Fanny Jakobsson


Min lilla syster

Godmorgon, har ni sovit gott? Det har jag med gjort, men riktigt trött är jag. Idag blir det en skoldag för mig, vi har samhäll & gympa. & det blir inte visby efter skolan, jag åker hem och tar en tidig buss imorgon till visby. Känner att jag måste vara hemma lite, pappa är ju alltid lita extra glad när jag är hemma.

Nu ska jag sitta på bussen i mer än en timm innan jag kommer till skolan. Det är det värsta att bo långt bort, men får tänka positivt jag kan sova lite på bussen. (om det inte finns jobbiga barn på bussen)

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

sv: yes allt är bara fint med mig. händer de nått kul i vecvkan då?

grymt vackert foto btw!

Allt bra idag? :D

allt bra med mig :D med dig d¨å?

Hej! Först vill jag säga att jag älskar din blogg. Jag ska snart flytta till Gotland (Visby) och undrar om man kanske kan få träffa dig. Jag är ett väldigt stort fan av dig <3 Om du vill kan du ju svara på min mejl. Hoppas vi ses en dag ;D Kram Jen ^^

SV: nice :) vaknade nyss.

hihi, japp (:

är hemma med min sjuka lillasyster, och så kommer en kompis hem till mig :D

du går på gymnasiet eller?

skitsöt lillasyster!

sv: haha ja :D

Riktigt nice design! :)

sv : hjälp mej gärna om vad jag ska klippa mej, beslutet är uppe på bloggen! ;d



kram

- okej, hostar och så!

Allt bra?

söt :)

finb bild!=)

SVAR Nja när man är van vid PC så blir Mac krångligt, men det vänjer man ju sig vid. :) Men min kompis har en Mac, fast en jättestor, och tkr den är lite jobbig ;p

Ursäkta för väldigt sent svar. Har varit allderles för lat för att ta tag i bloggen den senaste tiden...



Oj vad lika ni är! :D



Japp:)

haha nää så hemskt är faktiskt inte skolan :D!



kramen

Jag har höstlov :D

Har precis bloggat, dd?

Kalas!

Idag ska jag på personalmöte vad ska du göra ?

sv: varsågod ;)

nice bild!

Idag ska jag in till täby och shoppa :)

trist:o mitt började igår, så idag ska jag till kroatien ;D

sv: Så bra, jo den var bra :P

hur mår du idag? :)

sovit gott gumman? :)

sv: :d!

god morgon! allt bra?

- Härligt, jadå :)

sv: Just nu sitter jag och kollar på film i regnet. Vad gör du själv då? (:

sv: varsegod :)

tillbaka i bloggandet, hur är det med dig då?:) kram

allt bra denna regniga höst dag?? =)

Jag vaknade nyss hag med typ =D hittas på idag? :D

svar: ja :)

ha en fin dag!

allt bra idag?

Svar: Ja=)

sv:haha, aww. vad gulligt.

vad fina domdära vattenbilderna var i förra inlägget .;d<3



kram♥

söt bild :]



sv. tackar så mycket!

aha okok, jo jag har också sätt den tidigare

sv:aha okej, LOV :D

sv : sovit gott ? :)

Sjukt söt blogg! Har frågestund,fråga gärna ! Svara på nästan allt ! :)

har ni skola?vi har höstlov :)

vilken söt bild på din syster:)

Sv; Ingen orsak! :)

Så söt bild på din syster! :)



Ha en grym tisdag! :D

ja absolut

söt

jaha haha okej :) jag har lov nu:D

Så söt!



Det låter bra det :) här också.

Du förresten, tjänar du pengar på annonsen som är högst upp i din blogg?

sv: Hah, tänkte väl det:P Men de är himla coola Mac:en ( säger man så?) Vi har en sal med bara sådana i skolan hihi:D



Btw, fin bild. Sötis haha:D♥

sv: tack :D

sv: ska hoppa in i duschen :) läget?

okej, idag har jag varit hos sjukgymnasten.. sen kanske jag ska hälsa på mormor och morfar :p



vad tycker du om min nya header? :D

trevligt. allt bra?:)

härlig bild! :D

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖt

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

SÖT!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

min bäata vän!

sv: okej! ;D händer ngt spec ikväll? :D



kram























Follow my on Bloglovin







Trackback