I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR



i måndags gick jag Viktoria, Elin & Emma på bio. och vi såg i rymden finns inga känslor, jag tycker den är super bra. en av dom bästa filmerna jag har sett tror jag. och vi hade riktigt mysigt, första gången jag var på bio med dom. så för er som inte sett den, ni måste se den. den var bara lite seg i början men annars okej, den får 5/5

godmorgon, vaknade redan vi åtta av att min lillbror kommer in och säger att det inte går någon buss. för dom som brukar åka den bussen har kut-dag. men dom som går på gymnasiet, och har prao har dom inte tänkt på. det tyckte jag var super dåligt. men han kom iaf i väg och jag är ledig. har börjat ladda över lite bilder från min data, och ska snart äta frukost.

vilka har sett filmen och vad tyckte ni om filmen?

Kommentarer

Sv: haha det är lugnt! jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev ;)

oj, då borde man kanske se den!

vill också se den ;D

Okej .D

jarå ;) följ varan på bloglovin?

åååh jag vill också se den :D

vad gör du annars?

haha den kanske man måste se :P

fan vad surt..

vill see den! ;o

tack så himla mkt :)



ohh ja måste med se den Alla säger att den e bra !

aha okej!

sv; det är bra :) hur är det med dig? :D <3

ska äta frukost!

den verkar skit bra, måste fan se den :D

allt bra? ^^

tack :D

svar: ah, måste bara hitta en person elr fler och en bra dag/tid :D



det är bättre nu, va göru? :D

svar: vad för bilder? :) jag lyssnar på Kiss på hög volym på laptopen och plockar undan från mitt golv och packar :P

sv: haha ja man kan ju alltid testa ;D

gött =)

svar: haha, jag måste :P



okej :)

händer idag då?

svar: ska hem till farsan, kaske ut och springa idag också :P

svar: yes, har inte sprungit elr tränat på lite mer än en vecka, dumt av mig, jag fick ju inte skor av min låtsasmamma för att inte springa/träna... :P haha

sv: tack! :D

Åhh, jag vill se i rymden finns inga känslor! ;) den verkar så bra, var den så bra som alla tror? ^^ :D

åh jag vill se den filmen :)

sv; vad bra! =)

sv; de är lugnt :)

-händer idag?

ska jobba i eftermiddag.

sv: okej :) <3

den skulle ja se förut,men blev aldrig av ;(

Svar: Tack så mycket du :D

Tycker du :DD tack så mycket :DD fin blogg btw!

Svar: mmm den blev jättegod, är imponerad av mig själv:))

hur mår du idag då? :D

Sv; Härligt, jo det är bra med mig idag :)

ha en bra dag!

är den värld att betala för alltså ? :)

vad skönt att höra :) jo tack jag mår också bra idag :)

jo :S

=)

jaa absolut :) vad ska du hitta på idag då när du är ledig? :)

Hej! Fin blogg du har :) Hoppas allt är bra! Följ mig gärna i min vardag som lärarstudent, min musik, mina drömmar och min träning! kram!

vad gör du da ? (:

harn i fint väder?

Ja visst! :) Allt bra idag?

sv: jotack, det knallar på =) det är ju fint väder idag så man kan ju inte vara deppig :)

Ha en bra dag :)



sv: Så lite så :p

Jodå, allt är finfint = )

Gjort idag ? = )

okej det låter mysigt :)

älskar verkligen färgstänken på din header! <3

ja, solen skiner :D

Okejokej, jag vaknade nyss :)

händer idag? <3

haha okeej, sitter i skolan och väntar på lektion (:

jaao (:

Hej!

Jag har ett superbra tips till dig som enkelt vill tjäna lite extra pengar!

Gå in på min blogg, klicka på den röda annonsen i bloggens meny och bli medlem på sidan den leder till. Sen är det bara all börja tjäna in pengarna, genom denna sida kan du få pengar på många olika sätt, kan ju locka med att jag har tjänat ca. 300kr bara idag ;)

KRAM!

lungt det ! den filmen vill jag se :D hur mtk kostade det ?

sv: jodå det är bra! hur är det själv?:)

Kul att man får se lite kritik uti filmen!

Jag och mina vänner har tvekat länge, men nu ska jag dra med dom:)

skulle jätte gärna vilja se den filmen, har hört att den ska vara så himla bra! Har du sett den? :)

Den filmen var superbra! :d

oh jag vill se :D

Filmen är grymt bra! Ska du på blogawards på lördag?

Jag har! Den är skitbra! Min lärares son har filmat;)

Jag såg den med min pojkvän och hans vänner asså den var så grymt bra! Jag brukar inte gilla svenska filmer, men denna var riktigt bra! Vi härmar ofta repliker därifrån typ "937 gånger bättre" haha.

oh vill se filmen =)

ÄLSKAR DEN FILMEN <3























Follow my on Bloglovin







Trackback