en lyckad skoldag

(jag vet att det blir ett tråkigt inlägg utan bild, men det kommer bilder senare)

Har ni ett bra höstlov, eller är ni lediga eller går ni i skolan som jag? Jag har haft en riktigt bra dag, så jag lider inte av att gå i skolan. Först fick man träffa Elin, Viktoria & Geena. Geena var på besök i våran klass idag, och Elin & Viktoria går i min klass. Vi hade ett arbete med en tidning, svårt att förklara. Men saken var ju att man fick träff klassen igen.

hela min vecka blir det att vara i skolan.
Det blir skola varje dag förutom onsdag, vet inte vad jag ska göra ännu då. Men på torsdag är det skola sen Gymnasiefest, ska in och sova hos Johannes då. Och sen ska jag till skolan på Fredag. Har för mig att det skulle hända något mer den här veckan men vet inte vad.

Hur blir eran vecka?


Kommentarer

skönt och höra sötnos.

Sv: Bara bra med mig..

Har du hittat på idag då ?

hejhej hur är det?:)

http://sofisfoto.blogg.se/2010/november/fototavling.html kolla gärna in :D

sv: haha ja :)

vad gör du?

Oh jaha, gud vad roligt att bli till frågan bara sådär :D

okej..

jag är med min älskling,sj?

Sv: varit på kaffekurs med jobbet.

sv; vsg <3(:

Svar: Jadå=)

ja :) kul att du är med!

sv: Jajamän! :D

nej, verkligen inte :)

sv; tack sötnos(:

-allt bra?<3

hehe så lite så :)!



kramen

sv: svarar på lite kommentarer och ska snart träna :D

vad gör du? :)

hehe vi har lov nu vi. :)

har varit hos mormor och morfar. :(

hehe vi har lov nu vi. :)

har varit hos mormor och morfar. :)

ska ta och skrapa ihop ett nytt inlägg nu. :)

det e bara fint med mej själv ?:D

okejokej! härligt att höra ;-)



kramen

sv: haha ja :)

Nu har jag url på nya inlägget för att det kommer längre ner, då det är från ett senare datum. :P yey! XD

Jag ska skriva en massa på min bok och några nya låtar. :) Kram

va men har inte du lov? :O



sV; tack!! :D

www.ssannanilssson.blogg.se

tävling på bloggen! :)



haha okej. då e jag ute o cyklar som vanligt ^^



Vad bra :) jag mår oxå bra, förutom att jag har ont i ryggen :)



ja visst är den söt.. mysig oxå :)

sv : okeeej :)

SV; Visst är den bra?

sv; hehe okej! :D verkat som alla har nu ji

SV: Okej, vad använder du för objektiv till den då? :)

så du har inte något höstlov du ;(

Svar: tack :D

Hoppas du haft en bra dag :)

sv åh tack sötnos! :)

Sv; Bara bra, själv då? :)

sv: nästan för snabbt:)

okej :) svarar på kommentarer ;p

sv; hehe :)

sv; hehe :)

Sv; Okej :)

Svar: hehe :)

Planer för ikväll då?

sv. aa :D

sv;:D<3

härligt(:

jodå det toppen <3

Jaa, det har jag allt haft :)

Sv: bara bra :)

sv: hihi=) Jag ska sova, lata mig, spela data, fota & kanske va med dmin bästis haha=)♥

inte mke alls, lyssnar på musik och så:)'



du har haft höstlov eller ?

Men varför har du inte lov? :(























Follow my on Bloglovin







Trackback