min nya vän photoshop



Det här är min vän för kvällen, inget annat har jag fått gjort.

Har inte gjort något alls sen jag kom hem typ, åt mat äntligen kan jag äta mat för min tandställning. Sen har jag bara sittit vid datan, kollat på photoshop cs5 och fixat lite annat på datan. Har fixat msn på datan & lyssnat på julmusik. En lugn fredagskväll, men det är skönt med.

Vad händer mer i helgen då? Imorgon på hela dagen vet jag inte vad jag ska ta och göra. Senare på kvällen vet jag bara att vi ska äta middag hemma. Efter som min underbara pappa har fyllt år, sen ska jag ta och hitta på något på kvällen med. Men det planerar jag imorgon, just nu vill jag bara sova.

Hoppas ni haft en bra kväll, ni som har photoshop vilket har ni?

Kommentarer

e den bra 5An ? jahar 3an

sv: hihi eller hur:P Åh, vill också ha det riktiga photoshop. Vi skulle få typ ladda ner det i tvåan, men gud vad långt det är dit... ♥

aa ok

sv: tack din är oxå jätte fin :)!



jag har ps cs5 oxå :)

jag vill också lära mig photoshop :(

Gonatt!

Sv: Jaaa :) Tack!



Jag har/använder Photoshop Elements 5.0

svarar på lite kommentarer:)

sv; haha aa ps är fan as nice när man har tråkigt!

oja!:)

gjort ikv?:)

sv; finns alltid nån bild man kan redigera :D

du är sötast!

Jo!<3

sv så lite så! :)

asså jag förstår inte hur man fixar PH :o och nu finns ju CS5 :o måste verkligen fixa detta!

SVAR Vad härligt du :)

hej allt bra? :D

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

vad ska du göra för kul imorgon? :)

sv : okej då är du i samma ålder som min syrra :)



jo jag är 13 :$ thihi :D

vad gör du?

svar ; ska till stockholm ,själv ? :D

jaa, verkligen! :D

jag ska ta det lungt :)

laddade du ner från nätet?

Sv: haha det är bra, hur är det själv? :)

Gud vad fin blogg och bilder :)

- ja jag ba: nooooo varför går det inte att komma in? :( haha men ah nu vet jag då. jag mår inte så bra (varför ja inte gör det står i dagens inlägg) du då? :) <3

Godmorgon snöflinga! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Tack så mycket :)

sv :))

Åh roligt med CS5, jag har CS4. :P Men vill gärna uppgradera mig. ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback