elin & emma puss!


ELIN & EMMA

Elin, är den första tjejen på bilden. känner henne rätt så mycket, men inte helt. vi går i samma klass, och har gjort det i tre veckor. riktigt roligt, elin är en toppen tjej. och en super söt och snäll tjej. en vän som alla skulle vilja ha.  KOLLA HENNES BLOGG!

har just pratat med emma, jag ska ta lite snygga bilder på henne i helgen. ska bli roligt, och dom ska hon använda sen. men till vad får ni inte veta ännu, sen har vi pratat om mycket annat. alltid lika, härligt att dela med glädje till varandra. älskar dig, du betyder mycket! här får du med en lääännk, tyck här!

det här är dagen tjejer
vad har ni för er just nu?

Kommentarer

sv: jasså, varför ? :o

Sv; Okej :)

Fin bild <3

sv: okej, är inne på dom 2 med :)

Fin bild! :D



Svar: aa :D

Va gärna med på dagens blogg & det är kanske blir du som vinner ett gäst inlägg hos mig, få ta del av mer gulliga läsare:D

Va gärna med!:D

Kram!

åh vilken jättegullig bild!

(:

FIN BLOGG!:D

hej allt bra :D?

Svar: Okej, Varsågod! ^^

vad gör du? :)

Hej hej! har frågestund i min blogg ställ gärna några frågor!



Allt bra?

aa :D

sv: Absolut, en riktigt fin helg :) <3

fin blogg :)

sv: tack men nej verkligen, blir aldrig bra på skofoton!

sv; Tack så jättemycket :D

sv ; tack! :)

hah, gör du nu då? :D

vad händer imorgon då? :)

okej okej :)

hej där!

Du står ju med i bloggtoppen, och hur gjorde du för att komma in där?

Det skulle vara jäätte snällt om du svarade ;)

// http://lutenn.blogg.se

fina!

LÄS MIN BLOGG!!



skitbra, fin vardagsblogg. vill kirra mvg??



BLI VECKANS BLOGG!!!

skriv ditt namn i inlägget veckans blogg! (glöm inte att skriva din blogg)

det börjar en super bra film klocna 8a :)

Även om jag är 14, men ändå ; )

Ska jag ha "dagens fråga" i bloggen?

Kram cajsa

japp:)

Haha, :D

sv: Absolut, har din dag varit bra med? :)

Najs :D

Sv; ja =) händer ikväll då?

meade ;) istället för M) :p

SVAR tack :)

Tycker du är sjukt söt <3

Svar: ja :D

ha en fin kväll:)

hihi ja :D

jajemensan :D! haft för dig ikv då:)?

hejhej, vad gör du? :)

kraam

Sv; okej =) det blir en lugn kväll för mig

kom precis hem!

Sv; SOM FAN ! :D ska du gåå? :)

ja (:

söt blogg :)

vad har du för dej då?

sv: att du inte brukade göra något :p

Idol - Hiss eller Diss? Tyck till på min blogg!

Sv; okej, Jo samma här ^^

tack :D

Hejhej jag har två fjällräven jackor som jag har tänkt att sälja. Ena är en marin blå tjock fjällräven. Och den andra är en tunn svart fjällräven. Var snäll och kontakta mig via [email protected] så fort som möjligt om ni är intresserade. Tack hej!

vaa? :) haha varför då? ♥

okej=) varit på kalas :)

Vad gör du?

sv: Härligt! :)



Skulle du kunna röst på oss, nr 5. Tack på förhand :)

http://adelinanorstroms.blogg.se/2010/september/veckans-blogg-finalister.html

; )

sv: :)

följ gärna min blogg med bloglovin! skulle vara supersnällt :D

sv: men blir det inte tråkigt ? :o

Vilka söta bilder! haft en bra dag? :D

Fina bilder. Allt bra med dig? :-)

sv; haha varsegod! :D

sv; fin bild :)

jo!

Jag kollar just nu på Biggest Loser, eller det är paus nu, Men aa! ;p<3 sj? :)

Hejhej!



jag kikar runt i bloggvärlden i jakt efter lite åsikter, undrar om du skulle vilja tycka till om min blogg med några små ord? :)



K R A M - Robinhood - GRATIS DESIGNHJÄLP

Allt bra idag?? :)



// Sandra

Fina bilder :D

sv: aha okej :p

så du bor på gotland ? :D

Svar: Har du haft en bra kväll? :)

alltså jag menar inte när din skola börjar jag menar vilken tid :)<33

absolut:D

Nä inget.,.

okej :) leker med hunden :P

Hej! Vill du vinna min dagens blogg så tycker jag att du ska skynda till min blogg och vara med!:))

SV: jodå de är toppen :) Gör du då??

sv: Jodå, dock tråkig kväll. :( ensamt..

sv: :)

sv: åh, jag älskar gotland !

ska dit näst nästa helg :D

Vilken fin blogg du har :)



Gillar din header!

jeo :D

sjukt fin blogg!

händer i helgen då ?

nu finns det uppe, det efterlängtade inlägget om min alldeles egna klädkollektion. vad tycker du? skulle vara jätte roligt om du ville kika in! ha en bra dag/ikväll :)

kram ija

Fina bilder.

SV; haha :P

jäääääättesöt!























Follow my on Bloglovin







Trackback