inte på bra humör, men det går över.

foto: Elin
modell: Beatrice Jakobsson (jag)
bilden, är tagen i fredags i skolan.

en helg helg är ännu över, ifredags var det inflyttnings fest hos en kompis. det kunde vart roligare för många saker, men det går inte att göra något åt. sen sov jag hos emma, och emma och jag hade super mysigt i sängen hela lördagen tills vi skulle till joda och äta mat. och sen ut till sudret, och hänga där. igår åkte vi tillbaka till visby och jag sov där. en seg helg, med emma men det gillar jag. det kommer kanske hända ett par helgar fram över.

jag är inte alls på humör, det finns många saker som jag inte vill tänka på. men det går inte att sluta, men får helt enkelt se det som en bra grej? nu har en hel skolvecka börjat, och det ska nog roligt.

har ni haft en bra helg, men fint väder?


Kommentarer

okej härligt :)

bara fint här, läget med dig :)

SVAR: Njae, nästan ingenting. Själv? :)

japps, va händer hos dig idag då ?

sv: hehe har precis kommit hem från en stressande dag ute ;P ska gå och plugga nu ^^ sj?

Svar: hehe :)



Fin bild!

de är toppen =)

Jag är en av finalisterna i Evelinas Veckans blogg tävling. Gå gärna in och rösta på mig, http://evelinaahli.blogg.se/2010/september/rosta-nu.html#comment.

Om jag vinner så länkar jag alla som har röstat Ni får då chansen till 200 nya besökare! Alla vinner alltså på det. Så vad väntar ni på? Rösta rösta rösta!



Kram kram!

nje de e samma här, tar de mest lugnt

ah :D

sv: :)

:D

Fin bild.

Jätte fin blogg!

Och jätte fint kort! ._.

musik oså, sj :D

varse,jag kollar på one tree hill dudå? :)

okej ;D

Tycker du? :P

sv: hehe aa ^^ vad gör du själv då ?

Ibland har man dåliga dagar. Men hoppas det blir bättre :)



Du har så fin hårfärg på bilden, lite guldshimrande. Häftigt!

okej hehe xD

Vad gör du nu?

;)

Inget hihi :D

sv: just nu tränar jag på franska glosorna. själv?:)

okejokej, :)

hur mår du idag då?

sv: hehe okej ^^ ska kolla lite på tv sen läsa igenom något :D

du är så söt ! :$

yes! :D gjort idag?

sv: haha itne direkt. hatar franska.. :)

japps :)

Okej :) inget alls xD

sv: haha yes, händer senare ikv då?:)

Fin bild på dig :).



Sv; jag tog just en pause ifrån städandet :).

Så äre :D

okej jo jag mår också bra :) !

Frågestunden är igång på bloggen kolla gärna in och lämna ett spår efter dig!

Hiih :D

sv: aha okej, ska träna och sen kanske plugga lite och sen kanske kolla på ngn film :)

Nice billd :)

varit väldigt sjuk :P dudå?

fin biöd :)

sv: ja det e bra me mig ;)

~mirja~

Vad har ni gjort då? :D

Hejhej! Fin blogg ;) Vad ska du göra idag då? Själv ska jag nog ta det lugnt ;) Annars vet jag inte, hihi..

Det är jobbigt när man är på dåligt humör!

sv: kind of!:D haha, händer imon då?

trött!

Yes :D

ah :D

va ska du gö idag då?

Okej = P

Skoj! :D

Fint hår tjejen på bilden har!

SV; Här med;)

Vilket fint porträtt :)

Visst är det kul att fota i studio? :D

http://cclaudiaddebicka.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment



FRÅÅGESTUND PÅGÅNG KOLLA IN!!

okej,nja inte så mke :p

Ahaa oj :$ haah :D:D

Haft en bra dag hittils? :)

SV; Jepp:)

sv: Ja, jag blev vääldigt arg.. men förhoppningsvis blir det något i morgon eller på onsdag :)

Vad tkr du om huset? ^^



Jag hade en toppenbra o fullspäckad helg.. :o) Fredags i Gbg, lördag Mariestad o såg på motorshow och igår skrev vi papper på huset :o)



fin bild! :)

Vad bra :D jaa absolut!!

Hur känns det att gå på gymnasiet?

Fin bild! :)

sv ; sluta kommentera ja hela tiden annars får du inte kommentera mer på min blogg.

fin bild :)

söt är du!

guud va långt och fint hår du har ! :D

sjukt fin blogg (:

Fiin! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback