MACBOOK ÄR PÅ VÄG HEM TILL MIG



Bilden är hämtad från deras hemsida.

Nu var det ett tag sen jag skrev i min blogg, mina väner sitter och säger att jag ska skriva i min blogg här kommer inlägget. Men jag har lite saker som hänt, min data la av nu i helgen, vet inte vad som är felet. och nu har jag köpt en macbook, det kan inte bli bättre. (så tills dess kommer jag vara seg på att blogga)

Förre tosdagen var det sävefest, var där och kollade läget hade riktigt roligt med Emma & Elin. Fredagen där efter var det skola, sen åkte jag till Visby och hoppades på att det skulle hända något. Men det blev att jag fick ta bussen hem för att se idol. (min brors tv är sönder) lördagen åkte jag till Visby igen, var med Robin & Per ett tag den kvällen. Hela söndagen var jag i Visby, men på kvällen åkte jag till lärbro till Elin.

Måndagen började med en vecka med rockturné, vi media ska ta lite kort och estet klassen ska spela musik. Det började med ett äventyr i othem, fråg mig inte varför vi var i othem. Hade en riktigt bra dag i slite, sen in till visby och sen hem till mig & då åkte Elin med mig hem. Tisdagen då var vi i Hemse och fixade, och onsdagen då var vi i Visby igen. Jag gillar rockturnén, det var riktigt roligt! (jag och elin har haft det super bra dom här dagarna)Idag var jag i skolan, och jobbade lite efter som andra i klassen skulle följa med på rockturnén nu slutet av veckan.

Jag har haft en riktigt bra vecka, det är det jag vill säga med det här inlägget. & att jag snart får en ny data så jag kan börja blogga igen, ni får stå ut ett litet tag. & grattis i efterskott Emma & Elin, ni betyder verkligen mycket! & grymt bra spelar alla esteter, imorgon får man se det ännu en gång till.

Kommentarer

Åhh får ja de? eller måste ja tävla om de?:)



Jaga kul att du får en mac sån vill ja med ha ju !:)

sv: okej :)

sv: okej :)

Jaha okaj. Får stå ut då :D

ååh jag vill också ha em mac :O var den dyr?

sv; jo det blir bättre och bättre :)

Ååå din lyckost! Macbook är så snygga! :D

ingen fara min är med paj, så ska med beställa en ny, så kan inte svara på kommentarer så mkt nu det senaste,



aha okej, ne typ samma :)

svarar på kommentarer!



oki, vi hörs dårå;d<3

jag har en sån data :)

Åh vad gött :D

Bara bra:)

Dagarna var bäst! och tack gumman :D <3

Nice ju :) hur får man det?:)



Ska jag ställa en fråga i din bloggsvar?



Du e bäst om ja får de :D

kul med en ny dator!

:D

jadå, allt bra annars då? :)

sv; okej :)

Dom där datorerna verkar ju super!:D

Gu va kul med en ny dator :D

Är det den på bilden du ska få? :)

Ha nemligen en lika dan, (:

Härligt, jodå det är bra :)

SVAR Hihi :D Hur är läget?

jaha okej :) det var ju inte så farligt faktiskt :)

haha lugna puckar=D



Nice med ny dator snart då!

Okej [email protected] :)



Ställer en fråga när jag har fått inbjudan :)



T

Den verkar superbra!

kan tänka mig det:D

sv; skulle också vilja ha en sån.. hihi :)

VAdå?

Jobbigt när datorn går sönder..

jag ska också beställa en sådan :D

svar; Okej :D kan bara säga att (enligt mig) den är riktigt bra! :D

Fick den genom skolan och kan säga att jag är mer än nöjd :D

Sv: Aha okej :D Hoppas att du är nöjd med den då :)

sv; åh så kul det skulle va!:D

Härligt1

fin blogg :)

kul med ny data :)

yes :) det kommer bli härligt med en ny snabb dator :)

svar; Hehe :D



Okej, då vet du ju hur dom fungerar ;D <3

Haft en bra dag då? :)

aha hahah, de är lugnt! :D

Haft en bra dag då? :)

va braa! :D

jodå den har varit helt okej :)

gjort idag?:)

yeah :D

hur mår du idag då? :)

jag vill åxå ha en macbook :O



kul att du får/köper en :D

Sv: Hur är det annars idag då? :)

Snygg data!

Sv: Inte jag heller ;)

Var någonstans bor du på Gotland? :)

svar; hehe o det är ju bra :D

Själv hade jag aldrig rört en mac när jag fick den, men man lär sig ju ganska snabbt :)<3

Sv: jo då de är bara bra med mig:) Jag fryser lite bara ;)

jaadå! :)

Sv: nej jag åt nyss glass xD haha.. kanske får skylla mig själv då :)

vad skönt att höra :) jodå jag mår också jätte bra idag :) vad gör du nu då?

vad händer ikväll då?

