hatar att åka buss men små barn.

foto: Beatrice Jakobsson
kamera: conon eos 500 + 70-300mm

godkväll, nu ska jag sätta mig och se idol. flera som ska se idol som jag tänker göra nu? det här är några bilder som jag har tagit i skolan, för några dagar sen.

sen hade jag bara tänkt och dra lite snabbt varför jag hatar min buss. den första bussen jag åker den hatar jag. bara små barn som skriver kan inte sitta stil. jag brukar alltid ha en speciell plats, eller sitta på en plats. och sen hade några satt sej framför och sagt när vi gick på vi satt oss på deras plats. men det roliga var att den personen som skulle sitta där var inte med bussen. fatta om att det finns små barn som inte har något liv, kan dra något annat som är jobbig med min buss en annan dag.

nu blir det idol, ska ni med se idol?



Kommentarer

Nope ser inte på idol, vet faktiskt inte varför! ^^

Sv; Jo det förstår jag! :D

Allt bra idag sötis? <3

Sv: Bra programm ju!



Fina bilder♥

Svc, det är toppen =) vad gör du?

sv: tack! :D Fast du tar awesome bilder!^^

Fina bilder :D:D:D

Fina bilder! :D

det är du verkligen inte, hehe :)

jaaa :D

SV: Ja tack de e bra, själv?

snyft snyft tv4 är helt svart här i köpenhamn så jag kan inte se avsnittet från luleå.. :(

har inte gjort så mycket har bara varit på läkarbesök och köpt hårfärg!<3

blir det i morgon då?<3

Jag tittar med på idol!!:D <3

ja ;)

vad gör du ikväll då? :)

YEY, första kommentaren hoppas jag :D

sv: det e bra här med:), vad ska du göra ikväll?

SV: Okej, du kanske inte är så jätte intresserad då..?



Åh vilken tur att du skrev IDOL annars hade jag missat de! :)



Kan du hjälpa mig att välja vilken kamera jag ska satsa på? Vore jätte snällt! :)

blir samma,vet inte ens om jag kommer klara av den...:(<3

bra att alla är dåliga i början :D

Så liiite så! :D:D

okej, jo samma här :)

fin blogg! (:

sv.jaaa...får väl kolla reprisen då...

svar: självklart, självdå? =)

sv: ja verkligen :d

sv: skönt då! händer imorgon ? :D

sv: jag ser också idol

Kolalr du idol? :D

Åh, håller med det är ju sjukt jobbigt! Men man blir riktigt glad av bilderna! Härliga färger :)



Hur mår du idag?

sv: okej, härligt att höra! :D

snygg blogg:D

allt bra?

sv; allt bra här, själv?:)

SV: Okej varför tycker du det? (Jag behöver för och nackdelar så jag kan bestämma mig)



Har du någon anna kamera när du filmar eller brukar du inte filma?

haha :D

ja verkligen :) Längtar dock tills fredagsfinalerna. och håller tummarna för att min favorit går vidare! :)

svar: härligt. Händer till helgen då? ;d

Småtittar på det men tycker att det är så pinsamt.

söt blogg :)

sv: yes ;)

Ja, verkligen! :)



Har du fått någon favorit än då i Idol?

Klart jag ska se idol! Det är grymt ju :)

Jag ser också på idol nu :D

sv.hade bara sett fram emot att se luleå avsnittet =)

Samma här. Love him!

Hoppas bruden är bra :D

Tycker du? :D Tack! Vad glad jag blir!!



Jag följer inte idol, men känner att jag kanske borde. Annars har jag ingen att prata med på skolan..

Sv: Joo, det är bra här! (Om man bortser ifrån alla läxor + att jag är supertrött) haha



Kram

SV: Okej, måste man köpa många objektiv? Hur mycket kostar det?

så braaa :D

Jag ska se idol! :)

fina bilder

Japp!:D <3

Sv: Haha jaa :)

Gillar bilderna.. förresten kul att du är med på blogg.se på aktiva listan

sv; de är rätt så jobbigt ja..

-hur äre med dig då?:)

Sv: Åh, okej :C

fina blommor !

gjort idag då?

Fina bilder!:D <3

sv: :D

ja det är mycket bra :) med dig?

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=stolacj

Vsg sötnos!:D

Jo :o

jag med :D

Hehe! Bor du också på Gotland? Såg nu i din beskrivning av dig själv :O

klart att man ska titta på idol ikväll!

okej :) ja ska nog bara kolla på tv .. finns ju inte så mkt att göra nu :( Händer imorn då?

sv.hade nämligen en jag känner som sökt där =)

haft en bra dag ? :)

Haha jag har nyss sett klart det :D

Svar: Varsågod! :D

sv: självklart är jag med haha;)

jo det är otroligt bra, har nyss vartit ute och sprungit. grymt skönt! hur är det själv?:)

sv: okej! :)

Jag såg idol C:

hihi (:

Fin blogg! :D

så lite :)

sv: allt är bara bra med mig förutom att ja e skadad :/

SV: Hur mycket kan ett kosta då?

jag gillar inte heller buss'n! :p alla som sitter i framdelen av bussen kan ju bara gå och ta sig någonstans! :p

fINT :)

fina bilder!



Jag såg idol jag med :) Sista tjejen var riktigt bra :)

Snygga foton!



LÄS GÄRNA MIN BLOGG!

haha, det finns inte bestämda platser i en buss! :O

Du har riktigt fin blogg hörru! :D

grymt fina bilder & fin blogg också!

Känner igen mig, den bussen jag tar till skolan är fullproppad med en massa småungar men oxå många i min ålder. Trevligt att vakna upp till en massa skrik :P hahaha väldigt stort problem man har :D

Jag tittade på reprisen som gick inatt.. =) Jätte spännande att se vem det är som går vidare..

jag hatar att åka buss när det kommer på en hel skolklass...!!

Herlige bilder. ;)

vilka fina bilder du tar ! :')

Vad fint! ;D

Åååh vilka fina bilder!! =)

låter arbetsamt.

schysst blogg !!!



ha en finfin dag / gabrielle :)























Follow my on Bloglovin







Trackback