happy birthday to me <3!



VILKEN DAG ÄR DET IDAG? idag är det jag som fyller år, jag fyller 17 hela år.
det här gillar jag, igår fick jag en mobil av pappa. och sen får jag mer i helgen. och sen får man se om man har några snälla vänner som tänker på mig. jag åker till visby, och träffar många underbara personer.

och sen hör jag inte av mig under hela dagen, men självklart svara jag på era kommentarer imorgon när jag kommer hem från skolan. och tack till er alla, nu ska det bli en bra dag.

HA EN BRA DAG, VI HÖRS IMORGON & GRATTIS TILL MIG!
& tack till underbara CHristine som gjorde bilden bara på några minuter.
christine, här får du din länk kolla in henes blogg!

Kommentarer

Nu har jag lagt till dig, på din födelsedag och allt, haha :D Grattis :D

grattis då! :D



jag ska snart äta frukost haha :D

grattis!

Grattis! :)<3 hoppas du får en bra dag! :D

grattis!! :DD <3

GRATTIS :)

Varsågod:*

GRATTIS!!!!!!!!!!

Grattis till dig då !! (:

du får ha en bra fortsatt dag med presenter och sånt (:

happy birthday:D



önskar ti födelsdagen då?:D

Godmorgon! Igår var jag ivästerås och fotograferade ett kärlekspar.



Grattis

Vad händer idag då?

Kram

Grattis! :)

jo jag mår bra fast jag är förkyld

Grattis :D hoppas du får en underbar dag!:)

Åh, graaaattis! Ha en jätte bra dag nu, det är du allt värd :D<3



Hoppas du sovit gott :)

grattis (A)

Grattis finaste bea<3

Ledsen för att det är som det är mellan oss, men man måste få andrum och förnya sig lite ibland. men vi ses ikväll, ha en jätte bra dag fram tills dess <3

Grattis :)

är sjuk så det är inte bra :(

grattis till dig :)

grattis hoppas du får en bra dag! :D

grattis

GRATTIS :D

grattis sötaste beatrice:D<3

grattis!

Grattis till dig!:)

Grattis grattis :D



SV: Ja :) trodde aldrig att jag skulle lyckas tyvärr men han vart sugen han med :D

var det en sån du ville ha? jag började på en värsting bild :P aja haha.



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :)

gratis! :)



mjo min förkyldning har blivit väre igen:S



sj då?

oooh grattis grattiiis!

Grattis på födelsedagen sötnos :) Hoppas du får en toppendag :)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTNOS! :D

Hoppas verkligen du får en helt underbar födelsedag tjejen! :)



sv: Det är helt okej, sj då?

KRAM

Grattis till dig på din dag :). Hoppas du kommer få en grym födelsedag :)

Grattis :D

Grattis!:)

fin blogg du har kolla in min! :)

GRATTIS!! Hoppas du får en bra dag!!



Svar. Nej jag mår inte bra, har sån spänningshuvudvärk och ont i kroppen. Måste vara från när jag drog ut tänder, spänner i hela munnen, dessutom tror jag att jag börjar bli förkyld. Hur mår du själv?

GRAAATIIIIIS!:D:D:D <3

sv.yep :)

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Min syster fyller också år :D <3

svar: yeeeeees :p

sv: haha!

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIS SÖTIS

Grattis! :D

grattis på födelsedagen!

Grattis igen gumman :)

Åh grattis!:D Hoppas du får en kalasbra dag!(Y)

SV: sammma här! ;)

grattis! :D

Var med och tävla om dagens blogg ! :)

Grattis! :D

GRATTIS :] äntligen dagen här! : D

sv: hihi jag fattar(A) Är det kul då?



GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS:D



mihi♥

grattis!.. för 3;e gången typ. :D<3

Grattis! Fin blogg du har föresten :)

Jättefin blogg du har! Och grattis till dig! Haft en bra dag? :)

Grattis du! :D <3

Grattis grattis!:D

Grattis! :D



Heej, har haft en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka och här kommer mitt svar till dig : låter mysigt =)

ska du göra till helgen annars?

GRATTIIIIIIIIIIS!!!

Grattis, hoppas du får en tooppen dag! :D♥



sv; tack :)

jo ja mår fint med :D

grattis :)

grattis vännen!!! :)



Jag har lagt ut en jätte-bildbomb från hela min sommar med sol, bad, italien, gotland osv. Vore kul om du kikade på det :)



Ha en underbar kväll!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

Grattis :)

grattis ;)

:D

tack :) GRATTIS :)

GRATTIS!:D (L)

GRATTIS! :D:D

oj så många som fyller år idag! men grattis till dig med ;)



svar. väldigt förkyld :/ men annars är det bra, själv då? :)

GRATIIS! :D

SV; Samma här :D

Grattis! :D<3

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! next

Grattis::D

grattis! :)



sv; haft en bra dag? kram!

jag fyller också år ;P

Hej, fin blogg.

Rösta vem du vill ska vinna årets val ;)

Grattis :D

Grattis! :)

GRATTIIIS :D Hoppas du har haft en underbar dag hittills och får en gryyym kväll!!!

yes :)

GRATTIS :D<3

svar: skola och träning.

ja visst det ser superhärligt ut :D

GRATTIS!

GRATTIS! :)<3

GRATTIS SÖTAN!

fin header!

grattis sötnos !

Grattis :)

Grattis sötnos!! :D

Förresten, Frågestund på bloggen, fråga vad du vill från Topp till tå! :)

gratttis :) <3



vad händer imorgon fredag då?



Jag har bytit tillbaka till min gamla blogg så det är denna du ska kommentera på



Kram

hehe ja

GRATTIIISSSS! :D

Hejsan, de var ett tag sen(:

allt bra med dig?

grattis<3

sv: härligt att höra, jora de e najs med mig ;)

Oj jag tryckte fel, :) Grattis i efterskott förresten! Hur ser mobilen ut? :)

Hej!

Du minns väl att du röstade på mig i en sko tävling?

Nu har du och hundra tals andra blivit länkade som jag lovade.



Gå in här för att se alla länkningar:

http://shikos.blogg.se/2010/september/era-lankningar.html



Ha det så bra. <3

PS. Grattis! :D

Jodå jag har bara haft en bra helg, vi var dock fasligt förkylda båda två vilket drog ned hela mys helgs känslan en hel del. Men jag har jobbat hela veckan trots feber och förkylningen. =)

Grattis sötnos pöss Girly

Grattis grattis!! Trevlig helg på dig!

SV; Jepp:S



Grattis!!!

Grattis!:)

Grattis i efterskott! hoppas du hade en kanon dag! ;D

hihi::D

asså förlåt... men är de du som har såndär hjärt sak??(A)

du måste inte svara!<3

Grattis i efterskott! :)

SV: Okej! :)



Grattis i efterskott! :P

sv; jag har också haft en bra da :)

grattis i efterskott :D

Grattis i efterskott :D

Grattis i efterskott :D

Åh grattis i efterskott. :D

grattis! :D

Aha okej:(



Grattis i efterskott!:D

grattis:)























Follow my on Bloglovin







Trackback