helt okej med dagen


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

hemma från jobbig men ändå helt okej dag. först var det tandläkaren, jag känner exakt allt vad dom gör. spelar ingen roll hur mycket bedövning jag får. det gör frukstansvärt ont, sen gick jag på svenska lektion. först var det andra värdskriget, när vi pratade om våran vagn. men lektionen efter var det likadant. fast efter ett tag bestämmde vi rätt sak.

sen sista lektionen, var gympa. jag hatar gympa, men inte den här gången. det var grymt kul med basket, men mindre kul med innebandy. men jag var jätte nöjd med lektionen, ser fram imot onsdag om det blir någon. och som tur har jag ingen tandläkare imorgon, för det orkar inte jag.

det bästa idag var maten pannkakor med grädde och sylt.
flera som får maten i skolan?

Kommentarer

ja! :) funderar på om jag ska beställa dem :P

sv; det lät ju inte bra :o

Vad fina foton :)!



Vore kul om vi kunde lägga till varandra via bloglovin? =)

så lite så :)

svar: med mig är det bara bra :D själv då?

Allt är bara bra sj då? :)

hehe.. ingen gillar dt tror jag:p



pannkakor i skolan?:) gott jup

Då läger jag till dig nu :D så kan du ju kommentera när du lagt till mig :)?

sv; kan förstå de :p

fina bilder :)

SV: jaop :)



usch och fy att känna vad dom gör :S

SV: Fyfan kan förstå det :S

Vad gör du :)?

tack tack :)

ska nsart sola :D

SV: Då hade jag sparkat te den :S... seriöst man ska inte känna det :S

SV: kan du inte be att få luftgas nästa gång då+

taaack,... allt bra?

söt du är :)

Ska du hitta på något speciellt idag då? :)

svar: toppen :) ååh vad jag avgudar dina bilder ! när jag väl skaffar en kamera så är jag också ute i farten , hah :)

okej,vet inte riktigt än :)

ja,precis :)

fin blogg du har :)

svar: ja gud ja :) Jaa, så du tänker gå medieprogrammet? vart då? :)

Sv: det brukar jag få :)

dom där maskrosorna finns överallt fan..

yes :)

fin bild btw :D

Tur att du tycker om din mat i skolan, våran är jätte äcklig ;s

Tack du, de hoppas jag också! :)

SV: Jo men visst :D

så lite så :)

vad ska du hitta på ikväll då? :)

fett fin bild, maskrosor äger fan x)



usch, jag hatar också gympa, men tur för dig att det var kul idag iaf.

samma här faktiskt :)

vad har du gjort idag då? :D

var med och tävla om en plattång på min blogg! :D

http://kumpelsandra.blogg.se/2010/may/vinn-en-plattang-harvards-produkt.html#comment

SV: Vafan , skojjar du med mig ? Säger dom verkligen så. Då ska dom träffa mig. Varenda gång jag ska till tandläkaren får jag narkos, för jag är livrädd och drabbas seriöst av panik. Så lite luftgas kan du allt begära.

Sv; hahah så äcklig att vi var med i matakuten förra våren på tv 4 ;)

SV: Blir så arg då man inte får det, men du har RÄTT TILL DET.. Så dom kan inte neka dig.

Sv; Ja det var vi x) Nej usch den har typ blivit värre. Tur att man går ut nian nu ;) Såg att du ville söka media.. Kom du in på nån bra skola? :)

jaha,okej :)

SV: ja det får du verkligen :)

fin din header är

Yes :D

sv; det är toppen :)

menar headern me ditt ansikte på, inte den andra =)

ja, äntligen! :D

hehe, jag vet faktiskt inte vilket datum det är :P

dudå? :)

sv; ja :)

SV: lycka till! :)

vsg vackra du

Okej:D

vet du vad du ska ha på dig då? :)

SV: :D det kommer nog gå bra :D

SV: Jag håller tummarna :)

har inte hittat något än, så jag har börjat få lite panik :) haha

SVAR Tacktack=)

Ja men precis!

Bara ordet gympa ger mig ångets och kallsvettningar.

okej,vad snygg den var! :D

tack hjärtat

SVAR Tack så mycket! :)

Tack så hemskt mycket!



Tycker din blogg är grym!:)^^

vad händer annars dp+:D

SV: jo det gör jag med, men den tar inte :/

okej :D

SV: Ja usch :S

haha,ja :)

men ska kika lite på stan imorgon :)

sv: jag jobbar faktiskt inte så mkt i skolan. det är bäst prat. men ska börja sköta mig nästa år. hehe :D

jo det är kanon bra med mig, njuter av solen. händer hos dig då?

sv: Så bra, jo nu mår jag bra :)

vad gör du då?

Tackar, allt bra annars?:)

Sv; nejmen orka flytta när du har en skola nära där du bor ;p

Visst är det snyggt.. Det tycker jag med :)

Tack! Kul att höra.

Vilka fina bilder du tar!

SV; Nian ska börja gymnasiet i höst media - foto :D

Toppen, det är bra med mig med :)



Har du gjort nog speciellt idag?:) Någon spännande i veckan? :D^^

Vackra maskrosor ♥

sv: Vsg :D <3



Anmäl dig gärna till min outfit tävling :D <3

jag sitter och svarar på kommentarer :P

svar/

Hejsan!

Ledsen för att jag inte svarat på din kommentar. Men det har hänt lite tråkiga saker i mitt liv och jag har därför inte vela varit hemma. Så jag har vart borta hela helgen och därför har jag inte svarat på din kommentar :) Hoppas det inte gör något! Efter allt som snurrar i mitt huvud så kommer jag inte ihåg vad jag svarade sist på din kommentar :/



Hur har du haft det i helgen? :)

Jag har haft det jätte bra, behövde åka bort och tänka på annat.

Kram

sv: går du nt i skolan ? :o

SV: :) BRukar du byta bloggdesign ofta?

Sv; Xcenter tumba gymnasium :)

samma här :)

sv: när börjar du då? 12 lr, haha :D

SV: okej :) Jag byter ofta, minst 1 gång i veckan just nu xD

Sv: jo jag blir så snabbt trött på den gamla :) Men nu är jag faktiskt nöjd med allt utan headern :)

Sv: ja men visst :)

Ja, samma här !:)

Grymt cool header! :D

Hur är det med dig idag?

sv: hahahaha :D

sv: va gör du ? :D

okej trevligt:) nja får se:D

yesboxen :)

absolut <3

SVAR: Tack sötnos!

Fina bilder.

haha :)

sv; jag gör inte alls mycket vad gör du då? :)

<strong>Var med och tävla om en plattång på min blogg :-)

http://kumpelsandra.blogg.se/2010/may/vinn-en-plattang-harvards-produkt.html#comment</strong>

SVAR: Tack! Svara gärna på frågan.

Kolla detta inlägg, hur man gör sådana bilder: http://photolens.blogg.se/2010/april/behind-the-scenes-bokeh-bilder.html

kom nyss hem :) själv?

Sv: Nej typ inget här heller ska snart se sex and the city :D Hur mår du idag då? :D

Har du något tips på hur jag kan göra min nya header? :)

fina bilder :)

oj jävlar vilka fina bilder din blogg har :D



jag tänkte fråga om du vill vara med i min fototävling? du komenterar inlägget "kolla hit!" och så får du information om hur du ska göra efter det..

kram Matilda Lager























Follow my on Bloglovin







Trackback