dålig dag, men får gå.

dagen outfit, här kommer den.

idag har inte min dag var så bra, men det får helt enkelt gå. vi skulle ha svenska, men det blev inte så. vi satt och fixade bilder som måste vara klar tills den 1 oktober. och nu är vi klara med dom, efter några timmar jobb. det blir nog super bra, och klantig det är jag ibland. skulle precis spara det jag hade gjort. och jag råkar tycka på spara inte. (HUR LYCKAS MAN)

och då blev jag ännu surare, min dag har inte alls vart bra. mer än dom sista minuterna då jag viktoria och elin fick gå ut och filma det var super roligt!

har eran dag vart bra, eller har ni haft en dålig dag som jag?

Kommentarer

hehe (;

Haha nee det är du verkligen inte ;)

sv: okej:)

hur mår du idag?:D

Idag kom det spaniorer till våran skola som vi fick interljuva eftersom jag läser spanska..var lite läskigt men ganska coolt att man förstår varanda ;D

nej, precis :)

nej, precis :)

Yes:)

SV: Samma, skolan ;)



Vad ska du göra imorgon då?

Svarar gärna på veckans undersökning :D

hehe tack _:) allt bra idag?^^

Fin outfit! :D

Händer i helgen?:)

SVAR Yepp :)



Önskar dig en fortsatt bra torsdag, själv ska jag fira morbror och mor!

sv: lite lagom :p egentligen vet jag inte varför jag vill kolla fb så ofta men ayya ;p

SV: Ska ut och shoppa lite ;)

nu drar jag en dagens blogg tävling igen!

vill du vara med?



isåfall anmäl dig här!



http://dibagolpagon.blogg.se/

Min älsk kom nyss hem:D Händer ikväll?

Fin bild :)

Jag vet inte, så tråkigt? :(

härligt du! :)

okej:D jorp det är bra<3

sv: alltid gott med bullar! :D

Vart kommer din halsduk ifrån? Det är en sån i ett helt stycke va? :)

Ska ha en filmkväll med en kompis:)

SV: Ja , jag har äntligen fått mina pengar :)

fin outfit :)

Jo det är helt okej :) Görs?

Sjukt söt bild och fina kläder :D

vad bra! jo allt är bra!



vad gör du? :D

haha okej.

Nej bara skola, sedan ska jag ut och gå med en kompis senare..annars inget..:/

hockey :D

hur mår dudå hjärtat.D

Söt du är!

hihi :)<3

fin bild:)

vad gör du?:)

sv: jo, fín sjal! <3

vilken fin bild det dära!

Ja precis! :)

Yes:)

sv; Tack sötan :D.

jorå det är bra mec mig :D

fin bild!

Usch då :( får du göra om allt med fotona nu? :(

svar; hehe jadå:)



riktigt fin bild :)

vad gör du? :)

svar: okej, tur det då :)

svar; :)



hehe jag vet:)

Fin blogg! :)

allt bra med dig? :D

sv: okej ;p men erkänn det känns som ett måste typ att kolla den? typ att man bli galen om man inte får kolla den minst flera gånger per dag? ;P

fin bild :)

sv. okej :]jag gör inte så mkt(:

sv; :).

klsrt:D

Fin outfit och fin bild :)

SV: okej ;P

va fin bild! :)

hallådär! var med och tävla om en parfym på bloggen, :) http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/september/t-som-i-tavling.html#comment

fin blogg! hur mår du? :)

fin outfit :)

va gärna med i dagens blogg :)

hejsan! står allt bra till en dag som denna? visst äre skönt med helg? :D

jag ha sökt som bara den efter en sådan halsduk! vill ha juy ... :/

najz pic.. gillar den!! ^^

snygg outfit! :)





Frågestund på min blogg:

http://modellinglove.se/2010/september/fragestund.html#comment



Tävling du kan vinna en tandblekningskit!:

http://modellinglove.se/2010/september/vinn-tandblekning.html#comment

hehe varsegod :). <3

söt bild (:























Follow my on Bloglovin







Trackback