

Glass är ett måste på sommaren!























Follow my on Bloglovin







Trackback