fixat ännu mer med photshop

photoshop

Tråkigt, det kan man säga att jag har.
Har just kollar runt på lite textstilar som jag hade tänkt lägga in på datan. Men hittade inte den jag skulle ha. Sen har jag laddat ner några andra snygga grejer, som ni ser här ovanför. Sen satt jag bara och tryckte lite över allt i photohosp. Har även fixat en lite grej som jag ska hjälpa mamma med, men den kommer upp i bloggen. Kanske imorgon får se när den kommer upp. Skulle kanske behöva börja på min systers header, men hon säger ju inte hur hon vill ha den.

& snart blir det att åka hem och äta middag, sen får jag se vad som händer mot kvällen.
vad ska ni göra nu mot kvällen?<3

Kommentarer

sv; hihi :)

ja det är han :D

sv: Ja det blir nog bra, vad gör du då? Kram

tacktack, detsamma!:)

Vad ska du göra i helgen då? :)

åh justdet, du är också gotlänning ^^

okej, ska typ sova nu:d sen ska jag ut!

Fin blogg! allt bra med dig? :)

ja precis

okej va bra :)

sv: Okej, ska du iväg? Jag är med en kompis, kram

haha ja:d

va gör du

ball bild! :D

sv; samma :)

skit vad coolt! :D

tack så mke!:D

Vilka snygga färger! ;)

sv; hehe :)

vad är det för photoshop du har? :) jag vill ha photoshop men vet inte vad jag egentligen ska välja :p :)

händer ikväll annars då? :D

om jag sjunger? va menar du ?

SV; Haha, okej:)

Jo, här hos mig är allt bara fin fint! :D Hos dig då?;)

ANMÄL DIG TILL DAGENS BLOGG HOS MIG :D♥!

hiih:)

Oh häftig bild! :D



Mot kvällen ska jag nog bara mysa och ta det lugnt :)

okej! :) vad ska ni äta? ;p :)

jag ska inte göra något speciellt typ. bara sitta vid datorn :)<3

hej sötnos =)

Sv; vad gött, jo det är bra :)

:)

Snygg bild!

åh så fränt!



sv: härligt!:D

vad händer idagdå?:)

SVAR: Tack :D

Sv; Vad bra då! :)

Sv: haha de lugnt :) man kan inte alltid komma ihåg vad man har skrivit :)



med mig är det bara bra :) hur är det själv? :)

okejokej :P händer imorgon? :)

snygg bild :)

Vad tycker du om min bild?:)

Sjukt ball bild, riktigt duktig du är i ps!



sv: Härligt :)

Jättefin blogg! (:

Snygg bild! Vart har du laddat ner penslarna ifrån?



Följ våran blogg på blog lovin!

Hur fick du ps cs5? :D

- Va bra!

ja och de är bra, för vissa dagar kan man bara inte må bra på <3

haha lungt (;

jo det är bra, själv då? ;D

svar: tack ska du ha!

coolt! :)



sv: vad gör dudå? :)

hejsan !

Jätte fin blogg ! :)

har en fråga, har canon kameran du har såna där inställningar 234 nånting gånger något ;)

om du fattar haha :D

Ååå jag har haft en väldigt mysig dag med familjen =)

haha okej ;) :)

vad har du annars gjort idag då? :)

Varsågod :)

sv: hihi=) Allt bra med dig då?♥

SV; Haha ja! ^^ Allt bra med dig?

betalar du för photoshop? eller vet du någonstans jag kan få tag på det? ♥



Ps. Vill du bli länkad av mig? Läs hur du kan få en länkning supersnabbt och enkelt på min blogg ♥

Vsg ;) ♥

sv: okeej tack för svaret i alla fall ♥ vilken linje går du?

jag har varit i stan, det är nästan det enda jag gjort idag typ :p :))

SV; okej ^^ jo det är bra med mig med!

sv: okej :D jag ska ju söka nästa år och har redan börjat kolla runt lite på olika ställen

Tack :D

sv: de är det jag inte rikigt vet :D de finns ju sp mkt att välja på x)

Vad gör du? :)

Haha , aa ;) ♥

Kollar teve :)

ja :)

händer ikväll då?

jo, kanske lite, men jag tröttnar på snön efter typ 1 vecka :p

:D

hej ha en underbar kväll =)

:D

:D

:D

ha en bra kväll!:D

- okej nice :)

Jasså? :/



Jag ska åka till pappa med en kompis :)

görfin bild, me like!

Snyggt, hur gör man det där? :)

oh, det var ritkigt tufft! ;D

ha en bra söndag söta du!

sv: aha okej .p



cool bild !

snygg bild :)

Gomorron

Är photoshop svårt att sköta om man ej provat innan

Ha en bra måndag

sv; tack:)



så sjukt cool bild! Vill också kunna photoshopa:(

Coolt ! :D

Grymt snyggt! :) Kram

vilken cool bild ^^

supersnyggt ! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback