när får vi snö?


haha, skit snygga bilder på Leo.

Godmorgon, värden. Har ni sovit gott? Själv så har jag sovit riktigt gott, förutom att jag känner att det blev lite kallt inatt. Vaknade precis och tänkte nu finns det snö på marken, men nej inge snö på marken ännu. Tråkigt nog får vi nog aldrig snö till Gotland. Jag får fortsätta och hoppas att det kommer snö, för det bästa är ju att man kan gå i snön och så hör man hur det låter under skorna. Jag vill inte ha snö för att ha snöbollskrig, efter som att jag hatar nästan det. Iaf när jag får alla bollar och inte kan pricka tillbaka.

Dom här bilderna är tagna i torsdags när jag var hemma hos Leo. Han kollade lite på datan, och så tog vi lite oseriösta bilder. Idag ska jag som sagt inte göra något, vänta på att det händer något. Sen drar jag hem och äter middag efter som pappa fyllt år.

Vad ska ni göra idag, mina väner?

Kommentarer

inte illa.. kanon ju :)

Idag blir det shopping och sen kommer en vän över så vi ska ha tjejkväll när karln är på avsluting med fotbollslaget.

Vilka fina bilder du tar! :)

sv: japp! fast är ganska trött.. :p

jag har iaf lagt till dej nu(: ♥

tack så mycket! :D

precis ätit frukost :)

pluggar du webdesign el liknande?

sv: jo det är väl bra:) själv dåe? (:

SVAR Tack så mycket :)

sv : hehe :)

Ja :D

de e nått du gör på fritiden då bara alltså

sv.- aha :O det e bra själv ?



haha vi har snö :p och det är galet kallt typ dör.. :/

Vad händer idag då? :)

kul ju

Vi har snö, och det snöar för full..

SVAR Okej :) Ska nog träffa någon eller några kompisar!

SVAR ja verkligen :)

fan va bra.. e inte ofta man hör de

Tack så mycket, ha en bra dag du med :)

Hejsan! Vad har du för planer för dagen? Allt bra? KRAM! :)

fast jag tycker det räcker nu

SVAR Sådär, lite lagom :)

sv: Okej, vad bra och trevligt det låter! Jag ska en sväng till stan med en vän om ett tag. Annars inte så mycket tror jag! Kram!

sv: VARa med min bästavän! :)själv?

kan man inte ladda ner de än? :p

oki:)

jag har just duschat och ska börja fixa mig alldeles strax!

sv: sov dåligt inatt vaknade och började blöda näsblod :o haha wiiiierd!

haha roliga bilder :)

vi har snö, massor me snö, den försvinner aldirg -.-

SV: Tack :)

jarå:)



vad ska du göra idag då?

jaha oki:)

vad ska du göra då?<3

Här har vi då snö ;)

Åh ja, det förstår jag!

Tack så mycket :)

vad ska du göra?

haha jag får nog ta och kolla upp detta! ;)

sv; jaa! fin blogg :D

Fin blogg!

Allt bra?

Sv; Tack, fin blogg du har själv! :)

gör det :)

sv:Det är bra här med:)

sv:Det är bra:)

Godmorgon :)

svar: Tack så super mycket ^^,



Gillar din header! Otroligt kreativ tycker jag!

Vad gör du?

Kram

Fin blogg :))



Gjort idag då ' ? ;d

Sv; Bara bra! Med dig då? :)

SVAR Jadå :)

Jag vill med ha snö!!:D <3

Älskar snön och vintern!!:D

Blir så fina vinterbilder!!:D

Sv; hah okeej , mja jag har intr gjort så mke idag heller.. :D haha x)



Vad ska du göra på jullovet dåe ? ;P

sv: det är bara bra :) sj? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback