vår vår vår, kom kamera!


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d (första bilden med kameran)

sitter och kollar på bekini, det måste vara någon med färg efter som jag blir brun på sommaren. och sen ska jag ta och plugga lite. men spalar nog ingen roll hur mycket jag sliter med detta, för det kommer säkert vara sjukt svårt det där provet..

jag hade tänkt att vara med några vänner grilla på onsdag, men min kamera hinner nog inte komma.. vi skickade och frågade när det kommer, så nu blir det bara att vänta på att den ska komma.. hatar att det ska ta flera veckor innan en kamera kan bli lagad..

gillar bilden, flera som gör det?

Kommentarer

sv. samma som alltid. kollar tv, och svarar på kommentarer. :)

Så fin bild!

toppen! ska du hitta på ngt spännande imorgon?? <3

Vad ska du göra i morn då? :D

Vad har du gjort idag då?:)

jag vet inte vad det heter men det är inte så lång ifrån kyrkan! själv? <3

är allt bra med dig? :)

sv; jadå, det är toppen med mig! Hur är det med mig?

sv; okej :/

okej :D ingenitng spec:D

sv; låter toppen!

jodå, den har funkat! hade iaf en bra prao.

kul att vi båda ligger på listan :)

Svar: mm :) Gjorde du något roligt i skolan idag då? :)

i like you pic <3



sv: jag sitter här å sitter ungefär ^^

Sv: Tack=)

Allt bra?

sv:

:)

Svar: aha :/

vilken härlig vårbild =)



svar: vilken tur, jo det rullar på för min del =) vad hittar du på ikv?

sv:

tack så mkt :)

samma här, och i stallet!:)

sv; jag ska till skolan, sen vet jag inte :P <3

jaa, du är nr 18 :D

jo allt är bra! :)

Naj vi skall flytte till någe hus, till mammas nya gubbe :( <3

Hej:) Hur är läget? :)

fin bild!:)

svar: tack :D

aa!

händer ikv då=)

Sv: Kollar på top model sj?

gött, ja med:D



den bilden va skitfin :) ^^

Naj tyvärr :(

Det är konstigt det där med den första bilden man tar med en ny kamera - jag känner i alla fall lite extra press på att den måste bli bra. haha.

vill ha värme

om 2-3 månader tror jag, själv? :(<3

hur mår du idag?<3

. du får ha en bra kväll :D

fin bild bea :)

Njaa, kunde varit bättre... sj?

så fint att höra:) Det är bara bra med mig har äntligen fått i mig lite mat:)

vill du vara med och tävla? anmäl dig då på min blogg!

//ebba

fin bild :)

Svar: mm, vad gör du? :)

SVAR: okej så bra! :D

mysig bild..

svar;

gött!:D Min med faktiskt:)

Underbart fin header har du bruden!:D

tack:D

vad gör du:)?

sv: okej :P tittar på tv ^^ händer imorgon?

svar;

hihi det var så lite så!:)



Jag har funderat ett tag på att fixa en ny bloggdesign, med mer sommar färger liksom,:) Men jag e sååå sjukt dåliiig på det:( Skulle bli såå glad ifall du ägnade lite tid åt att göra en åt mig? Om du vill alltså!:) Skulle vara såååååååååååååååå tacksam!:$

bilden är grymt mysig, och du har en sjukt söt blogg!

jag blev lika förvånad som dig i lördags ;)

ur welcome

Fin bild!:)

okej :(

Jamenvisst;D



skulle du kunna göra mej en tjänst och rösta på mej som veckans blogg här: http://viktoriiaz.blogg.se/2010/may/finalisterna-ar.html#comment



skulle vara jättegulligt :)

svar;

Åhh:(

Men tack ändå gumman!:)

svar: Tack så mycket snälla dU! :)

hejhej allt bra !!??

jotack, jag mår bra :D

tusen tack! <3

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Älskar blommorna!



Ps. kolla in i min blogg som är fylld med snygga outfits och annat!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Underbart med vår, fin bild!

sv: haha tack så hemskt mycket! vad använder du för kamera när du tar dina bilder? <3

tss:d

Åh, min favorit färg. kommer bli kanon snyggt. :)

SV: snyggt :D

Sv: Tack!:)

tackar:)

SV: Du får lägga upp bilder då det är klart :D

så lite :D

svar;

haha så söt du är,! Det lugnt gumman :)<3

Svar: Jag ska göra läxa ;)

SV: Vad trevligt :)

sv; vad har du gjort idag då? :P

Sv: Jo allt är bara fint!^^ Själv?

sv: ååh, jag hatar när saker är på lagning, man saknar dom som bebisar då hahha

vad gör du?:D

Okeej har skrivit upp din röst nu :)

sv: tack:D:D:D

Sv: Ok=) jo det är bara bra!

gör dudå?

Nu har du chansen att bestämma vilken låt jag ska lägga in på

min blogg när jag sjunger. lägg en kommentar om vilken låt jag

ska sjunga så kanske det blir just din låt :)



Kram Idjjaa,<3

inte jag heller! ;O

SV: Händer hos dig dÅ?

åh snygg bild! :D

:D

sv: Jaa hon är skit söt :)

Okej, var med kompisar och grillade o myste.

Jag har ett supererbjudande där man kan vinna gratis presentkort HELT gratis. Länkarna finner du på min blogg, och du får en billigt liv framöver.

Kram

sv; okej :)

vart med en kompis

Svar: mm :)

Sv: Ok, åt pannkakor för ett tag sedan. Tänkte spela The sims3 lite=)

händer imorron:D?<3

SV: haha fan va skönt!

jepp absolut :D

okejj lite olika :)

fin bild håller jag med om ;D

Svar: Jag vet hur det är och det är inte roligt. dock har jag aldrig haft nationellt prov i det.

Sv: Härligt:)

sv; jaa :D

jag svarar på kommentarer :)

vårdcentralen , på något som heter gläntan där gamla bor ! :)

så lite så :)

hoppas du får en trevlig kväll :D

SV: Är på sjukhuset :( <3

vad gör du? :)

Fin bild!:)<3

jaa:D:D:D:D

Jaha, hihi :D

har aldrig varit i Visby, är det fint och vad ska man besöka?? :D

sv; Fast vi gör oss till (a).

SV: Men får gå :( <3

SV: Får hoppas det löser sig efter 2 månader så jag blir frisk <3

söt bild :)

svara gärna på dagens fråga i min blogg, vad som är ett måste i sommar! :)

kram

Det tror jag. :)

hade du en bra helg då? :)

Fin blogg :)

Jag är med i en tävling och har chansen att vinna en plattång :)

Rösta gärna på mig hos den här tjejen http://sloarez.blogg.se/2010/may/tavling-finalisterna.html#comment

jag är nmr 2 :D

Ha en bra dag! :)

:) <3

hihi, tack :D

hiih yeah:D

gjort idag då ? :D

svar;

hihiih, pösss!!!<3

Svar: Usch stackare, vilken tur jag hade men det är bara att göra till att göra ditt bästa, mer kan du inte göra.

Fin blogg :)

haha okejokej :D

Är allt bra med dig då? :)

fin blogg :)

göra imorgon :D?

så härliga bilder :D

SV. åååh stackare, ibland spenderar man verkligen too much"

vad gör du? :)

finfint foto

Svar: mm ^^

sv: hehe okeej :)

haft en bra dag?

vilken härlig bild!

tackar gumman :D :D<3

Jodå! allt är asbra ;) Vad tycker du om päls?

Fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback