min lön skulle kommit för snart en vecka sen..

en bild från Viktoria & mig

Nu är jag jätte sur, bara otur hela denna vecka. Allt blir inte alls som det tänkt sig, för det första min lön skulle haft kommit i måndags. Den kom inte, moa har ringt och frågat dom varför den inte har det. Då har dom tappat bort hur många timmar och allt, suck. Jag fick börja att gå tillbaka i bloggen och se när jag jobbade och när jag inte jobbade. Så nästa vecka måste jag få min lön, annras vet jag inte vad jag gör.

sen finns det andra saker som gör så att jag har otur, men ibland måste man ha lite otur. Men hoppas på en bättre helg. vad jag nu ska göra, får se när emma ringer ♥ och viktoria jag gilar dig för du är så klantig. (gilla bilden)

flera som har otur denna vecka, och är inte alls så glad?

Kommentarer

sv: jag älskar färgerna på hösten! dock inte hösten här uppe i norrland för det är så kallt :(

tack fina du! <3

ska duscha :)

Ok, jag ska kolla på film :)

kram

sv: du råkar inte ha lite tips på nån bra film? :D<3

hha tack! :D

Jaa, skönt har inte så mycket plugg idag :)

kram

jag har också haft dåliga dagar den här veckan :o men ser ut att börja vända idag.

sv: är det den som är typ spansk eller italiensk, tror jag sett den ;D

Haha okej :D

Härligt! jodå bara bra :D

sv: okej! jag ska snart gå till träningen! :D

ha en bra kväll! :D

Sv; okej :)

sv: aha ok :)

Vad tråkigt. Har du pratat med din chef om det+

Sv; :)

Tack, fin bild :)

Vad ska du göra imorgon då? (:

vad gör du då? :D

SVAR Samma här :)

sv: och det är ännu värre när datorn laggar ihop och stängs ner så allt försvinner ;/

Sv: jo, rätt hyfsat. :)

Sv: Gör ingenting alls :)

Vilken fin bild!

kramar

Hej, just nu har jag dagens blogg tävling på gång.

Vill du vara med anmäl dig här :

http://matildalarsson.webblogg.se/2010/september/dagens-blogg-1.html

Jag väljer ut en vinnare vid tio halv elva ikväll :)

naww..vilken otur vecka..jag har också varit otur denna veckan faktiskt.haha=/ asch..

men sånt e livet..inte lätt..



ha en njas kväll:D

Sv; okej, vad slarvigt gjort utav henne. Men har hon sagt att hon ska fixa så att du får din lön då?, annars få du gå till facket.

sv; har du något förslag på vad jag skulle kunna skriva om i bloggen? :)

ja (;

SV; Okej härligt! Idag är jag med min pojkvän :)

Vad händer nu i helgen annars då?

sv: hihi va bra då (a)

SV; jaa ;D

Hänt idag då? Kram<3

fy fan för att inte fått lön :S:O

fin bild!!

riktigt fin blogg,

söt är du med!:)

Det ska bli fest hos mej, vuxen fest !

sv: Ah lite lätt. :/

sv. :D aa

haha ;)

jaa det hade jag :D själv då? :)

va trist när sånt inet funkar :S

hihi gör inget:) fin bild! hjärta<3

riktigt fin bild!

Svar: ja :D

sv. okejokej., jag ska till min mamma och hälsa på! sen fyller jag år också :)

Tack du <3

sv.jo tack allt bra..men inte med dig ser jag...om du inte får ut rätt lön och timmar så vänd dig till ditt fack!! =)

Fin blogg! :)

sv: Gör du då? :)

sv.klokt =)

fin bild :D

fin bild:)

Söt bild :)

Fin bild :)

Gud vilken härlig bild! :D

Få mera läsare? & var med och tävla .kika in hos mig :) Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback