du gör mig glad, fortsätt med det!


Foto: Viktoria Molin & Elin Sandelin
Modell: Viktoria Molin, Elin Sandelin & Beatrice Jakobsson (jag)

Det här är lite bilder från gårdagen, jag har tagit bort lite och fixat lite snabbt.
(i kväll blir det att sitta med min NYA data)

Idag är det fredag, vad betyder det då? Det är helg, det visste ni väl ändå? Vaknade upp i morse, då min bror går runt och är hur pigg som helst. (han hade vart vaken hela natten, så kan det bli ibland) Iväg till skolan, och då fick vi göra klart lite små saker i skolan men i stort sätt gjorde vi inget alls. Satt i caffis hela dagen, pratade med lite folk.

Gick hem till Elin istället, och gissa vad vi gjorde? Vi sjöng singstar, jag gillar det. Fast det kanske inte går så bra, men det är en grej som verkligen skulle kunna underhålla mig riktigt länge. Men skulle ta mig hem också, så vi får fortsätta en annan dag. Nu är min bror och hans tjej på bio och jag vet inte vad jag ska göra i kväll. Sitta med min nya data, helt enkelt.

Har ni haft en bra dag & vad händer ikväll?

Kommentarer

Okej,jo de e toppen!:)



ps,din bloggadress är felaktig!:P

tack :)

vg?

Tack så mycket <3 Ja, jag skriver där. Så fort du har accepterat mig som vän hihi :)



Så kul med ny data!

Superfina bilder! <3

Toppen!:)

Händer ikväll?:)

har du gjort idag då?:D

Okej,de blir att mysa och titta på idol!:)

Idol ikväll, brukar du se det?

2 matcher å 1 träning att spela och 3 matcher att kolla på, och till mormor och kompisar då :D

sv; hihi :)

oki, typ inte så mke alls:)

ska över till en kompis!

fina bilder! :)

sv; det är bara bra med mej! Själv? :)

skönt :D nej träffat en kompis och sen shoppat lite med mamma :)

Jo!:D

Gör du nu då?:)

sv: oj såg det jag med nu!

Jo det är bara bra, hur är det själv? :) <3

haha nej ingen fara, du hade bara sagt att

smyckena va snygga ;)

Fiin blogg <3

Okej,samma här!:)

sv: ja! men den är köpt för 3 år sen så det är väl den s.k "gamla macbook". haha men jag tycker den är bra! :')

sv: tack så mkt!:)

Det är bara bra. Själv då?

Ikväll blir det blogg och Idol.

Japp!:D

Härlig med ny data, blir/blev det för någon ?=)

sv: Haha ja jag såg det! men nu verkar det ju funka? :) klicka på "kom ihåg mig rutan" en gång och ta bort allt du skrivit. Sen skriver du väl i det du ska ha och klickar på "kom ihåg mig" igen. :')

Händer i helgen?:)

sv: testa att starta om datorn/internet? :')

Heeeerligt!;)

Okej,mysa med familjen sen på söndag ska vi fira farmor & farfar!:)

Lugnt :D

fin bild på dig:D

HAHA! :D okej ;) :)) jo det är jätte bra med mig, hur är det med dig? :) <3

haha jag minns faktiskt inte :)



jo då, ja mår ok.. hur mår d själv? va gör du ?

Hejsan! :) Fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin? :)



Kram, Rebecka♥

sv : okeej , ska spela två matcher en imorgon och på söndag sen sova hos kompis sen träffa kompisar om jag hinner :) något liknande iaf :)

Svar ; tack jag mår bra :D själv ?=)

Har inte bloggat under den här veckan därav sent svar!



Sv; med mej är det bra, med dej me? :)

sv: funkade det? :'D

sv: jo det är bara bra, men är väldigt trött! hur är den själv?:)

Svar: Hej! Förlåt för sent svar, jag har legat sjuk superlänge nu, men nu är jag tillbaka igen, nästan frisk :) Hur mår du då? :)

gör du nu?:)

Okej,kollar på idol!:D <3

sv : :) aa

Allt bra idag? ;D

Svar ; okej ! :D

härligt

Sv:Ajdå, vad har hänt med dom?:/

skööönt med helg

Jodå:)

Fin bild! :D Kram

Sv: Varsågod! :D

Jajjemän, lite uttråkad bara. Själv då? :)

Hihitack :*

Fin bild förresten!:)

Fin bild förresten!:)

sv: aa :)



är den fotostudion från gymnasium (eller vad det heter) där du går i eller är de din egna? :)

Sv:Okei.

Gör du?:]

sv: whoho:D eller något, hehe.



Fina bilder.

Najs med singstar också.

Snygging :D

SV.Ska gå och kolla på idol.

Allt bra?:)

Sv: Va bra :)

Händer i helgen då? ^^

Sv: japp, bara bra själv då :)?

ne samma här typ :P har nötat filmer hela kvällen :) k'nner mig seg nu .. :P haft en bra kväll då? =D

bara bra, vad ska du göra imorgon ?(:

det är bara bra med mig, hur är de med dig? :)

det låter bra!



fina bilder :D

sv: Great! :D

Sv: Okej ;D

Vet inte heller riktigt ^^

ojdå haha(A)

jo det är bra! med dig då:)?

sv : :) hur gammal är du ?

haha ja det gjorde du :D

Tack hihi! ;D

Fina bilder!

hejsan! var gärna med i min dagensblogg tävling♥

oja:)

gjort ikv?

Har haft en helt okej dag och kväll :).

yeeah

tack:D<3 fina bilder och fin design!:D<3333

fina bilder :)

Så fin blogg och söta bilder:D























Follow my on Bloglovin







Trackback