min nya mobil T707

foto: Beatrice jakobsson (jag)

min nya, mobil. och jag älskar den riktigt mycket, ett tips köp den är mobilen. det fick jag i onsdags, i födelsedags present fast jag fyllde år i torsdags. och det här armbandet som finns med på bilden fick jag av elin. hon är super snäll, tusen tack. och sen fick jag ju lite mer saker, men iget man kan ta kort på riktigt. men imorgon, blir det mer paket.

och tårta och sånt här goda saker, vill bara ha mer paket nu. men måste vänta tills imorgon. nu ska jag försöka ladda ner lite musik till min mobil. (om jag orkar) men det tror jag att jag ber min bror göra.

flera, som har nyss fått ny mobil?


Kommentarer

Inget alls :P kollar på nån sjuk film haha xD

det är underbart här :) hoho

svar: tack tack :D



hur är din lördag?

åh, vill också ha en ny mobil! ^^

sv. ja :D

Riktigt snygg mobil, nåt nytt att skriva upp på önskelistan!

Sv; Tack så mycket, visst är den! ;) Ha en bra dag kram

godmorgon:)



Allt väl på en lördag då?:)



jag ska iaf åka ti gbg idag..hehe:)

Hihi :D va gör du?

Vad gör du då?? :)

händer idag? :) <3

smsar och ska snart damsuga trorja :/ <3

åå tack för att du sa :)

ah, typ både & :p min mobil är gamal som fan, pappa hade den innan mig och innan de hade nån på hans jobb den x) fick den gratis för min förra gick sönder & sen har jag inte orkat slösa pengar på en ny, men ska göra de snart ändå haha ^^

Okej :) ska snart ut och fota lite :)

Jo :)

sv: okej :)

jag ska på bio!

sv: Haha nä precis :)

lite olika ;) Mest mina djur ;) växter och småkryp brukar jag också fota ;)

hade du något planerat för kvällen eller?

sv: i rymden finns inga känslor :)

men ska dra nu, vi hörs ikväll.

puss

haha precis ^^ vet inte va den heter men de är nån gamal sony ericson, ja vill ha en iphone :D haha

ska festa hihi

Nu ska jag snart äta lunch och sedan se "har du hört ryktet om morgans?" och äta en massa godis :D

arrå :)

Åh gud så härligt att höra att du hade de!

snygg mobil!

SV: Förlåt för sent svar! :) Hihi, sötnos då. Ha en toppen lördag, kram! ;D

tack :) nej aj vet, ahr stän gatt funktionen där :)

haha :D <3

sv: tack tack :D

ja det är bra,sj? (:

Okaj :D har precis duschat xD

Allt bra idag? :)

javiist

jaaa det är skitkul :)

Svar: Tack så otroligt mycket! :) Kram.

Yes :D fint armband :)

härligt:D jorå det är bra här me:D

Så lite så! :D Gillar du nya mobilen?

fin blogg! ha en bra dag :)

en fråga bara... hur har du gjort det dära med att det typ står FOTO och sen så kanske det typ står djur och sånt under? tacksam för svar :)

;))

Vad ska du göra idag :D?

Jag vet inte får se, får ta det som kommer tror jag :) vad menar du med leka:P?

Jaha okej vad mysigt då :D hoppas ni får ha det så kul då :D

händer idag då? (:

sv: okej för jag har sett sså många som har så och skulle också vilja ha så men vet inte hur man gör :( vem gjorde det till dig?

Ställ gärna några frågor till min frågestund!:D

sv; åh, tack så mycket!

fick min innan sommaren, så kanske ny i alla fall (a) haha men snygg var din i alla fall :)

ha en trevlig lördag!

Förstår det! :D

Svar: Tack! :D

sv: jag är 15 =)

sj?

hej fin blogg du har kolla gärna in min:)

en sån vill jag oskcå ha

Jag har köpt ny mobil för inte länge sen. Men den är redan dum och funkar inte som den ska :c

Våran present till dig ligger i din säng och väntar på dig. Du hade redan åkt när jag kom så vi kunde inte ge den till dig. :( Men du får säga till om du vill byta det, men jag ska inte säga för mycket innan du har öppnat :) Hoppas ni har det trevligt imorgon när ni firar dig :P

sån har jag redan, fast blåå. =) <3

jag vill också ha den där mobilen! :D

Mm, jag bytte från den till en iPhone! :P























Follow my on Bloglovin







Trackback