kan inte äta..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

när vi var på grönan ångrade jag att jag inte åkte den här karusellen.

sitter med moa hemma hos mig och vi ser på tv och tar det lungt. åt just mat, super jobbigt och sitta och tuga. efter som alla mina tänder jag använder när jag ska äta mat är borta. men det blir nog bra,på tal om annat. här om dagen fick vi tre kattungar, vi lyckas alltid få kattungar.

jag har åkt bussen hem ungefär 10 gånger, och dom gångerna har jag hoppat av hemma hos mig. men idag var den en nya person som körde bussen. och vi skulle bara säga till att vi skulle av här, men han blev skit sur och sa att vi skulle hoppa av för länge sen. hur ska vi kunna veta allt?

någon som åkte karusellen på grönalund?


Kommentarer

SVAR: Tack!

Svara gärna på veckans fråga i bloggen. :-)

sv; hihi okej :)

tack!

ohh yes :D

SVAR: okey, du är -94;a alltså? :)

Det var gott också. :D har du fått din tandställning ännu för du skulle väl ha det va? :D

SV: :D Jobbigt att inte kunna äta :S

SVAR: Okej, så du går i gymnasiet då? :-)

SV: Måste vara sjukt jobbigt :(

sv; hihi om 19 dagar ;)

OKej! längtar du? ska du får både där uppe och där nere eller? :)



Rösta på månadens outfit i min blogg! kram :D

nemen usch.. obehagligt! klar man blir nyfiken, visste han inte vem de va? :/

SVAR: Okej, men det är ju bra att gå om ibland också så är det kanske lättare att börja gymnasiet sedan. :-)

SV: nej jag kan förstå det :)

Musik;D

-. vad gör du?:)

SVAR: Japp! Har du bestämt dig för vilken linje du ska gå?

sv: svarar på kommentarer medans jag har ont i huvudet ;(

OKej!. varna dig för att det kommer göra ont. :) Det ömma i tänderna. :)



Fick där nere nu så nu har jag dubbel räls så nu väntar jag bara på att tåget ska komma. haha

SV: Får hoppas det :D

SVAR: Vad kul! Jag är inte så insatt på det där med linjer i gymnasiet eftersom jag som du kanske visste inte bor i Sverige. :-) Men media låter kul! ^^

svar: okej vad kul :) själv går man ut tvåan nu snart, går medieprogrammet alltså :)

har du ofta ont i huvudet? :)

aha nemen usch väldigt otäckt.. får hoppas att de inte är så, tycker jag då!

. tack :)

Annars?:)

- okej sitter och ska slinga håret, :)

Min syster va på grönan förra veckan då åkte hon Insine typ 20-30 gånger!!:) hihi^^

SVAR: Inte i Sverige i alla fall, men om en vecka kommer jag på besök till Stockholm för en dagsshopping - längtar! ♥

Bor du i Stockholm?

Är hemma från Bjärnum nu! :) Allt bra?

SVAR: Jaha, okej. ;) Men har du några bra shoppingställen att rekommendera, i Stockholm? Om du varit där alltså... =)

Finland. Och ja, jag talar svenska flytande - det är mitt modersmål. Alla frågar alltid det. Hehe. ^^

sådär,sj sötnos?(:

svar: ja det är de faktiskt :D får göra mycket praktiska saker :)

SV. Jaop :D

hehe,okej :D

sv: jag tänker aldrig åka den, är jätte rädd att åka karuseller. åker typ bara kvasten på grönan, haha :D

Jag mår toppen :)

jo tack, det är okej...trött som fan efter gårdagens sökning bara... händer i kväll då?

SVAR: Coolt? Haha, visst. :D Ja, jag funderade på att gå till Gallerian, och där omkring finns ju det mesta! :-)

Hihi :)



Ja, men det går ju över sen igen. :) börjar får ont nu. haha

SV: :D Gör du nu då?

man får alltid hoppas på det bästa, right? <3

Haha :)

<3

sv: ja det är den :)

hehe jo tack du! ^^

ah, det låter härligt det. :) hehe..^^

SVAR: Hihi. ;) Har du varit här någongång?

