macbook, min egen


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Elin Sandeline & Viktoria Molin.

FÖRLÅT,
att jag inte skrev men orkade inte med min data. Men nu ska jag skriva så mycket jag kan, en helt ny data och massvis med bra program på den. Förstår att några är avundsjuk på min nya data, nej jag ska inte skryta om den. Eller vad säger ni?

I tisdags var jag i skolan, hade samhälle drygt med stora bokstäver. Men nu ska vi börja med något annat kan bli roligt, sen hade vi gympa. Jag ville inte vara med men det var jag ändå. Jag gjorde bort mig som vanligt, jag ramlade och till slut log jag där på golvet och alla kollade. Det var lika bra att skratta tänkte jag, bjuder på mig själv. Sen hela tisdagen var jag i Visby och tog det lungt.

Igår var det onsdag och då fick jag min underbara data. & min bästa pappa fyllde 58 år, grattis ännu en gång till. Var i skolan med Elin ett tag hade inget annat för mig. Sen åkte vi till visby, gjorde inget typ. Gick till tandläkaren fick min andra tandställning skit glad! & efter var jag med Moa, skit skönt att vara med henne. V hade riktigt roligt och jag saknar våra stunder. (sen hämta datan senare och fixa den)

Idag i skolan fixade min lärare alla program på min macbook, plus att jag var skit glad idag med. Alla i klassen var lite extra trevliga, vi började lyssna på julmusik och hade mysigt. Efter skolan gick jag hem till värdens bästa Leo, vi gjorde inte mycket. Han somnade och jag såg på tv, sen tillbaka till skolan för vi hade kvälls öppet. & ikväll var det med riktigt roligt att vara i skolan för klassen var lika glad som jag.

nu är jag hemma & hade tänkt svara på lite kommentarer & puss på Emma som åkte från Sverige idag. Vi ses om sju dagar, tur att Elin & Viktoria finns och tack för dagen alla glada vänner <3


Kommentarer

hihi är du frälst? ;)

Jo det e bara fint med mig:)

vad gör du nu då?

Jag undrar en sak, har du msn?

Skulle du isåfalla adda mig? ([email protected])

Bara om du vill. (=

saken är den att, känner mig ganska ledsen över en sak, skulle vara skönt att prata, speciellt med en underbar person som dig. <3

Samma här..:)

godnatt~~

såbra då! :) taack ;)



händer i helgen? :D

Vilken mysig dag ^^

Hur mår du? :)

sv : okeej :)



JO jag med :)



ja idag är det fredag ?



vad händer i helgen :)

fin bild :)

jag sitter och äter frukost :D

Gud så roligt! Är du nöjd med den? :D

jag lägger till dej nu

lägg till mej med :D

kikar in och önskar dig en trevlig helg! :)

sv; tack! :)



fin bild

Japp, det har jag! :) Planer för helgen? :D

jo haft det ganska jobbigt de senaste dagarna, men nu känns det lite lättare..

nu är det helg och älsklingen kommer hem :) vad ska du göra?

jävligt nice med ny data :D

sv; okej, helt lugnt!

svarar ganska sent jag me, men har inte haft tid :)

härligt du :)

sv: great! :')

sjukt fin bild! :)

Jag har också en macbook! xd

Sv; Snälla, kan vi inte ta det via mail? <3 Om du vill, eller chatt. Känns bäst då.

Allt bra idag?:)

vad gör du?:)

så härligt när det är fin stämning i klassen:D sånt älskas!

Åhh jag vill också ha en studio!!:D Men hurfår du plats och hur köpte du den? Något paket eller liknande?























Follow my on Bloglovin







Trackback