ikväll blir det EMMA

Bilder från förra veckan..

Sitter i skolan och har just ätit mat, inte den godaste maten om jag själv får säga det. Innan har vi gjort någon Keynote grej, vi skulle komma på fem saker som inspirerar oss själva. Om man tänker efter så är det väldigt svårt, men det gick rätt så bra. Snart ska vi bort och se esteterna sjunger och spelar lite musik. (som jag och Elin redan sett minst 3 gånger) vi har inte tröttnat på det ännu iaf.

Ikväll åker jag till Emma så jag vet inte om jag skriver i bloggen. Men får se när jag kommer till Visby, vet ännu inte hur jag ska göra. Eller hur jag ska ta mig till Emma. Nu ska vi ha en fest efter som hon fyllt 18 år imåndags. & snart åker hon bort i en hel vecka.

Vad ska ni göra denna fredag kväll?

Kommentarer

tack så mycket! <3

:)

nu har jag lagt till dig :)

sv; så lite så :)

tråkit :)

skollunchen brukar inte ha något vidare mat

sv: okej.

Tack så hemskt mycket Beatrice:D

jag ska äta en mysig middag och lata mig ^^

Jag är på väg till ett jobbmöte i dag sedan bli det hemmamys;)

ha en trevlig Fredag kram Girly

vad gör du? (:

hehe okej tur för dig!!:D

oki :)



e du i skolan =)

va bra :D svårt och ha koll ^^

Jag ska kolla idol och bara sova/slappa :]

Allt bra? <3

Fint namn du har!! :)

//Bea

snygg header och bra blogg :)

Svar: Okej :) Vad har du för planer i helgen då? :)

- ah hoppas din nya data kommer snart!

SV:

NU har jag skaffat ny blogg. Välkommen in till den nya genom att klicka ovan, / gamla http://liljeflod.blogg.se

SVAR jo det är bra med mig med :)

Sv: de är de allt ) Vad har du hittat på idag då? :)

sv: det är bara awesome med mej :D hihi!!

Va hittar du på denna fredag då?? :b

vist är det skönt att de äntligen är helg? :D

sv: haha okej, det blev kanske lite mindre roligt nu då(A) Jag tycker minsann de kan vara gratis;D Eller typ att man kan få studentrabatt eller så... det vore trevligt:D♥

har du redan fått en data, elr har du tillgång till någon annan eftersom du kan blogga?<3

hih, händer i helgen då? :D

hej allt bra ? =)

SV; Okej, men det gör inget:)

vilken fin header du har! vilket photoshop använde du för att göra den? :')

Suger när datorer inte funkar :O

Jag har beställt lite kläder, säg gärna vad du tycker!

Jajemäään=)



sv: aha okej. Hoppas det funkar iaf! :)

jahaaa okeej, det är lugnt, jag kan vänta :D <3

yeah :D

sv; Okej, ja, nu har ju mitt lov också redan vart. /:



Okej, tråkigt med datorn..

Jag förstår det!

sv: hähä, okejj (:



förlåt att mitt svar kommer sent, men har inte suttit vid datan på 3 dar :)

haft en bra dag idag då?:D här regnar dt:(



Händer i helgen annars då?:D

kram

Det får vi hoppas på iallafall!

Hoppas på att du får en fin fredags kväll nu också :)

Vad händer ikväll då:)?

okej :) typ musik (;

Händer i kväll då? fredags mys? =)

söta pics:)

yes!

gjort idag?:)

Jodå, de är bättre iaf:) tack! kram

Jo tack, det är bra med mig. :) har äntligen tid med bloggen nu när det är helg igen. :P

SV: Sorry för sent svar, har inte orkat svara på alla kommentarer.

Hoppas allt är bra, för här är det jätte bra! :D

hur mår du idag?:)

Heisan, var gärna med och tävla om att bli veckans blogg. Den avslutas på söndag, lycka till. Jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll! :)

Hej!

Nu är jag tillbaka på blogg.se igen!:)<3

Hoppas du kommer fortsätta kolla in min blogg!

Trevlig helg!:)<3

///

Emma

Ojj stackarn! Varit med kompisar ;)

Sv: Ja men det förstod jag haha, men jag undra hur mycket den kosta? :)

Skolmaten är väl ofta sådär :S

sv: haha, svarar inte så mycket tidigare jag heller! Men fan vad tråkigt att din data gått sönder! :O

Blir att sitta hemma :D

sv; Svin jobbigt :/.

sv okej va härligt! :)

lyx :D

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Vad heter den nya datorn då? :D

Jaha okej synd ju :(

svar jaa, verkligen! :))

men det är helt lungt :D

chacha, allt bra med dig?<3

mm, vad gör du idag då??

sv: ja, förstår att det var tråkigt:/

sv: så nu följer jag dig! säg till när du följer mig :D

Frågestund i bloggen! Ställ gärna "annorlunda" eller halvgalna frågor - eller vanliga helt enkelt! Något du undrar över? Passa på! 50 frågor = överraskning! Spännande va? Heheh ;-)

Hejsan! dagens blogg är uppe :D bara att anmäla sig & jag drar en vinnare ikväll :D PUSS

sv; jadå :)

det är lugnt :)

Allt bra? :)

kul med ny data :)

sv: jaha okej :P

Vad har du gjort idag då? :)

Du har en så enormt bra blogg ! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback