dagens händelse

(bilder från mobilen)

Har just ätit mat, och kollar igenom lite bilder från mobilen. Och sen kom jag på att vi i våran klass, eller jag, Viktoria & Elin drar alltid upp något som har vart dagens händelse. Sen vi började skolan, är det nästan alltid jag som brukar lyckas dra ihop allt. Men den här gången var det inte min tur. Den här gången var det Viktoria, eller det kanske var helgens händelse Viktoria. (jag ska inte säga något, det är bara dumt)

Vi i klassen skulle köpa en tidning för att arbeta med den. Men jag & Elin hittade några roliga test i tidningen. Men ibland förstår jag inte vad dom tänker med, för det är en tiding för 10-15 år kanske. Tidningen heter glitter, och det som står här under är en av frågorna på ett test. (fast det är halloween, och ett test)

du ser två stycken bråka, vad gör du? (vilken halloween typ är du?)
A: Jag springer in i klassrummet och gråter.
B: jag går på en tjej som är två år yngre än mig och slår henne.
bråkar dom så får jag med bråka.
C: Jag smäller en bomb så dom bli rädda och slutar bråka.

Kommentarer

SV: det har jag redan listat ut :P

händer ikväll då?

jarå:)



gjort idag?

ja :)

söta bilder :)

nej premimerar inte på någon,gjorde de förut på veckorevyn :)

Fina bilder.

sv; :)

görs nurå?<3

haha, inget..xD göres+

Svar: vad gör du då? :)

Görs ?

väntar på att min kusin ska komma tillbaka.

fin blogg!

allt bra då?

SV: ska bara slappa :)

varse :)

sv: okej, händer ikväll då? :)

Svar: okej :) samma faktiskt

okej....vet inte vad jag har gjort men för i helvete va jag fick ont i knät! :S

frågestund på bloggen! ställ hur många frågor du vill! :)

ja absolut

SV; Lyssnar också på musik :-)

sv: lyssnar också på musik

det är bra:) fin header btw:)

Svar: absolut :D vad lyssnar du just nu på då?

hehe nej men nu har det släppt..xD och gått upp i käften i stället...:P har blåsa på läppen. :(

Gillar du att fota?:D

hahah, jag skulle ha tagit c !

Hihi jag också!:D♥

Svar: lyssnade på den innan, men nu är det håkan hellström - man måste dö några gånger innan man kan leva ;)

tack bea ! :)

hehe, det är bara en massa fel på mig hela tiden..xD

Vilka snygga bilder! :)

sv: okej, jag tittar på tv :P

händer ikväll? :)



men varför är du i skolan då? har ni massa o ta igen?

Firar du Internationella vegandagen idag? Eller är det bara jag som är så nördig? ;)

härligt (; det är okej

hihi tack :D

vad fint du gjort om headern :)

sv; haft en bra dag? :)

kikar in och önskar dig en fin dag :)

fin blogg btw, kram!

haha det där testet verkar löjligt!:P

Du är så snygg vet du. Älskar bilderna. Ser ju ut som bilder från lookbook eller liknande sidor.























Follow my on Bloglovin







Trackback