hiss eller diss?


H&M 299:- & 399:-

vad tycker ni om dom här skorna är dom hiss eller diss? själv vet jag inte, i andra modeller skulle jag nog passa i ett par sån här skor. men inte just dom här skorna var inte så snygga.

kom just hem från skolan, har spelat in våran röst idag och fixat lite med prat program och musik. och sen har vi fixat lite bilder, som vi fortsätter med på måndag. annars så hade vi bara vårat skolval idag, och det var rätt att rösta. för att jag valde att inte rösta på något parti. lättast så, efter som det är ju inte så seriöst.

Kommentarer

Ja, det är bra med mej! Själv då? :)

HISS

Sv; Jag bloggar och så =) har du haft en bra dah :D?

aaoo :)

sv: jadå allt är bara bra! liten höstförkyldning., inte så roligt men man överlever väl :) sj då?



Älskar sånna boots eller vad man ska kalla dem !!

Jag tyckte dom var fina :)

Går du musik? :D

Hissa :)

sv; första paret var snygga dock inte dom andra.

Men jag skulle nog inte själv kunna gå i ett par sånna :P

Hiss :)

snygga!

hiss! dom till vänster är supersnygga :=

Ah okej :) är det roligt?

Sv; Yes! :D

vad gör du? <3

sv; nä de är inte min stil :P

Jag ska köpa såna :)

Sv: mm

Hej nice blogg ;)



Sorry om du inte gillar såna här kommentarer ;)

Men jag har Veckans Blogg på min blogg. Kika gärna in :D

svar Den är egentligen inte vit , den är grå , den vart bara de när jag gjorde de n lite genomskinlig. det är min vägg i mitt rum, fast den är bara det för tillfället, (gör om) .

Det låter ju bra! :)

Haha :)

passa på att fråga allt möjligt nu när du har chansen http://kikibenchaa.blogg.se/2010/september/entry-94000561.html

sv; jao :P

-haft en bra dag?

hiss,har ett par liknande från dinsko fast med nitar på :)

sko nr 2 va rätt snygg . ska nog gå o kolla in dom snart

Ska kolla på såna skor :)

Hej!

Jag gör inte så mycket.Uppdaterar lite i bloggen och tar det lugnt bara.Vad gör du själv?

hiss hiss!

sv: jag gör väll ingenting nu ska rida sen , vad gör du då ? ;D

svar hah, hur lyckas jag med vad ? ^^

Sv; okej, läser lite om misshandeln/mordet som varit här där jag bor...

väntar på josefine :)

ja jag med. världens gulligaste är han! <3

aw :) <3

Måste säga att den här modellen inte var så snygga...



ha en toppendag! :)

hiss !:D



sv; jo det är bra med mig, självdå?:)

yes :)

sv; jag gör inte så mycket! vad gör dudå? :)

Jag har lagt upp ett klipp där min kompis sjunger, jag skulle bli jätteglad om du lyssnade på det och kommenterade och jag vet att det skulle göra henne ännu gladare! :) kram

sv: jag ska åka och träna:) dudÅ?

FETHISS!

Jätte fin blogg!

Fin blogg :) ♥

//Amanda

HIIISS! <3

skitsnygga skor! <3



Kram

sv; hehe:)

Skorna var snygga!

mmh:)



är med en kompis, sj? <3

Tycker dom är väldigt snygga, men vettefan om jag skulle passa i ett par :o

HISS !!! ´



Hur mår du då ? <3

diss från min sida. Men säkert hiss för några. Jag gillar mer feminina skor. Alltså inte kängor :)

hon e :)

Hiss tycker jag!



Jag har massor med favoriter.

Vad har du gjort idag då?

Kram

Inte mkt :)

Du då?

snygga=)

Hehe jaa :D

Joodå allt är bra med mig, själv?? :)

HISS!!:D

Jätte snygga!:)<3

Svar: Okej, svaret kommer som vanligt upp på bloggen lite senare ikväll ;)

Oki :)

hihi :)

I natt åskade det, på morgon regnade det och som tur var så slutade det precis när jag skulle ge mig ut och gå till skolan. Sedan regnade det en gång på dagen och hann bli sol igen. Och slutligen när vi gick hem så började det smådugga men det har slutat nu såklart haha. Visst har vädret varit väldigt konstigt...? :)

tack så mycket! hur är det idag? :)

sv; tycker att dom till höger var snyggast!

Nästan allra längst ner.... åå jag vet inte hur jag ska förklara jag gör det där själv så på ett sätt :P

en annan modell?

jag tycker den här modellen e snygg!!

Tack! Vad ska du hitta på ikväll då?

Kram

Sv; jaha, jag har alltid trott att man gör så i photoshop typ :$



Hur mår du då? :)

jag gillar dom till höger, tihih ;) fast skall köpa ett par andra, hoppas du händer med och är smak råd! OCH HOPPPPPPAS VI SES I HELGEN BÄSTA BEA! looove you <3 :D

hiss! inte för ja själv skulle sätta på mig ett par haha^^

sv: ah de tkr ja me :)<3

jag tkr de är as snygg tpå andra, men på mej sj vet jag inte riktigt :p

Hiss tycker jag, supersnygga! :)

diss på skorna !

Jag köpte mig ett par sånna därpå skopunkten och det ångrar jag inte en sekund:)

hiss!:)

Jag tycker dom är riktigt snygga :)

diss tror jag!

Ja tycker hiss! Det var väldigt snygga till hösten :) Vad gör du då? Ska vi följa varandra via bloglovin?

DISS!

har ett dåligt minne från sånna skor sen när jag var en liten steffie ..

& tycker dom fortfarande ser ut att passa mindre barn. typ.

Jag älskar dem från HM, jag bloggade ju om dem förut :)

Haft det bra i skolan beatrice? ;)

Nice ;)

snygga:P

Tycker dom är för mycket, hade varit coola om dom varit lite mer feminina :)

HISS! :)

HISS så klart! :D

Dom var sådär, titta på Dinsko dom har lite fränare och kaxigare boots! Jag har ett par där ifrån och jag älskar dom! Bra blogg dessutom! :)

skit snygga skor!!

skitsnygga tycker jag:D

Åh , vad snygga skor :) VERKLIGEN TUSEN HISS !

kram

Hiss helt klart. Ser nästan ut som dom på dinsko :) Enda skillnaderna är väl priset!

snygga skor!

hiiiiiiss :)

Jag har ett par sådana som jag hade föra året. Dom första pratar jag om nu. :D jag tycker dom är fina men ska köpa andra iår..

hiss!

hiss :D

Jag vet inte,ska man ha svarta skor tycker jag att man ska köpa ett par kängor istället,galet snyggt tycker jag!

Hiss :)

Hiss! Har det vänstra paret ;)



PS: Bloggen är tillbaka! Kika gärna in!



kram

skorna var väl okej.. du skulle nog passa i dem :D <3

hiss absolut! :) perfekt nu i höst!



hur är läget med dig? :D

hiss :)























Follow my on Bloglovin







Trackback