valborg,första maj


jag orkar inte fixa någon annan bild just nu..

valborg, den var inte som alla andra gånger. andra gången jag missar maj elden, det är det som är mysigaste tycker jag. och se på det, men löv och lite folk. förra året var vi på båten när maj elden skulle dra igång. men nästa valborg måste jag få se en maj eld. iaf går kvällen var helt okej, och pigg och glad var jag. hade helt enkelt kul med vänner och några nya. (så jag ska inte gnälla över valborg)

först maj idag, och har inte alls gjort mycket idag. var en stund i havdhem med dom här killarna. det har vart en söndag för våran del, fast det är bara är lördag. men vi såg film och hade lite mysigt. sitter hemma hos moa och väntar på att hon ska komma hem sen får vi se vad vi ska göra.

något som saknades i helgen var den där kameran som var på lagning..

Kommentarer

hehe :)

hoppas du får en bra kväll :D

vad gör du :D

de va helt ok.. dudå babe

sv. :) <3

sv; varsågod :)

hur mår du idag då?

sv;jadå det blev en skoj&lugn valborg (y)

- så lite så :D

hur är det med dig? :)

vilken söt bild!

sv: tack så jätte mycket! :D

Vad bra att du fick kul på valborg ändå :)



sv: Jag ska vara en fjortis, hhaha xd

Jo det är helt ok. Hur var valborg? :)

sv: hehehe yeah :D

ja eller hur fin bild där också :D<3

Svar: Tack! ;D

jadå det har jag:D

SVAR TacK! :)

vad gör duu? :)

Ingen orsak!^^

Vad gör du nu då?

Kram!<3

Fin blogg:)

varsågod, tack så mycket :)

så fin bild!

Hej, har frågestund på bloggen tills på söndag kväll så ställ gärna nån fråga eller två.. jättesöt blogg btw ! puss :)

tack, det hade jag ;D

den jackan va snygg :)

Vilken fin header du har! :)

<3 :) DU är söt du tjejen!

Hoppas du får din kamera snart!

söt du är :)

sv; Jag med! <3

Imorgon ska jag shoppa, wiho! Vad ska du göra i sommar ? :)

fin fin blogg! :) vad göru? puss

Okej härligt, samma här :)

Händer en dag som denna då?

Godmorgon vännen! Vad händer hos dig idag ?

Kram

sv: Det är bra(Y) och börja aldrig röka, så onödigt när man orkar hålla sig borta från det redan.



Jag såg inte heller nån majbrasa, hehe.

Sv; allt bra idag? :)

sv; Haha, lugnt :). JUst nu är jag ingen topp människa vad det gäller bloggar heller :S.

Sv:Japp!! Har du haft en fin helg??



Kram<33

:)

fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback