andra avenyn






















andra avenyn är över och jag är sjukt ledsen..

det här är några av dom, och igår såg jag det sista avsnittet. jag började inte gråta, men blev besviken på att det bara skulle sluta om det gjorde. varje onsdag brukar jag se till att se det, bara programet gör min onsdag till en helt okej onsdag. men nu har jag inget att se fram imot på onsdagar..

jag vill ha mer och mer och mer, efter som det blev konstig slut på det mesta. vad ska jag se fram imot nu på onsdaga? jag kommer börja hata onsdagar, blää. det bästa programet som finns tycket jag, men ni behöver inte tycka samma som jag..

flera som är besviken?
åker och är med några vänner, kommer hem i natt..


Kommentarer

nice blogg :D

härligt värre½! :D

Svar: Härligt! :D

vad göres? :)

sv. yes :)

Händer hos dig?:)<3

vadå ? :$<3

:)

händer i helgen?<3

sv; aha okej :D

sv: mm! Vet du vart krasse ligger? :)

sv; vad ska du göra i morn då? :D

jo :D sj :*

jo :D sj :*

samma här ! :)

va med i min ''veckans blogg'' tävling på min blogg. Du har stor chans att vinna med din fina blogg :)

- jag håller med dig är också riktigt besviken för att det aldrig mer kommer gå.. Och det slutade ju ganska dåligt, det var ju bara så man blev mer intresserad..

Sv; Jag har inga djur :( men skulle vilja ha både katter, hundar, ock kaniner. I min skola har vi ett djurhus där det finns massa kaniner, Marsvin, chincillor och råttor :D

Ps. Andra avenyn äger! haha (:

sv TACK snälla:)



Kika gärna de handgjorda smyckena på min blogg:)

Varsågod!

Jodå, helt okej. Själv? :)

sv; okej samma :]

sv: tack så mkt! :D

jag är ledsen, vill inte att det ska ta slut! men andra avenyn var mycket bättre i början tycker jag!<3

jag tkr det är hemskt synd att det är slut :(

Hejhej:D



En tävling är på Gång nu i min blogg. Kika gärna o vara med om du e intresserad^^



Önska dig en trevlig helg:)

Jag ska ha myskväll med sambon !! Vad ska ni hitta på då?

Kram

åhh gud vad mysigt att du bor på gotland! du måste gå in på donken och hälsa till martin, hugo, timgren och anna från mig haha ;D..ja dom hade nog blivigt lite paffa ;P och söt blogg btw

svar:jadå :D

hatar när ens favorit serie slutar:(

asså det måste börja om igen! :(

SVAR: ja!

Hoppas du får en jättetrevlig helg! :D

svar;

hihi!;) Annars vad har du haft för dej idag?:D:D

sv : Thank you !<3

ja e oxå besviken!

okej,TACK!

tack det ska jag <3

ah förstår.. :/

Nu ska jag hoppa i säng, gonatt! :)

brukar inte kolla :)

Har aldrig sett det.



Missa inte min stora tävling där du kan vinna fem fina fyll-i-böcker i högsta klass som du väljer själv efter tillfälle. Perfekt t.ex. till Mors Dag! ♥ ♥ ♥

har faktiskt aldrig sett det ;P

SV: Det ser ut som klänningen passade bra :) Ja med mig är det bra, själv då? Kom just hem från jobbet och hade tänkt ta det lugnt nu :)

jag e fett ledsen över det :(

Samma typ :) Händer det något roligt i helgen då ? :)

Jag bryr mig inte så mycket, men synd för de som verkligen bryr sig. Jag har ändå bara sett två avsnitt :)

Jaa, fast jag är lite trött. Hur är det med dig då?

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

Håller med om att det slutade dåligt, och nu är det bara true blood som gör onsdagarna uthärdiga :(

SVAR Jo det är bra, själv? :D

händer på helgen då ?:d

hihi, de är sådär :) sj?

Åh, jag följde också andra avenyn, grymt bra<3

sv: haft en bra dag?

KRAM

allt är inte helt 100 men det är mycket bättre!

sjdå ?

okej :)



vad har du gjort idag då?

