mina ögon ser allt



godkväll, nu funderar jag snart på att sova. börjar bli jätte trött efter som jag vaknade tidigt, men när jag stänger av datan kommer säker inte jag vara trött. men det är bättre att stänga av datan och försöka. kanske ta en bok och läsa eller något. måste ändå plocka fram kläder, och lite till imorgon.

just nu orkar jag nästan inte tänka, så trött jag är på nästan allt. jag måste tänka extra medan dom andr inte tänker alls :o vad är det för någon stil? men nu lämnar vi detta och tar morgondagen i stället.

juste, det är idol ikväll någon som ser detta?

Kommentarer

Sv; hehe =D

vad gör du rå?

Sv: Allt är på topp just nu :D Och ja jag kollar Idol just nu:)

sv; så lite så :)

blir väl skola till halv fem sen inget mer planerat^^ själv då?

Sv: precis :)



Tack! :D

Fin bild :)

sv: okej :)

tack

sv. hihi :D gör du då? <3

Jag ska ha spakväll .. måla naglaran och ta mig ett varmt bad :)



Allt bra annars?

Kram

så lite så

ska me se idol :D

Sv: Det va roligt att höra :D

kramar

Frågestund på bloggen :)

det skulle betyda mycket

ifall du ställde några

frågor till mig :)



Kram - Felicia =)

sv: :D

åh jag gillar din blogg! du tar jättefina bilder :)

jag har utsett en vinnare av dagens blogg!

gå & titta om det blev just du ^^



http://Dibagolpagon.blogg.se

Har du några tips på vad man kan göra för att tjäna pengar lätt? :D

Skulle vart jätte gulligt isf, kram!

härligt:)

Jag är också jätte trött :/

Varsågod du :)

det är inte så jättesvårt faktiskt :)

sv: hihi:D Det är coolt mannen, jag är segare ändå(A) What is up with Bea? ♥

SV: Haha jag kommer inte ihåg heller. Jag tror det var om valet :P

ska också sova nu :) godnatt!

hiihih :D

klart man ser idol:D

vad har du gjort idag då ?<3

sv; allt väl ? :)

härligt att höra:)

sv: okej, skolan :P

haft en bra onsdag? :)

vad gör du? :)

nu ska jag strax sova :)

Hej vilken fin blogg du har :)

:))))))))))))) vadÅ?

Hej allt bra? :)

SV; Okej :) Jag är ledig resten av veckan nu så det blir väl lite fest osv :)

godnatt & sov gott med dig:)

Hoppas det blir fint väder imorgon när du vaknar^^

- får ju göra det ;D

svar: tack så mycket!



jo allt är bara bra här, förutom att min dator lagt av, så nu sitter man på mammas dator som funkar ungefär lika bra som en tegelsten!



själv då? :) <3

sjukt fin blogg och jättefina bilder :)

fin bild! :D

fina ögon :)

HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN NU, SLÄNG GÄRNA IN EN KOMMENTAR! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback