höst höst höst

foto: Beatrice Jakobsson (jag)

godmorgon, har ni sovit gott? det har jag gjort, vaknade för några timmar sen och gick och åt frukost. och sen tog jag kameran och min lilla syster ut för att ta lite kort. och sen fick vi ju en promenad, det var ju super skönt. hittade några bilder, som betyder att hösten är äntligen här. älskar färgerna på löven när det är höst.

idag kommer mamma och alla andra, och vi ska äta tårta och sen ska jag få lite paket. men dom kommer inte förän kanske ett eller två tiden. det händer väl inte så mycket mer denna söndag.

höst bilder, det gillar jag flera som gör det ?

Kommentarer

sv; nja (a). <3

Älskar hösten! Alla dessa färger!!! :D

Vad fina bilder :D

hehe okej!

vill inte ha höst..

Sv:Vsg! Det är toppen med mig, sjd?:)

Härliga höstbilder!

sv: Gott :) Jag vet inte riktigt, men just nu sitter jag och lyssnar på musik och läser bloggar. :D

sv: så bra :)



härliga höstbilder! :p

varsågod♥



Vilket program gör du din header i??

jadå :) jag sov också gott, dock för lite! ^^

hoppas allt är bra idag? <3

japp..

åå höst :) jag jobbar, bull men va fan ska man göra haha! själv?

åå vill också ha photoshop, men får nöjas med picasa!

Fina färger!

vgd?

aha okeej!:D



Men har du laddat ner eller köpt photoshop??

fina bilder!

hoppas allt är bra med dig?:)

Härligt, fina bilder!

sv: joo de e bra me mig <3

Jag svarar på komentarer. och ska snart lotta ut finalisterna till veckans blogg! :) ♥

sv. ojh va de inte läskigt? :o eller hämtade ngn dig?

Tack :) nej ;o hihi:DD<3

tack:D

måste ju tjäna pengar :P haha

Varsågod :D

Oj, vad hösten ändrar färg :O riktigt mysigt faktisk!

det är bara bra med mig :)själv?:)<3

Sv:Haha, vsg!:D

hehe ja! ska lotta nu ;)

allt bra? :)

Jaaaa ;D men här är det inte så mycket än :/ men

jag väntar livligt för jag vill ut och ta kort till en ny header :( <3

aa :)

Godmorgon:)



Söndag igen, helgen har gått hur fort som helst. asch..en slappig sön lr?:D

ja ellerhur :) nej det har jag inte :* <3

japp! var du med och tävlade?

sv: Jag är 13 år, fyller 14 den 24e september :D Du då?

idag ska jag plugga en massa, städa och träffa släkten. Kommer bli kul att se alla :D

Vad ska du göra?

God morgon du , allt bra med dig eller?

haha, yes :) gör du idag då?:D

härligt :) jo det är toppen! ;D

Vackra färger!

sv: Okej :D

ja :DD

jao, vilken tur då! :D de är bra med mig idag ^^<3

allting är bara toppen med mig , hur har din helg varit då?

Jo allt är bra med mej :) med dej då??

sv: jadå allt är toppen bra, själv? :) <3

okej så bra :D

Tack :D <3

Okej , vad mysigt ! :D

Okej ;)

:D i mörn äre skola igen då :/ <3

min helg har varit helt toppen , den har varit i full gång hela tiden ! :)

Fin blogg. : ) <3

Ja det har jag , som det står i min blogg. jag har varit påkräftskiva och sedan på fredagen har jag varit och shoppat lite :)

Varsågod :D

Sv; Inga problem! < 3

svarar på kommentarer, sj? : )

Ja, det var ganska så kul ! :)

docka var jag inte fär länge, men medans jag ar där hade jag en väldigt rolig tid!

Haha knäppis , ;) <3

ja, det gör jag =)

den är rätt enkel, och snygg! ;)

men inte så bra kamera, men de är väl inte de största behovet för dig kanske ;)

Sv; okej. : )

vad menar du med sista?

yess! :D

Fina bilder! :D

allt bra idag? (:

va fin design :) allt bra =

okejj:) Vad gör du :)

wow, va fin bild!!

sv. ja eller hur ;D hehe

allt bra med dig idag? <3

svara gärna på omröstningen på min blogg,

skulle varit snällt!

rijktigt fina bilder :)



VAr gärna med i veckans blogg hos mig om du har lust :D

sv: tack! :)

jo allt är bra här med ;D

fina bilder, synd att det är på hösten;D vill inte ha höst.

aha okeej! skulle vilja ha din bror♥

Hehe ja, tråkigt utan blogg, ;) <3

Saknar dig med, helt galet! <3

okej :) chattar och lyssnar på musik ;P

Tycker hösten är lite tidig kanske? men inget mig emot. Det blir vackert på bild och ännu vackrare irl! :)

Hoppas du haft en trevlig helg!

haha mja ;) är inte lika taggad :/ :)<3

tack, dina med :D

jeo :)

Jo det går att komentera! Det finns dom som har gjort det!

varsågod :)

älskar inte hösten, då gillar jag vintern bättre kram

är ju lite sjuk så jag orkar typ inte :P

men jag vill inte missa nått så jag måste gå :(

sen att man m¨åste upp så tidigt ju! och har läxor osånt <3

SVAR Så lite så! :)

var gärna med i dagens blogg hos mig :)

Haha men härligt ;)

Ni kommer upp i vinter va? =D <3



Stora Skedvi* ;)

Gomorron! :) Hur är det idag?

älskar färgerna på höstlöven :)

Fina färger. :)

sv, tack^^ du hade en väldigt fin blogg^^

Jättefin blogg, verkligen vackra och konstnärliga bilder! Ska definitvit följa dig ;P

<333

Gud vilken fin bild, hösten börjar verkligen falla in =)

Jag älskar höstbilder :)

Fina höst bilder :)

dina bilder är jättefina!























Follow my on Bloglovin







Trackback