Okej vad bra då!

allt bra med dig eller :)

sv. det kan jag förstå :)



jotack det är helt okej lite trött ba, själv?

sv: varse! :)

åh, jag gillar oxå andra avenyn! Surt att det va det allra sista avsnittet :(

sv: hehe :)

händer i helgen då? :)

Den är jätte bra =)

fin blogg :) andra avenyn äger !!

men du vet jag blev med sjukt ledsen besviken men det börjar igen efter sommmar lovet :)

Godmorgon solstråle! Vad har du för planer denna soliga lördag?



Pucc & Kram

sv; Tack så mycket :D.

hejsan, vad tycker du om min photo shoot på sofia?

jag saknar också andra avenyn! :(



Jag skall gå upp till bussen straxt :)

Vad ska du göra i dag då? :) ♥

tack :)

jag ligger i sängen och tänker..

Nu har jag en viktig fråga som jag supergärna vill få svar på. Kolla in den!

Ha en bra dag :)

SV: Ja saknar också Andra Avenyn :(

härligt :D

hoppas du får en bra dag!

jätte fin blogg :)

SVAR: tack så jättemycket! :=)

jag är riktigt less på att det är slut! jag kommer nog fortfarande sitta hemma och ba jaaa det är onsdag andra avenyn men sen komma på mig att det inte finns mer! :/ , men bra slut var det i alla fall.

Hej :)

Ville bara säga att du knäppet så sjukt grymma bilder :O

Vilken kamera använder du föresten? :)

kram kram (L)

ja :( tycker det är sjukt synd att dem inte gör en till säsong. Första & sista säsongen var bäst :) men hade gärna viljat veta mer om vad som hände sen

sV: haha :)

hädner idag då? :)

haha yes;)

:)

så bra, det är sådär med mig.

och med dig?

ska du göra nått kul idag ? :D

Vill du synas? Eller bara ha fler besökare? Gå då in på min blogg och bli veckans blogg! Där får du chansen att öka med 2000 fler besökare



Lycka till!

Vill du synas? Eller bara ha fler besökare? Gå då in på min blogg och bli veckans blogg! Där får du chansen att öka med 2000 fler besökare



Lycka till!

Snygg blogg :D

Förlåt för sent svar, men bloggningen har inte varit på topp!



Sv; nejdå! Matten gick säkert bra, har ni fått veta vad ni fick ännu? :)



70 kr i timmen är ju kalas! :D

jaa visst är dom!:)

så lite så ;) jag också ;D

ja då a llt är bra själv då?!:D

jag följde inte serien....

Allt är bra, med dig med? :)

Håller helt klart med dig!!

trött efter gårdagens fest, annars e de ok

jag håller med dig, sjukt tråkgit att det är slut. jo tack det är bra bra sj?

tycker det är synd att det skulle sluta så " bra " man vill ju fortsätta & se vad som händer efter :O

jag är lika besviken som dig!

andra avenyn vad det bästa som finns! och jag har följt det sen det började! :)



btw.. fin blogg du har, tycker om din header, underbart :)

allt bra annars? :)

Jag är lika ledsen som du. Grymt besviken. Bästa programmet som sänds. (iaf från sverige..) Har startat en ny blogg & det hade varit jätte kul om du ville kolla in den =) rolig start med massa söta läsare. Lämna gärna ett spår också! =) din blogg är nice dessutom!! / take care!

okej :D ingen aning

varför la dom ner?:(

Vad tycker du, Hiss eller diss på sushi? :)

jo :)

vad gör du?

hej allt bra idag ? :D<3

aa själv då?:):)

hej allt bra idag ? :D<3

jättetråkigt att det är slut tycker jag med :( det var mitt favvo-program.. vad gillar du annars för program? =)



svar: hihi tack <3

Det är så dåligt att det är slut nu! Jag vill att det ska komma mer avsnitt =D

sv: tack!

okej, typ konfa idag, så kommer det några gäster ikväll och sen imorgon har jag konfa o sen match ;)



ååh, jag älskar verkligen andra avenyn! så jävla dåligt att det bara slutade mitt i alltihopa!

Tack så himla mycket! :)

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

Ja då :) själv då?

sv; jaha, fan va mongo! :o

vilken DUNDER blogg du har! ;)

fortsätt med ditt bloggande så kmr du långt ;)!



Just nu har jag frågestund, skulle uppskatta o du kanske slängde in en fråga =)



Lycka till! :)

jag är! jag ville att alla skulel komma tillbaka på slutet.. jossan, lotta, olga.. vad hände med dom? :O

Sv;vad bra!! Görs?



kram<33

jodå, ska snaRt vara med några kompisar:D

Juste fan sista avsnittet va den här veckan.

Vad slutade de med? Vem hade våldtagit henne?

sv: jaha :)

Allt bra?

http://nyheter24.se/nextinfashion/gabriellas kolla in min andra blogg ;)

trist!

hur mår du+? <<3

men va???? vada? är det slut lixom forever? Inte uppehall?

Tack:D

det slutade jättekonstigt tycker jag :o

kommer dock sakna det väldigt mycket..



sv: jo, det är bra :) själv?

kram <3

har aldrig sett det :)

jag är också väldigt besviken, plus att det var ett så konstigt slut så blev man ju ännu mer besviken, riktigt tråkigt tycker jag.

Jo det är helt okej med mig, vädret är inte på topp så man blir lite deppig :) <3

Andra Avenyn rockar! Men det har ju ändå hållit på sjuukt länge.. så nån gång borde dom ju sluta.. fast varför inte bara ta en paus på typ 1-2 år och sen att programmet kommer tillbaka ;)

Det hade kunnat sluta betydligt bättre!

Jättetacksam för tips om en bra, men enkel systemkamera :) Ska nämligen önska mig en i studentpresent!



Har du nåt tips skriv gärna. http://eemily.blogg.se

Håller med dig! Hur kan man avsluta en serie så?

jag håller helt med dig! hade verkligen hoppats på ett bättre slut, sp. för tony :/



Jag har verkligen oxå följt AA ändå från första avsnittet och har inte missat en sekud av den. de har verkligen förgyllt min vardag och så helt plötsligt slutar den bara för ALLTID ! :(

sv: varsego du :)

nu behöver jag hjälp läs mera om det i min blogg



min kod:

användanamn: Sommar

Lössen: 123456

du är inte den enda som är ledsen över det. :(<3

Min syrra har gått och varit småbesviken över det några dagar nu...

Så jäkla ...sorligt! Alltså åh. AA var verkligen höjdpunkten på onsdagarna. Har aldrig missat ett ena avsnitt. Förväntade mig att Jossan, Olga eller någon av dom andra som försvann skulle komma tillbaka någon gång. Men icke.

Jag är också superledsen över att det var sista avsnitten, supersorligt! Det känns inte verkligt lixom.. "/

samma här! har följt serien sen den starades för första gången, har högst missat några avsnitt. Det är så dåligt att det är sluta nu :/

hur mår du idag? :)

hemskt att det är slut!:/

Jag missade helt andra avenyn xD såg inte ett enda avsnitt :S haft en bra helg annars?? :)

hoppas att allt är toppen med dig! :D

jag är också gryyymt besviken !

ja visst är den:D ja tack de är fint:) hur mår du tjejen?

Jag är sjukt besviken på slutet också... VILL också ha mer avsnitt och mina onsdagar kommer se gråa ut :/

varsågod :D



Sent svar, har varit på konfirmationsläger :)

rösta gärna på mig, http://photolens.blogg.se/2010/may/fototavling-finalisterna.html#comment

jag är nr 5

kraaam(L)

Förlåt så himla mycket till alla men hon har typ bytt så jag är nr 3 nu;o

så rösta på 3, snälla!



http://photolens.blogg.se/2010/may/fototavling-finalisterna.html#comment



NR 3

sV; taack:)

meeeeeeen gud seriöst!? sa far dom inte göra!!!! aaah varför det??????????? den gar väll hur bra som helst..

sv; så bra att höra då! ;D

Det var bättre förr :) Men det slutade ändå bra :)

jag håller helt med dig gumman!

åh, har det äntligen lagts ner..? Hallelujah säger jag :D

jätte fin blogg :)

Har missat de senaste avsnitten, men borde kanske se det allra sista bara för att se vad som hände... var det ett bra slut enligt dig?

Skönt måste jag säga. Gillade bara första säsongen. Den andra säsongen spårade det ut för mycket, blev inte överraskad längre! ;D

jag är också sjukt ledsen över att dom har lagt ner, typ den bästa serien ju :o :(

Det är bedrövligt, kommer att sakna det! :(

Så jävla synd att det är slut :( älskar det programmet!























Follow my on Bloglovin







Trackback