dagens fråga denna söndag



mitt svar:
nej nej nej, men jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Svar: Varsågod :)

haha, jag har varit utomlands hur många gånger som helst :P



svar: jag och pojkvännen ska snart gå en promenad till affären och handla lite, så vi kan fixa lite käk :)

Ja, jag har varit 7 gånger. 8 gånger i vinter :)



SV; Vad bra D:

ja de har jag :)

vsg! ^^

Jag har varit i Norge, Turkiet och gran canaria :)

- ska höstshoppa med mamma :)

Jo. Har varit i grekland, Finland, norge, Danmark och USA :)



Nu är jag tillbaka i bloggvärlden med en snyggare och bättre fotoblogg! :D

Efter många många timmar slit så fick jag äntligen ut bloggen inatt! :D



/Tobias Martinsson - Photo Frame

TV :)



Jag har varit utomlands många gånger!

Många gånger...



Gran Canaria

Kreta

Rhodos

Kroatien

Slovakien

Italen

USA



Och en massa skitländer

Lettland

Litauen

Ryssland

Polen

Danmark

Norge

Finland

Tyskland

fin blogg as kul med mkt bilder :D

Jag har :D

I Polen i somras, sedan när ja var mindre var ja i Frankrike och Tyskland ^^

Sv; Lyssnar på låtar ^^ Själv? :D



Kram sötis! <3

japp jag har vart utomlands! Greklan, Spanien (grancanaria) och Danmark, haha ;)

Sv; haha oki ^^

sv; vsg :)

händer idag då gullet? :)

ja förra året :D

sv: hehe visst är de ^^



har du inte varit utomlands ? ;o (:

Beatrice! Jag lägger ner min blogg nu. Vi får höras på fb nu mera :)

Idag är det datumet på den dagen då det hemska med World trade center hände. Jag har skrivit en liten text om vad jag känner och tycker. Läs gärna och skriv om du håller med och dina åsikter. :)

Precis! Du tänker rätt:D

Jag har vart utomlands.. Två gånger tror jag. Eller, jag har ju vart i norge och så, men två gånger i varma länder, fast det var längeeeeee sen!

Svar: Japp, väldigt gott :)



Jag har varit utomlands i flera länder!

Danmark-Finland-Tyskland-Spaninen-Italien-Mallorca-Österrike-Krotaien-Slovenien... Jag tror det är alla länder. Dock har jag bara bilat igenom Tyskland-Österrikt-Kroatien och Slovenien! :)

ja de har jag :D



sv; tack. (a)

har just kom hem från match:]

sv: tack!



oj har du aldrig varit utomland?! Det är ju det bästa som finns!

Fin blogg!♥

sv: Tack detsamma! :)<3

Ja, jag har varit utomlands många gånger. Har du? <3

Mitt svar på dagens fråga - Ja, det har jag! Fast det förekom flera ggr när jag var mindre men senast jag var iväg var i juni :)



Great! Så det ska va ju :D

VARSÅGOD

tack :)

Ja, många gånger. Har även tävlat utomlands :) (tävlingsdansar).



Fin blogg förresten, gillar din header skarpt! :)

har aldrig varit utomlands eller räknas det när man låg i mammas mage & va i danmark haha :P

jag ahr (AAAAAA)

sv: :)

haha ja, jag har varit utomlands :)

svar: tack :D

om jag räknat rätt har jag varit utomlands 7 gånger, då man har åkt flygplan!

Jaa absolut hur kul som hellst :)



Jag har inte varit utomlands men jag vill också!

sv: Det tror jag säkert att du vågar(A) Du är en riktig såndär jag vågar göra allt typ hah:D



Nope, jag har varit i danmark men det känns inte ens som det räknas hah... Vill till Frankrike!!! ♥

Vi får bilda en klubb du och jag(A)

okej :) se film!

Haft en bra dag? :D

japp!

jo jag suger på att förklara^^.

o ja, jag har vart utomlans i ganska många länder;P

var har du vart?

absolut :D hu rmår du?

hejhej , är allt bra ? :D

sv. hehe :D men det är ju inte försent än :D du är ju ung :D

jag har det :)

var med i dagens blogg :)!

jaa absolut :) har du något speciellt ställe du vill åka till? :)

sv. hehe äh! Du har ändå hur mkt tid som helst på att resa och upptäcka världen D:

Jo det är fint. va gör du? :D

- aa :)

några planer inför kvällen då? :)

ja:9

Jag vet inte vem det är tyvärr :P

- titta på film med familjen :)

ååh det låter härligt :)

jag har varit utomlands många gånger, typ 10 gånger kanske ;)

SV: Tack så mycket! :)

grekland 2 ggr, spanien 1 ggr, finland 3 ggr, åhland 2ggr. Haha

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

jadå :) händer ikväll sötis?

ja, jag har varit utomlands i tysklan,danmark,frankrike och spanien :D vilka länder vill du åka till då ? :D

sv; hahaha jaa faktiskt :)

ja , en gång - Kreta :D

Glömde ett land... Tjeckien!

Haha :)



Svar: Ja det är kul att resa!

varje sommar :D

Ja gud ja, Finland 2, cypern 5, kanarie öarna 1, och egypten 1 =)

ja de har ja:)

Jaa har varit i turkiet 4 gånger, och jag var i Rhodos i sommras. Wah, stackars dig då har du missat något!

jadå klart! turkiet 8 ggr, polen, cypern, tunisien, polen, tyskland, spanien, frankrike, bulgarien, egypten mfl.!

Nae, Men ska till turikiet om 1 månad, med min bästa kompis :))

Hur fan kan man aldrig ha varit utomlands?























Follow my on Bloglovin







Trackback