dagen outfit denna måndag


foto: Fanny Jakobsson (lilla syster)

hemma från den första skoldagen denna vecka, en helt okej dag. Vi har knappt gjort något, eller det har vi. Men ett lungt arbete har vi jobbat på. Men det kan vara skönt med en lite lungn dag av början av veckan. Alla var ju ändå  så trötta.

Nu när jag kom hem vet jag inte alls vad jag ska hitta på, har inte planerat något denna vecka. Så det blir väl att hitta på något roligt. Men vad är roligt, det vet inte jag. Har ni haft en bra start på veckan än så länge?

dagen outfit:
Skor: köpt av en vän, Byxor: köpta på Vera mode, Linne: finns nästan och köpa vart som.
Cardigan: fick den igår, vet inte vart mamma har köpt den., Halsduk: ellos

Kommentarer

Ja :)

Snygg outfit.

sv. hah! :) jo det liknade faktiskt en mössa lite.

Var så lite :)

haha aa, fin outfit :D

Super trist ;/

sv. hehe man tackar :D

nejj nu måste jag fortsätta plugga.. kram!

samma här :)

hihi tack :)

fint!

Varför slipper du det nu då? FUSKIS

svar: tusen tack :)

ja visst det ;)

Allt ät jätte bra :D



<3

ÅÅÅÅH vad fusk! Så vill jag också ha det :) Men vi har ändå ganska slappa läxor förrutom matte.

ja! =) å snygging! gillar din outfit!

:)<33

Shiet vad söt du äe! :)



http://rozinah.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment var gärna med i veckans blogg :))

Tack =) Jisses så fin du är!

några planer för veckan ? :)

snyggt!

haha vad gör du?:)

ja :)

Söt :)

Åh tack vad glad jag blir! Hoppas du får en fin måndag kväll:)

Sv: Tack så mycket, va glad jag blir :)

vad gör du? :)

Hej !

har prao snart och vet värkligen inte vart/som vad .. har du några/något förslag ?

kram

Ser ut som en riktigt härlig outfit! :)

typ mode och sånt :)

aa :)



vad fin bild :P

snyggt!

Teve :)

okej:) inget redigerar bilder :D du har typ inte accepterat kommentarerna vrf?:P

Snyggt!:D <3

Okej = P

sv: Kan jag tänka mig! :D

sv: Vad gullig du är! Jättefin bild!

helt okej!!



vad skulle du vilja läsa i min blogg? & hur kan jag göra den bättre? tacksam för svar! :D

Varsegod (:

sv: haha :)

Fan vad jobbigt !

17 är ett så onödigt år, som 12 xD

snygg halsduk!

Ja, vad hittar du på ikväll?:)<3

sv; jaa det är toppen :) hur är det med dej då? ^^

yes :D sen måste jag plugga.. men i musik ämnet ska jag skriva om en artisk jag tycker om men kan inte bestäma mig för vilken :D

hejsan, allt bra idag?:D^^

:D

sv: Haha ;)

Lyssnar inte på henne :)



Det skulle inte ha publicerats.

vilken mysig halsduk!:D

nemen tack =)

händer ikv?:D

sv: okejokej, jo de e samma här :)<3

sv: ah joråå..

sv; ah sounds great! :P

du är sjukt fin!

Super snygg outfit! :D Din nya kofta ser super mysig ut! :D

Fin blogg & snygg outfit! :)

Snygg outfit! :)

har du någon aning om vart den är ifrån?:D

sv; vad har du för dej nu då ? :)

sv: bara vart i skolan sj?:D

Haft en bra dag sötnos? =)

sv; typ inte så mkt heller, ligger typ bara och lyssnar lite på musik :)

jättefint!!



Hoppas du har en underbar måndag!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

jo samma här! =)

Sv: Allt bra med dig idag då? :)

sv; yes, fast måste typ börja göra lite läxor vilket låter lite mindre bra

ooh den måste jag ha :s :D

Sv: Jo, det är helt okej. Lite förkyld bara. :*

sv; men men nån gång måste dom ju göras :/

hihi ska de :D

söt höst outfit

fint!

sv: varsågod :) haft en bra måndag?

sv; jaa <3

snygg halsduk (Y)

Jag orkar inte plugga :D fast det är lätt haha

Sv: Tack, det ska jag! :* Hittat på något speciellt idag då? :)

sv: jodå, önskar dock att skoldagen hade varit kortare x3

BLI VECKANS BLOGG !!!!!

kommentera namn!(glöm inte skriva din blogg)

Hejsan!

Vilken snygg blogg du har!:)

Allt bra?=)

Snygga kläder :D

allt bra med dig idag?

söt bild på dig,fin outfit(:

Fint !

Sv: Bara varit i skolan, tagit skolfoto osv. :)

Sv; Varsågod :)

härligt!

jo det är bra med mig :D

Sv: Sålänge skolfotot blev bra, haha! :)

haha :D

Svar: Tack :D

Svar: Tack :D

Sv;

Vad bra!:)

Det är bra med mig också:D



Va med i Veckans blogg vettja:)<3

ja! :) Speciellt i starka färger.

Fin fint:D Vad gör du?

sv: Jo, det är blixtar och lampor som lyser upp bakrunden så bra så man slipper klippa och klistra si själv efteråt :)

söt du är :) & fin blogg!

Fin outfit :)

fin outfit! sör du är :)

kram

snyggt :)

Snyggt!



Nejdå, ska jag försöka att inte göra :)

fin hon är :)

söt! :D

Snygg outfit och fin blogg!

Snyggt! :D

du är jätte söt :)

Supersnyggt!!!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback