ONE TWO TRHEE


Foto: Beatrice jakobsson (jag)
Modell: Viktoria Molin (en vän)

Viktoria säger: one two three four five, my name is Viktoria and I say hey. six seven or eight nine ten, back it up and meet my friend. Hey Beatrice. Beatrice säger: Hey what! Viktoria säger: Introduce yourself Beatrice säger: No way! Viktoria säger: Introduce yourself Beatrice säger: okey, one two three four five, my name is Beatrice and I say hey. six seven or eight nine ten, back it up and meet my friend. (taget från bringit on)

Det här har vi gjort i stort sätt hela dagen, med Elin. Viktoria tycker vi ska lära oss den, jag tror vi kan den efter ett par timmar. Men det tog ett tag för mig att lära sig den, men nu istället har jag den i huvudet.

en bild från idrotten, men det finns snyggare ;)

Kommentarer

Svar: mm :)

Vad söta när är. Hihi.. tack syrran

Vad har du gjort idag då? :)

Kom just hem från Ica med Moa och Molly!

Själv då?:)

absolut :)

haft en bra dag?

åh vad fin blogg du har!

speciellt din header, sjukt fin ju! :o

sv; yes :).

va bra! :)<3



hittat på idag?

HAHA!



SV: Mmm... :)



Haft en bra dag?

härligt :)

Sv: han var grum på audition ;*)

Okej :) hur äre?

SV: Usch då!

sv; :D.

Sv; ja, olle och jay är duktiga :), hoppas att dem får stanna länge i tävlingen :)

Okej :)

varit i nordstan och shoppat lite! :)



när har du höstlov?:) <3

Sv: allt bra annars idsg då? :)

sv: Tack snälla.



Nu ska jag fira att tentan är färdig med en öl, nötter och pizza ;) Konstigt egentligen att fira med något som är dåligt för kroppen... men det är ju så gott :)

sv; okej :)

Jag har varit med kompisar, och klippt mig :P

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Härlig bild :)

jodå min dag har varit bra :) kunde varit bättre men även sämre :) synd att klaga lixom ;)

fint hår :)

Fin blogg du har! :)

Kul ramsa :D

haha söt tjej! :D

Superfin header du har! =)

händer imon? :)

Bring it on.. hur många repliker har man inte dragit därifrån liksom :D

kolla gärna min bloppis:D!























Follow my on Bloglovin







Trackback