SV: Håller på med en header :)

fin bild :D

jodå det är bättre, de är liksom tungt till och från..



hur är det med dig? :)

Åh! Åkte den förra sommaren. Sjukt läskig men otroligt rolig, verkligen värd att åka! :)

sv; tack!! :D

Är allt bra med dig då? :D du kanske vill vara med i min foto tävling sen. Hihi <3

tack :)

SV: Ja denna är bara tillfällig .D

Vilken läskig karusell!

jag har åkt den.. och kan säga att jag ångrar LITE att jag åkte den x) den var lite halv läskig men när man åkte upp och ned gjorde det jäkla ont i axlarna för det blev sånt tryck från själva saken som håller fast en :p



Jag tänkte oxå säga att min lillasyster är med i en omslagstävling, den slututar imorgon och vill du rösta får du gärna göra det! :) här är adressen; http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=34570

förstår presic vännen, det gör ont :(

SVAR: Okej. :P

Gör du då?:)

Ja :D

vilken klass går du i? :)

SJUKT GOTT! :D

sV: okej va kul =D

Nja, inte så jätte mkt faktiskt :D

fin blogg! :)

Ja gumman, själv då? :D

Haha okej. :P



Härligt att höra. :D jodå allt är bra. :)

hehe :)

SV: :D :D Händer imorgon då+

ska nog åka den i år :D

sv: okej :)

ska du göra ikväll då? <3

:D

SVAR: Tack så hemskt mycket! :-) Gillar din med. ♥

Okej,samma här!:)

SV: Okej roligt xD

jadå, grönan är ju supermysig! :)

sv: yes :D Tråkgit att du inte kan äta :)

OKej! vad roligt.. jag ska bara ta det lugnt. :D

SVAR: Så lite så! :-) ♥

:D

händer imorgon? :)

händer iveckan?:)

SV: :D

hihi ja eller hur:Df

svar;

ojjdå, våra studenter tar det samma dag som alla andra har skolavslutning, men det e bra ändå att dom har en dag för sig själva!(Y)

Okej härligt gumman :)

SVAR Det tycker jag. =)

En del riktigt fina foton

naww..så synd om dig:( gå ti tandläkare lr:P

Najznajs! :D

SVAR Hehe=)

haha aa,har m-värk x(

har sjukt ont,brukar aldrig ha det,men nu har jag.

ouch.

det bra(: <3

nej nu ska jag nog sätta mig vid datorn ett tag. :9

vid tv:n menade jag..XD

När får ni sommarlov? :-)

yes :D

omg så läskigt :p kommer aldrigaldrig åka insane! ALDRIG haha

Kan man få din msn? :)

tack hjärtat

Vad finns över? :P

:d

kul med grönan:D

jag älskar den karusellen :D

svar,

aa, tyyp.... dom tar det den 11 juni

SV: :D

Oj såg inte haha men skriv den här för det går inte att kopiera :/

nej ussh :(

det var längesen jag var där :(

Hehe, det fanns inge bra på tv.. :P men det är som vanligt..^^

sv; ofta, åhh lyllos dig :)

tack :)

Bra:)<3

sv: haha det var synd det ;)

Gud nej den vågar jag inte åka!!!!

SVAR: Okej, så sent? :P

svar: ja det är de :D vad gör du då?

oj oj den vågar jag inte åka! :O haha allt bra? :)

Den är minst sagt löskig. När jag åkte den, precis när den stannat knäppte jag loss mig, men då väntade "vagnen" jättelänge ås jag blir så jävla rädd att den skulle gå ett varv till!

sv; yes =)

Fin blogg! :)

Dragit tänder? Det gör så ävla ont!

Dragit tänder? Det gör så ävla ont!

av karusellerna på grönan är den där den bästa ! :o ½ ;) =)

Fin blogg

Allt bra ? = )

den karusellen är aas kul :D

inte vart där sen 05 :( är det där den nyaste?

:)

Okey ;)!

japp :) <3

Okej,jo samma här!:)

ne,det är det inte :/

<3

Fin blogg. Det skulle vara kul om du la upp mer naturbilder från gotland. De är ju så himla fint där!

jätte fin blogg och verklit fina bilder. hur mår du? :)

Visst är hon söt! Tack du :D

är det den där lilla barnkarusellen?:o

jag har inte fattat hur den ser ut :(























Follow my on Bloglovin







Trackback