mina presenter (fyllde år i torsdags)

här är sakerna jag fått, lite saker är dyrare och då blir det mindre saker.

1. en vit filt, 2. en varm kofta, 3. en cardigan, 4. duschkräm, 5. en kräm till kroppen, 6. ett stativ, 7. ett armband, 8. ett armband, 9. en mobil, 10. la bara ett papper där, men ska få ta hål i naveln., 11. en hylla som inte kunde vara med på bilden., 12. ett armband som ska byttas ut.

jag är riktigt nöjd med sakerna, hoppas jag inte glömt något nu. det här året kännde jag att jag ville har dyra saker och mindre grejer. och det fick jag, och tack nu får man bara vänta ett år tills man fyller år igen.

Kommentarer

fin blogg

hur är det med dig ?

kram :)

mysigt att fylla år :)

grattis i efterskott ^^,

sv: nej ine så mkt:D



goa saker du fick ändå

Typ samma, lite läxor osv. <3

hihi okej!:) blir nog samma sak för mig. ensam mamma söker börjar ju idag så blir att kolla på det iaf. :)

Grattis i efterskott då. ^^

sv; :)

jaoo :D

sv; tycker du verkligen att jag tar fina kort? :o

Grattis i efterskott <3

Vad fina saker du fick! :)



SV; Hihi :D

sv; OMG HAHA, gud vad glad jag är just nu TACKTACKTACKTACK1

Fortsätter blogga.. var bara ledsen igår!

Härliga presenter :)

Okej,äter kvällsmat:)

Fina grejer du fick :)

sV: härligt:) jag slöar:D

sv.ja det var det med bilden på erik jag svamlade om :P

sv: åå deras krämer är helt underbara ju!

Ha en trevlig kväll!<3

Hej !

Har blivit fotad idag, säg gärna vad du tycker :)

kram

NICE BLOGG!



En modeblogg! Tips till killar & även tjejer! Kommentera o följ blogg skulle vara snällt & Uppskattat! =)

www.stylebyz.blogg.se

Fina presenter :D

Gratiiisssss i efterskott :D mysig presenter!

Ha en trevlig söndagskväll!

Tacktack<3

härliga saker!!

SVAR haha, kan förstå det !



fina grejer !

Fina saker du fick :)



sv: Så lite så!

sv; :D

aa :)

;)

hejj vad fiin blogg<3

Följ gärna min<3

härligt :D

Grattis i efterskott!

sv.och vad var svaret då? :)

SVAR Varsågod!

Vad är det för mobil?

Jo!:)

sv; HAHA jag suger.. men du är så duktig och du tycker att jag är duktig de är så sjukt KUL.

Vilka bra saker, fina också!



Kan jag allt tänka mig alltså :D

Iiiih, vad glad jag blir. TAAACK!

sv. ahh:/

SVAR Okej, har du hunnit testa den än då?

händer imorgon?:)<3

Så lite så:D

- så bra då! :>

sv.aha ok =) men han sjunger bra!

sv; härligt att öhöra! joo jag mår bara bra ;)

hehe okej! :) fina saker! :D

Jag vet :D Visst är hon? :D



Grattis i efterskott :)

sv; tack så jätte mycket igen. HAHA.

svara gärna asså hjläp mig med beslutet<3

sv; hihihi taack (a'

du e med sööt ! :)

sv.har du ngn favorit i årets idol då?

sv; klart det är. du har gjort mej sjukt glad. :D

SVAR haha, okej, är den bra då?

vad heter stativet? :D <3

haha :D Vad gör du då?? :)

jaa! :D

sv: jaha. va var det för någon då?:D

tack :D <3

grattis i efterskott! :D <3

sv; vsg :)

gjort idag då sötee? :)

Plugg:/ Dd?:)

sv; nu ska jag följa din blogg! :D

grattis i efterskott :)

grattis i efterskott :)

Vad fina saker du fick! :D

Vad händer? :D <3

jaha, jaså jaså :D grattis i efterskott iaf

kolla min blogg snart. :D

sv.nå ok =)

Okej,jo samma!:)<3

Olika <3

SV: Haha okej, vad gör du då?

- hehe :D

åh tack :)

fina presenter!

hehe :)

sv; nu! :D

sv.på tisdag tror jag det kommer från luleå å då är det en som jag känner med å söker =)

SVAR Så bra då ;)

okej! :D vad har du för objektiv till din kamera? :)

Nice:D

okej var det dyrt? :)

Åååh vilka fina grejer du fått :) filten ser jätte gosig ut :)

sv; HIHI nu är vi kvitt. :D

sv, jahaa va mysigt, har ni hittat på för skoj då? :)

jag har varit med matilda hela dagen & tagit massa kort och så :)

Svar: Varsågod ^^

sv.jo men jag tror inte hon gick vidare...ska bli kul å se om man kan se henne alls =)

är mobilen bra eller? :D

känns bra o va äldre då? ;D

nä menar du det ? haha

okej naj jag har bara det vanliga kitobjektivet 18-55 mm :)

naj jag har bara det vanliga kitojektivet 18-55 mm :)

hehe ja!

Japp!

Var med och anmäl dig till DAGENS BLOGG!!

Ju mer kommentarer du skickar, desto större chans har du att vinna.



Jag drar en vinnare ikväll som jag länkar-

Var med och ta del av min 2000-3000 unika besökare!



LYCKA TILL!!!

<3

Härliga presenter :)

:)

Varsågod!



Oh hihi tack du :D jag älskar verkligen jeans!

ha en bra kväll =)

Fyllde du 18år nu ? = )

hehe nee jag skulle gärna vilja ha ett teleobjektiv :P

hehe nee jag skulle gärna vilja ha ett teleobjektiv :P

Hihi jaa det är kul :)

sv: fina saker du köpte!:)

sv: Jodå, de är bara bra! =) Själv?

så att jag skall kunna fota bättre bilder på fotbollsmatcher och sånt :) själv?

hej :D haft en bra dag? :)

sv; skola :P och kanske sola :D dudå? :)

SVAR Så lite så :)

Åh, alla body butter från body shop är ju helt underbara :)

jo jag med! enda sen jag fick min kamera :D

bra ju :D de är bra när den är ihoppfällbar ju för då blire inte så mkt repor!



tack!

Hej!



Det skulle vara jättekul om du ville titta in på min blogg och kolla på min senaste videoblogg där jag sjunger en egenskriven låt. Jag vill gärna höra åsikter!

Tack så mycket, kram! <3

SV; Ja, visst är dom fina? :D

SV; Naw, tack så mycket att du svarade :D

grattis i efterskott!:D

sv; hahah jaa faktiskt :)

gör du nu då? :)

oh, kul att du ska få ta hål i naveln :) det har ajg med

sv.sen tror jag man kan se allas uppträdanden på tv4 efter dom varit i tv så jag får väl kolla in henne där =)

fina !!!:D

fina grejor ;D

Grattis i efterskott^^

Tycker om det du skrev! Mysigt att se en del schyssta grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varenda dag. ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback