höst väder


Foto: Fanny jakobsson (lillasyster)
modell: Beatrice jakobsson (jag)
kamera: Nikon (skolans)

Tisdag är över och det har vart en helt okej dag, först hade vi vårat arbeta som vi skulle jobba med. Jag ska bara skriva rent det, sen är jag nästan klar med den. Hade tänkt jobba med det ikväll, men Viktoria är här hemma och ska sova hos mig, mysigt!

Sen hade vi gympa, det är helt okej tills jag fick veta att vi ska ha det med BF (barn & fritid) Jag var inte så glad efter som våran gympa lärare sa att vi inte skulle vara med dom förän efter jul. Men fick helt enkelt vara med på gympan, det var helt okej. Nu sitter jag hemma i Rone med viktoria, vi ska ta och äta något!

Har ni haft en bra tisdag?

Kommentarer

sv; :).

ja det var det oxå:)

jaha har du redan haft dt, idag så äre trök väder så blir bara att vara hemma idag (: <3

Halloj sötnos! Idag har jag varit i skolan och nu spelar jag tevespel.



Hur ska du spendera resten av dagen då?



Gör du gratis header?

Kram

SV: Mycket :) Hur har din dag varit dÅ?

Söt bild :)

- Så lite så :)

tack älskar din!<3

sv: tack :)

sv: vad bra :) nja, sådär

SV: Samma här :)

var så lite så :D

vart fixar du dina bilder :D

SV: Ja händer ikväll dÅ?

SV: Jag ska hälsa på farfar :)

Hej, fin blogg! :)

SV: Oja :D

Ok., vad gör du?

Kram

- Händer imorgon då? :)

sv: ja verkligen :)

härlig bild :)

SV: Vad har ni för väder? :)

sv: lite grejer bara "/

Varsågod :)

Svar: Ja, allt bra? :D

Är du för eller emot dödsstraff? Och varför har du den åsikten? =)

- Följa varandra via bloglovin? :D

sv: yeah.. du har också lov eller? :)

- Okej.. Men vill du eller vill du inte? :p

sv: jaha åhfan :o

- okej, jag med ^^ ska shoppa :D

Fin bild :)

- yes ^^

Svar: Okej :) Hur mår du idag då? :)

Jodå:)

Nu hänger jag inte riktigt med, vad menar du med att någon skulle höra av sig? :)

han e också bra!



fin bild! :)

allt bra?<3

Fin blogg! Verkligen! :)



Kika gärna in på min blogg, nu när jag kan blogga igen! :)

Om du är intresserad av ett bloglovinbyte så bara fråga.



kram

oooh titta en kissebäbis :D

åh söt kisse :)

Gud vilken mysig bild! :)

Fin bild & söööt katt! :)

Fin bild :)

sv; så lite så:)



mysig bild:D























Follow my on Bloglovin







Trackback