emma och sju andra tjejer


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

(bilden får vara med fast den inte har något med texten att göra)

Igår firade vi Emma efter som hon fyllt år, mycket mat och efterrätt. Riktigt mysigt med nio tjejer bara, och inga killar. Vi satt och pratade, dansade och sjöng mycket mysigt. Av mig fick Emma 300:- på h&m sen fick hon en bok som heter ''elsas värd'' sen fick hon mycket fina saker av alla andra, men jag är iaf super nöjd med går dagen.

Sen imorse ringde min farbror och sen mötes vi vid bussstationen, fick kolla hur han bor och vart han bor. Sen åkte vi hem till mig, vi skulle kolla på datan. det gick ju bra, den funkar och jag sitter på den nu. Men det betyder inte att jag ska avbeställa min macbook. För den här datan går väl snart sönder igen, jag får ge bort den här datan eller något. inte för jag vet någon som vill ha en dålig data men ändå. tusen tack till min farbror.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

jaavisst :D

Hej! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Bra de :)

asså gud, din blogg är så fin :D

Sv: Vad bra :) Jag mår också toppen.

va fina bilder ! :)

fina bilder :)

allt är super :)

vad ska du göra idag då ?

kör frågestund nu på bloggen :) ställ gärna frågor !!:)

Väntar på en kompis :)

fin bild :)

fin bild!



sv; tack snälla :D

Fina bilder :)



sv. Åh okej, men hörredu, det är lugnt :)<3

dt e så himla kallt nu:(

nicne nice:D allt bra nu dp?

Sv: ikväll händer det nog inte mycket mer än att krypa upp i soffan med en go filt och se på film :) Och imorgon ska jag till morfar och äta middag ;)

tack!:D

aa

sv: varsegod! :')

hänt idag? :D

sv: okej, det är lungt :)

fin bild !

Sv: Ok va mysigt.. :)

Jobbat hela dan..

så fina!

fin blogg :)

Fina bilder!

jätte fina bilder ! :)

Grattis från mig :D

Sv; Ingen orsak :)

Superfina bilder! :D <3

Dagens blogg är igång hos mej! Anmäl dej i inlägget "bli dagens blogg" om du vill vara med. Vinnaren kommer upp imorn! :)

fina bilder!

Svar: Förlåt för sent svar (a)

Okej :D

SVAR Haha tack :D

åh vad fin bild!

vad gör du ikväll? :)

bara bra :)



Det var ju synd!:)



Hur har dn vecka varit?:)

Fina kort =)

fin bild :)

sv: haha okej

sv. okej hur äre då :)

sv: allt är bara bra :) ska strax iväg och göra färdigt smörgåstårtan inför farsdag firandet :D hihi!! Allt bra med dej denna söndag?? :D

- gött! :D <3

Haha jag avskyr när datorer går sönder... Eller är långsamma det är verkligen sånt som gör en irriterad, för det ska ju bara fungera! Men gott med en ny dator för dig! jaa det blir svårt att ge bort den kanske...

sv: hihi=) Åh fina bilder, även om de inte passa så bra in med texten kanske hah:D♥

Snygga bilder :)^^

TJENAMORS, spring in på min blogg och vinn bloggsvar! :'D

sv; bra det;D



du är verkligen sjukt duktig på o fota!:)

hade inget planerat, men min bästavän blev sjuk så jag fick rycka in på lite matcher och sånt där :P

kör en första frågestund, utmana mig!

sv: har din data kommit än ? :D



kram

fin bild :)

sv; jepp, men de är bra ändå ;)

fina bilder =)

låter som ni hade det trevligt:) mums med fika!

Fina bilder.) jag älskar ju frost på bilder.

Jättesnygga bilder!

jätte fin bild :)

Fin blogg du har!

Oh! Riktigt fina bilder :D Så vackert med frost ^^,























Follow my on Bloglovin







Trackback