Sv: Ja jag hoppas de :D

Sv: ligger under en filt så jag hoppas på att värmen kommer i alla fall :)

fin blogg :)

visste inte att du hade en fotoblogg så nu kan ja läsa och lära mig hehe D:

jag har en frågestund i min blogg fråga gärna

Sv: Okej :D

Sv: vad hittar du på annars ikväll ? :)

hehe okeej :)

Sv: Ska nog ta och spela lite och försöka plugga x)

gud vad nice med en macbook :D

sv okeej :)

aha, det är lungt! ;d<3

Åh, vill också ha en.

svar; hehe okej :)

Sjuukt snygg header:) å va söt tjej:)

Sv: Ajemän :)

allt är jättebra, hur är de själv ? <3

sv kul med mac! :D

åh va fuskigt! men kul med ny data :)

haha, yes, allt bra idag då? :D

ja verkligen det är super gott :)

allt bra med dig? (;

något speciellt planerat i helgen? :)

skönt o höra! jo det är helt okej! :)

Vart har du köpt din macbook data ifrån? :)



sv: okej :P

Oki, vilken tur att du inte behöver vänta längre tills den kommer:)

jadå :)

Jag har en MacBook;)

sv har du haft mac innan eller+ :)

En sån vill jag också ha! :)

Sv: Ingen fara alls! Hoppas den nya fungerar bättre. :)

sv okeej :) är det bra då?

mysigt :) jag ska också vara med en kompis i helgen :)

Nja, ibland:P:)

L O V E :D

sv: vad tråkigt att den gått sönder :( Men en Mac är alltid trevligt, skulle gärna införskaffa mig en om jag hade råd. :) Du får njuta av din tid uran dator så länge och göra det bästa! :) <3

sv; vad kul!:)

min dag var helt okej, har dock blivit förkyld.. :/

Har du lust att svara om vad jag ska blogga om?

Tack så mycket:)

:)

åhh, ja det ska jag blogga om!

tack. fin blogg du har

grym och fin blogg! allt bra?

ja verkligen :) hihi

grym :D

tack själv:)

härligt! jo med mig är det bara bra:)



gör du ikväll då?:D

okej:)

samma!

yey:)



vad gör du?

hehe okej:)

jag ska se en film och bara ta det lugnt:)

absolut:D



snygg dator!:D

:)

najs ^^.

ja :)

Mac äger!

Sådan data har jag! Den e grym! :)

KRAM

:)

joo de e väl lugnt vill bara att denna dagen ska ta slut. skitdag på jobbet med andra ord

hur ere själv då????

vad härligt! vill också ha en macbook:)

Sv: ja ätnligen har de blivit varmt :D till och med om fötterna som jag brukar frysa om :)

- aha, ok :) Köptr den för egna pnegar?

sv: Ah, håller tummarna för att du kommer åt dom! <3

Inte tänkt på att föra över till en extern hårddisk?:)

Sv: Kan tänka mig det :D

Åh jag vill också ha en!

okej, jag pluggar spanska:)

sv: okej, bara ta det lugnt, är sjuk..



okej, det är lugnt:D

gött! :D

åh jag vill med ha en !!

Vi ska på bio :)

hihi jappjapp:D

vad ska du göra i helgen då? :)

allt bra me dig gumman?

sv. hehe okok :D men det är lugnt!



ååh gud va kul! vill också ha en mac!!!! :) <3

vad gör du? :)

okej:)

svar jo det är helt okej med mig. legat sjuk i två dagar och känner mig sådär halvt på topp idag. haft en tung dag dessutom.



Åh, det är lugnt du! Typiskt då, men härligt med ny dator! :)

SV: Aha jag förstår, såklart du inte kan svara då! :) Hoppas den nya datorn är bra nu då! ;)♥

Hejsan, allt bra idag? :)

Sv: Ingen fara.. :)

Det är helt ok med mig. Förkyld bara

¨h vad tråkigt att den gått sönder.. men vilken snygg du beställt! ;)

Det är ingen fara :)

Kul med en Macbook :D

Sv: Riktigt fin är den iallafall! ;)

macbook är ju bäst :) har en själv!

omg, fifan va kul! :D ♥

JAG VILL OCKSÅ HA EN!

Sv: hehe ja :) Vad köpte du den för?

Skiit snygg header !!! <3 och underbara bilder <3 :D

nicig data <3 :D

Åh men det låter ju toppen, får hålla tummarna och hoppas på att den dyker upp snart! Hade ju med velat ha en sådan men bara att spara ihop lite ifrån lönen varje månad :) vad kostade den? KRAM<3

ÅÅh, jag vill också ha en sådan! :D

Har du fått hem den nu?























Follow my on Bloglovin







Trackback