beatrice måste komma på bättre tankar..

Det här är mitt arbete som jag började på idag..

Hemma från skolan, inte den bästa dagen. En helt ny vecka, och det är nog första gången jag inte är taggad för att gå i skolan. (ända sen jag började skolan) Inte på humör, eller något inte bra.. Men det finns kanske någon som kan rädda kvällen, eller få mig på bättre tankar. var inte på så bra humör igår heller, men det blir nog bättre.

Idag i skolan har jag fått träffat Viktoria & Elin, det är alltid lika roligt att vara med dom. & dom får mig på bättre tankar för stunden. Vi fick välja bland några grejer & sen ska vi försöka få folk att bli medlem i våra gruppar. Det här är lite av min reklam för att folk ska gå med i BRIS, men det är inte klar ännu. Gillar bilden på Elin & en roligt arbete. Sen har vi nog inte gjort så mycket mer idag, imorgon blir det skola igen. (hör av mig när jag kan)

min macbook har inte kommit idag, men imorgon kanske.
haft en bättre måndag än mig?

Kommentarer

Jah! ;P

SV; Hihi, aa:)



Haft en bra dag då?

sv. okej :D det e bra!

inte heller taggad på skolan idag,men de är jag aldrig haha

riktigt bra bild:O den talar till mig. Färgerna, allt är så perfekt.



sv: aaw, men det är ingen fara än så länge även om du inte kan läsa så mycket:)

kram

aww :(

Elin gillar Bea massor, massor, massor! <3 <3 <3

Jättefin bild :) Man blir verkligen berörd ^^

sv eller hur! :)

Sv: Tack :)

håller tummarna på att den kommer snart!

vilken fin bild..

Hihi, vad händer? <3

tack<3

sv: ja, fast ganska stressigt tycker jag. känns ibland som om man inte hänger med i tempot. men får hoppas på att man blir lika rutinerad själv någon dag, haha. oh, jag har också en macbook :')

tänkte försöka plugga lite, durå?

Jag är utbildad nagelteknolog och är frisörstudent. Kommer ge dig massor av tips på hår, naglar, skönhetstips och en hel del till. Kika in och se ifall det faller dig i smaken.

http://abbylarsson.blogg.se

STÖRT SKÖN MUSIK AT MIMSANSPLACE!



http://mimsansplace.blogg.se/2010/november/music.html#comment

hej:D



hoppas veckan har startat bra iaf..

kram

Okej,jo de e toppen!:)

Ska jobba, hjälpa till på min scoutkårs loppis och se matchen Arsenal-Tottenham på puben Sir Toby´s.

Hoppas du får en fin vecka.

ska duscha :)

har du haft en bra dag? :D

hihi :D

mm, gjort idag då??

jätte bra! :D är lite ledsen för min kompis skull, hennes kille har gjort slut... :/ annars mår jag helt okej. :) hur är det själv? :D

kram! :)

Gokväll vännen! Idag har jag varit i skolan och nu är jag hos min far och fikar.



Vad hittar du på ikväll då?

Kram

Trevligt!

Plugg....

allt bra ?? =)

Sv: allt bra idag ? :)

Sv; Ingen orsak!! :)

Hoppas du blir på bättre humör snart!! <3



Jo jag tänkte skriva en liten bok eller hur man ska säga, där jag skriver saker som gör folk glada. så jag tänkte att du kanske skulle vilja säga vad som gör dig lycklig/glad? (i en kommentar i inlägget just om detta) Det kan vara ett ord, eller en mening. Du bestämmer själv! :D Tack om du vill hjälpa mig!♥

hur är det idag? :)

Svar ; Ska kolla på tv ,själv ? :)

sv: så lite så!

nja, är sjuk.. själv sötan? :D

Bris är ju viktigt :)



sv: lite småsjuk men annars är det bra, sj? :)

sv :aa :)

haft en bra dag ? :)

sv: hahaha ellerhuuuur! tack ;)

okeej, jag har inte gjort så mycket :)

jaja,hur har helgen varit?:)<3

Sov gott gumman : )

Jo det e bra, själv?

Ja men precis! Godnatt och sovgott :)

Sv: OKej :) inte någon billig dator direkt, hehe

jodå, sj? :) <3

Allt bra med dig då?:)

så lite så :)några speciella planer för veckan? :D

SV: Ja absolut.. jobbade hela helgen.

God morron! :) Sovit gott?

va ska du hitta på idag? :)

Okej! Ja, jag har också mkt nu med jobb. Men vill ändå försöka snacka med dig som vi gjorde innan :)

Jag mår bra annars :D Själv? <3

Hoppas att din tisdag är bättre än din måndag, och att din macbook har anlänt :)



Tack för kommentaren!! :)

Ha den kommit än? :P

bra här med :) gör du idag då? =)

svar:ja allt e bra,själv?:)

Jättefin bild, bra sätt att få folk intresserade av din grupp.

Haha :D

Okejokej! nja funkar väl! ska inte klaga :)

vad har du för dig? <3

sv; jadå:)

Hoppas du får en bättre dag imorgon!:D

Sv: allt är bara fint, håller dock på att bli förkyld, men det är sånt man får ta.

hur är det med dig då? :)

Härligt, ny header ser jag :D Fin :)

:D



sv: hihi jaarå:D

Okej, vad jobbigt! Men kul att du får en ny ju! Har du fått den än? :)

sv: hihi det är bara bra med mig!

Åh, nice work! Det såg seriöst äkta ut♥

Sv, Ingen orsak! :)

Wow tycker det du gör är bra, ska inte finnas mobbning! :( Jättebra berättelse!! :D



Måste bara säga, tycker du är så fin!! :) <333

Jag mår bra, sj?

sv: okej härligt !



gör du headers ? :)

coolt!



sv; tack snälla :D

Hej!

Jag har precis startat en smyckesblogg, där jag lägger

in bilder på mina smycken som jag tillverkar själv!

Man kan beställa ett smycke som redan är klart, eller

bestämma helt själv hur ditt smycke ska se ut!

Jag hoppas att du blir lite nyfiken och i varje fall

kan ta dig tid att ta en titt! :)

det är sådär...haft en bra dag?

nice=D jo det rullar!



eller hur!

sv: härligt, jara allt e najs ;)

Det där känner jag igen, är inte heller på humör och behöver verkligen komma på bättre tankar :/ Hoppas de går över för dig tjejen!

sv; jadå :D

vad ska du göra i helgen då? :)

Svar: Okej :) Förresten så har jag en häftig tävling på min sida nu :) Du kan vinna vaslfritt smycke från Swepearls, värt 599:-! Nice! :) Hur mår du annars då? :)

SV: Samma här :)

ska vi följa varann genom bloglovin? :)

Hej! Jag har inte bloggat på flera veckor men jag vill bara säga att nu är jag tillbaks :)

Allt bra med dig? :)

Var det kul på jobbet?

svar: inte mycket alls :)



förlåt för sent svar men har inte hunnit svara på kommentarer på länge. ha det bra!

javisst :D

jo allt bra :D gör du då?

Va kul! :)

Nej jag kan itne spela gitarr :/

hehe!

sv: du är söt ja! :o

Spännande!

Allt bra med dig idag?

SVAR Helt okej med mig, dig då? :)

bra bild =)

svar: jo jag mår fint, du med? =)

Sv: härligt att höra, jodå det är helt awesome här :D va händer till helgen då? :D

allt e tip top :D























Follow my on Bloglovin







Trackback