höst kläder nuuuuuuu!



den här är från gina trcot & kostar 249:-

sitter och kollar på mysiga kläder, jag vill bara ha på mig allt nu. så varmt och slönt, vill ha höst kläder nu. det är något jag måste göra köpa höst kläder. fler än jag som gillar höst kläder?

sitter och fryser med, kan hoppas att det är för kallt här i köket och att jag inte börjar bli sjuk. får äta lite mat sen krypa ner i min säng och se på tv kanske eller något sånt. idag är jag riktigt trött, somnade på bussen tur att man har olivia som kunde säga till när vi var framme. fast jag sover tidigt är jag super trött, när kan jag få vara pigg?

visst såg den mysigt ut?

Kommentarer

(:

Sv: Ska åka och träna:D

hihi..tack :D Detsamma!

Gina&HM har riktigt sköna tröjor nu :)

nja samma här :)

:D

Jag har inte shoppat på evigheter :D :D

GAaalet :)

har den, den är skit mysig :)

sv: ja :)

vad ska du hitta på ikväll då :P

Höst betyder mysiga kläder :D

gå gärna in på min blogg :)

haha, vilken fin tjocktröja, jag behöver tjocktröjor :P

sv: ok, när slutade du då ;)

Idag är jag grymt trött, det har regnat och jag har mått allmänt dåligt. Nu ska jag äta potatis med lök-smör sås. Riktigt gott faktiskt hihi :)

den munkjackan såg rikitgt mysig ut. Du är inte ensam älskar höstkläder =)

Måste shoppa!!! :D

mysig tröja (:

Vad tror du det "hemliga paketet" innehåller?

Gissar du rätt får du en länkning! ;)

haha, jagtitar med på höstkläder :) >3

haha ;)

Kolla på WMA ;D

tack:D har kvällens blogg igen om du vill anmäla dig:D

sv: tack så mycket :D

vilken tröja menar du ? :)

Jaaa ;D

Jaaa ;D

Nää.. det är långt kvar :)

aha :) men jag lämnade tbx min ;)

SV: Jo, jag längtar till vinnarna kommer upp! :D

svarta jeans kanske :) <3

SV: Kan jag förstå! Men ska du inte dra lott?

Jag får pengar den 20onde :)

SV: Då blir det också mer rättvist! :D

kan itne sånt där om kläder ;)

ser mysig ut!

ja :)

(:

ser riktigt mysig ut !

SV: Hihi, jo! :D

Hon är påväg hem!

Kollar på tv :) sj? Kram

men jag hittade en super fin tröja på hm för 99 spänn!

SV: Hon kommer snart! :D

Haha :D

sv; haha ja det skulle va mysigt! ;D

SV: Haha jobbigt! :P Hur många är det som anmält sig?

mys med hoodies :D

älskar höstkläder! Det är typ de bästa som finns :D

SV: Oj det blir jobbigt!



Vill du att jag ska bjuda in dig på bloggsvar?

köpa i veckan då kanske :D

på sjukhuset :) ortopedavdelningen! :D

sv: jo det är bara bra :D

Varsågod hörredu, och tack :)

Svar: Ja då det är super :) själv?

SV: Jodå, gör det nu! :D

Tack gumman. Allt bra? =)

japp :D & den 24 reser jag till turkiet :D

haha ja ;D

Svar: Härligt! :D

sv: ja :) btw så ser tröjan jätte mysig ut!

Ha en riktigt fin kväll!

den såg skön ut :D

jag gillar iaf stickade koftor och sjalar:)



hoppas du inte blir sjuk<3

klar med musiken då :D

har något spännande hänt idag? <3

finns fina koftor på hm :) så himla mysiga

Den där såg ju mysig ut :)

den såg jätte mysig ut :)

mys-snygg kofta!

hoppas du har haft en bra dag! :D

Sv; Yes! :)

Tackar :D

PLUGGA HÄSTAR OCH chilla :) ursäkta caps!!

SAMMA :D

Hejsan, Allt bra idag? :)

tur att jag ska in till stan imorrn kanske jag kan köpa den ;)

yup, jag bor i visby ^^

Japp, så är det <3

har verkligen inte börjat köpa höstgarderoben än msåte göra det snart!

Svar: Jag skulle bli jätte glad om du ville svara på min lilla undersökning i menyn. Om du inte redan har gjort det då ^^

Sv; Tack :)

vad gör du då?

;)<3

Svar: Okej! :D

Sv; jo jag kan tro det :)

vad gör du? :)

Hihi okej :d

<3 Allt för att få dig få en bra dag ^^



Har du haft en bra helg sötnos?

kram

Najs :D

okej, med vem då? (a)

Jag har svårt att välja vilken av dom

3 överdelarna som jag ska ha imorgon på mitt klassfoto, kicka gärna in och hjälp mig välja :) kram!

svar; hehe jo, man kan ju allltid försöka! :)

ja,verkligen! :)

hahaha :D

visst är det härligt ^^

TÄVLING!!!

Kika in på min blogg och vinn en riktigt smart pryl!



Klicka på länken för att direkt komma till tävlingen:

http://mooollys.blogg.se/2010/september/tavling-onecig.html#comment



Hjälp till att rädda liv!

Hej! Snygg blogg! Va händer? ;)

Kolla gärna in min blogg!

tröjan såg jätte mysig ut!

vist är det kul med höst kläder:)

det finns ju så mkt snyggt oxå:)

allt bra annars?

Sv: oki ^^) jaa, jag gör inte så mycket nu.. Bara chillar! ;D

Mysig!

ser väldigt mysig ut ^^

åh vill ha!

sv: jodå jag mår prima :)

ÅH höstkläder är bara underbart. så sjukt fina! ;D

Älskar höstkläder! :)



Har bloppis på min blogg just nu, kika in för du kanske hittar något till bra pris? ;)

Höstkläder är så mysigt aven om hösten inte är det... :S



Ha det gott!

Ser riktigt skön ut! Blir sugen själv på en hoodie nu

Gillar allt som har med hösten att göra ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback