min mobil har kommit!



en lång dag som kunde vart kort, först gick jag iväg till skolan jobbade på med engelskan. bara ett par gånger till sen klarar jag det. och som tur har man viktoria som har engelska med mig. sen åkte vi in till visby jag gick med emma och helen ett tag. och sen skulle jag iväg och fixa min tandställning, men jag fick ingen. vet inte varför men dom ville ta det en annan gång.

mitt liv går vidare, och sen åkte jag med min syster hem och var med henne. och nu har jag just fixat lite med min mobil. juste jag fick den idag, kärlek till den. jag har en svart, och är super glad!

TAGGA IMORGON..


Kommentarer

hejsan , kollar du på Idol? :)

Kul :)

jadå :) men jag är lite sjuk :/ sj?<3

SV: Jodå det är bra med mig, ska börja operation övertalning ikväll på pojkvän som kanske kan övertalas om en perfekt lägenhet :D

Grattis i förskott då va skoj:)

SV: njae , jag mår bra, men har varit sjuk i en vecka nu alltså .. Självdå? :D

Nja,det är sådär!:/ sj?

Det är bara roligt nu på auditions :)

haft en bra dag?:)

Skit snygg mobil !

Jo det är bra :)

Med dig?

Tack sötnos<3 Grattis i förskott :D

förlåt för sent svar, såg inte kommentaren..



jag mår bra, sj? :)

ser tv :)♥

va kul! :D

Vad kul! :D

Och grattis i förskott :)

sv: varsegod :)

bara bra, själv då?

de är bra att du har fått din mobil! :D

Grattis i förskott:*

härligt, jodå dagen har varit bra men dock lite seg för det har varit en dag med bara matte råplugg typ ;/ sen blev det hem till taccos :)

Tänkte köpa en sån mobil men det fick bli den här istället: http://ffaannyyf.blogg.se/2010/september/min-nya-mobil.html :D



Svar: åå! :D Samma här ;)

Woho grattis, hoppas du är nöjd med den :)

sv: :)

grattis föreskott:D

Fin! :D

haha ah :) alltid lyckliga slut you know :D

Svar: Ja :D

haha, yes, gör du då? :D

Härligt :)

sv: skitsnyggt!:D

:) hur gammal är du?:)

sv: allt är grymt!:D med dig också?

tack, vad du är snäll :)

jag är sååå irriterad!

hahaha :D

sv: haha :)

sv. aa ;D

sv: jadå, sj? :D

wie nice!

Läs inlägget :)

oj grattis i förskott !:D

Sv; så lite så :)

ååh snygg mobil :) hoppas du kommer trivas med den :)

SV: Ja och jag lyckades :)

sv; tackar:)

grattis i förskott:D<3

hur är den?

Oh, äntligen har din mobil kommit :D



Åh tack så mycket!

Fin blogg :)

förlåt att jag inte hann :( känner mig elak, men du får säga till sen om du vill ha en bloggdesign i födelsedagspresent :)

Tack så mycket ! :D Följa varandra på bloglovin? :)

va bra!

Hej!

GUD vad fin blogg du har!

mvh Yampis <33

åh jag vill också ha :')

Så lite så! Och grattis förresten, såg på facebook!

så snyggg :D



allt bra?























Follow my on Bloglovin







Trackback