November en helt ny månad


Bilderna är från 2009

Nu är det en helt ny månad, och en helt ny vecka också. Det börjar närma sig vinter tiderna, men ingen snö på Gotland ännu. Men det kommer nog snart någon gång, ställ tillbaka klockan en timmar det har vi med gjort. Det börjar bli mycket mörkare och kallare ute. Tiden går så snabbt så snart är det julafton, eller jag tycker tiden går snabbt.

Idag/imorgon är det skola, jag är taggade för att gå i skolan. Bara för jag gillar min klass, vi har fått nya datorer och sen har vi ju även dom bästa lärarna i skolan. Den här veckan händer det nog inte så mycket, bara små saker. Hoppas jag får hem ett brev så jag kan börja övningköra med pappa. Till och med pappa sitter och väntar på pappret och vill ut och köra med mig.

har ni mycket planer för november?

Kommentarer

sv : hur många besökare har du da :)

Fin header!

sv; åhh vad fin bild!

verlgen :D

kram

händer idag då? :D

jätte fina bilder!:D

sv: låter väldigt bra, fina bilder också :)

nej segt , haha mitt har precis börjat (Y) hur gammal är du ?

händer i veckan då? :)

<b>Tänker du ta körkortet snart?!</b>

ja då, ska du ta en titt på http://www.gratisteori.se, där kan du helt gratis träna på över 4000 olika teorifrågor.

har du ett Facebook konto, så behöver du inte ens skapa ett konto utan kan logga in direkt med facebook-kontot. ;) smart va!!



http://www.gratisteori.se/

SV: asså är inte rädd på de sättet, det är mer att det är typ "verkligt" kan liksom titta på skräckfilmer ensam och sånt men den verkar som en film jag kommer vara grymt rädd för :P

haha, okej . hur var den? asså filmen :)

<33

Tack så mkt :)

SV: PRecis :) gör du då?

Så fina bilder :) trist när det blir mörkt så fort!

Oh, vilka vackra bilder!

sv; Absolut!

sv: haha :D

november brukar vara så trist, men ändå mysigt!

fina bilder!

Godmorgon sötnos!Jag ska snart till skolan.

Vad har du för planer för dagen?

Kram

planer för veckan då? :)

tjena! Vad tkr du om min och Jossans senaste fotografering? :) tema; black

okeeey, jag vaknade precis :D

:D

Haft en bra helg?

okej:)



Vilken fin header:) vilken program andvänder du för att "skära" ut ett föremål från resten av bilden så där fint?

Gu vad mysigt med vinter, så fina bilder :}

Inge :)



Jag ska kolla på film men vet inte vad jag vill se, har du något tips?

Jag funderar på att åka till gotland över nyår :D

båtar? hmm haha vet inte. för mig att du kanske sa att du skulle iväg o kolla på båt?



annars, hur är det med dig? :P

SV; Japp;D

Tycker också tiden går fortare före jul och ååh vad jag längtar till jul:D

sv: tack:)

jag mår suuper! själv då? :D

Vilka fina bilder du taaaar! :O

vacker snö :D

Jag mår fint! Vad ska du hitta på idag?

Mina planer för november är att åka till hawaii :D

va har du sj för planer?? :b

sv: vem är leo då ? :)



kram

sv; hhaha den va sämre än 1an om jag får säga det själv!

otroligt fina bilder !

du tar super fina bilder!!!!! :)

Sjukt snygg blogg! Vad ska du göra idag då? :)

detsamma ! :D

Hej! Nu kör jag en dagens blogg tävling på min blogg.Kommer även att dra flera vinnare där under veckan, vore kul om du tog chansen och anmälde dig!



(om du inte är intresserad så ber jag om urskät och du kan ta bort kommentaren om du vill)

vackra bilder! :-)

Allt bra idag? :)

händer idag+

sv. hehe okok :] va tyckte du om den`?

Flickan i jordkällaren

Än har jag inte allt för många planer, men det kommer väll :) Går du i skolan idag? :O



Jag längtar riktigt mycket till December, önskar att man kunde hoppa över November eller något ^^

fina bilder!=)

haft en bra helg?

Okej :) Jag har massa planer! Det ska bli roligt att sätta dem till verket.

på junkyard.se :)

Jag önskar dig en toppenMåndag! :D

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Halloj!

Tänkte bara höra om du har något bra film/bio tips att ge mig? :)

mysiga bilder :)

mm, vgd?

Åh herrehud, trodde bilderna var tagna nu :O Hoppas verkligen inte att det är snö när jag kommer hem!!! hehe :P

sv: härligt :)



jorå, det är bara bra här!

ja då de känns kanon bra hos mig,

du då ?

Sv, Ja okej ;)

Va görs? :D

Tävla om titeln "veckans blogg" hos mig! :) kramis

sv: Jamen, visst blir man glad? (:

ojoj va året gått fort:]

ingen snö i hälsingland heller :)

svar: idag har jag tränat och tagit det lungt för jag har höstlov :D

hur mår du idag då?

sv så lite så :)

Fina bilder :D

Svar: Jo det är bara bra=)

sv: fast snart jul:)

fina bilder :P

Kul när an har de bästa lärarna:D så känner jag för mina med men synd att man inte får träffa sina mentorer särskilt ofta:/

Jag har stora planer för november ja:D på torsdag spelar jag in mina låtar så jag ska lägga ut låtarna på myspace sen.

åh fina bilder !!

allt bra?

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback