frukost för första gången?



foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

godmorgon, mina läsare. som ni ser på bilden ska jag äta frukost det händer inte ofta. men jag ska försöka göra det hemma. får se hur länge jag klarar av det inte länge tror jag. och där imot är jag aldrig hungrig här hemma.

idag i skolan, har vi bara svenska hoppas vi får öra något riktigt roligt. sen måste jag planera helgen i tid den här gången, annars kommer det inte funka. pappa åker bort hela helgen, så jag kan bara cykla om jag ska någonstans.

brukar ni äta frukost?
hoppas, ni får en bra dag alla underbara personer ♥

Kommentarer

Händer idag då?

Karam

sv: Okej :/

härligt med frukost på morgonen:)

sv: hehe okej ^^ men man brukar ju oftast likna sina småsyskon ;)

jora, sj? :)

okejokej :)



ska snart till skolan :)

Nu har jag en dagens blogg tävling. Gå gärna in och var med:D

Allt bra ? :)

Gomorron!



allt bra?

jag brukar äta frukost men förut var det svårt, tvingade i mig frukost då. Lite små jobbigt, men nu kan jag iaf äta en macka :)

kramar

Hej, hur är det med dig?

Kramar Simon

godmorgon :)

rösta gärna på mig här http://haringavenner.blogg.se/2010/september/finalisterna.html#comment

alla som röstar får en länkning ofc

förlåt om du inte vill ha sånt här :(

Sv: Vad ska du göra i dag då ? :D

hejhej jag har blvit medlem på Gratis5 ett super enkelt sett att tjäna egna pengar (present kort) helt gratis. De räker med att värva 4 personer och få 300kr i present kort. och man kan även få mer i present kort om du värver fler vänner. du får 50poäng i start present sen får du ytterligare 25poäng om du anger mig som värvare då har du samlat igop 75poäng på bara än dag, bli medlem och börja shoppa helt gratis.tryck på länken och bli medlem redan idag. http://www.gratis5.se/user/register/fifiily

aaajabaja bea. man måste äta frukost =) fast det är rätt värdelöst för om man äter frukost hemma är man typ skit hungrig vid 9 igen..

hur är det idag? >.<

cool bild du tagit :o

hur har du gjort?

varsegod :) vad ska du göra för roligt idag då ?:)

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? kram

japp varje dag, duktiga jag. hahaha :D

frukost som är dagens viktigaste mål!

Jag äter frukost varje dag, klarar inte dagen annars! Bra att du käkar frulle nu, gör det varje dag istället vettja! :D

Är med och deltar i en fototävling, skulle betyda mycket om du röstade på mig, jag är finalist 3! :)

http://wilmatjejen.blogg.se/2010/september/finalisterna.html

snygg design!

jätte fin header verkligen! :P Gillar bilderna!

Allt bra?:)

heej sötnos! jag har just nu en fototävling på min blogg och skulle bli så superglad av lycka om du ville vara med! :D vinnaren kommer att få ett helt inlägg av mig här på min blogg, en kort intervju, länk till sin blogg och såklart sitt vackra foto visat för ca. 1000 personer :D kul va?

jag med :)

Snygg blogg, följ gärna min också via bloglovin osv..

ESKILSTUNAS STÖRSTA MANLIGA MODEBLOGGARE! Bloggar om hockey,träningen och livet att klara så mycket samtidigt! Ha en fin dag! MVH VIKTOR FRISK

Hej! Vill du bli Dagens Blogg,gå in här för att anmäla dig..vinnaren dras ikväll :)



http://camilladanielsson.blogg.se/2010/september/vill-du-bli-dagens-blogg.html

Jag försöker alltid äta frukost, annars blir jag bara grinig och sur innan lunch :p blodsockerfall!

sv; ;)



jag har just nu en fototävling på min blogg och skulle bli så superglad av lycka om du ville vara med! :D vinnaren kommer att få ett helt inlägg av mig här på min blogg, en kort intervju, länk till sin blogg och såklart sitt vackra foto visat för ca. 1000 personer :D kul va?

Sv; okej =) nej ingenting

Hej, jag är med på minoutfit.se och tävlar om att bli veckans outfit. Jag skulle bli jätte glad om du vill rösta på mig. Det gör du på tummen under bilden. Tack på förhand! Kram!

http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=69770

Hej! Är med i en tävling på minoutfit.se och jag skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig!:) kram



http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=69982

sv:



ja.

SOm du ser var det ett tag sen jag blogga...

Känns jobbigt nu när skolan börjar.



Men kika gärna in!

Jag äter typ heller aldrig frukost, någon gång ibland typ helgerna..

vad duktigt ;)

så söt blogg :D

sv; Ja, verkligen!

Duktigt att äta frukost :)



Jag brukar äta yoghurt med crunchy som det är jordgubbar och vit choklad i, riktigt smarrigt :)

Duktig du är på att fota :)

Vad händer i helgen då? :)

hehe samma:)

Jag äter aldrig frukost, speciellt inte på vardagar när man ska till skolan ;)

Jag äter alltid frukost :)























Follow my on Bloglovin







Trackback