moa är sjuk, krya på dig <3!

ett inlägg utan bild, förlåt men ni får klara er med det.

godkväll, moa ligger och sover
efter som hon blev sjuk för bara några timmar sen. och jag ska åka hem, kanske om en eller två timmar. försökte få olivia och sova, men det gick inte alls som vi ville. men jag har haft en helt okej, kväll. även om moa blev sjuk, men jag åker för jag vill inte bli sjuk

imorgon, blir det en helt ny dag och då blir det lite roligt. med tårta och lite presenter, det gillar jag. och när jag kommer hem sen finns det ett paket från johannes och kristina.




Kommentarer

åhh nice :) nöjd?

Jahaa trodde du menade att det tog 2 timmar haha

Fick du inte åka hem innan? :P

har spelat match:)

vad bra!:):)

Jepp :) Nu ska jag gå och sova :) vi hörs i morgon, god natt gumman :)

Vad gör du? <3

sv: Hihi ja ;)<3

Jag ska sova haha, puss godnatt! :-)

ja absolut!:D

sv; hihi taack, bytte till den idag faktiskt :)

Tack :) Hon är jätte fin!

vsg :D

godnatt! sov gott:D

Åh men du kommer säkert iväg snart få vi hoppas? :D

sv :)

Älskar verkligen tårta !: )

hahaha ;)

aha!

vad synd!<3

hoppas du åker till ett varmt land snart då;D

fin blogg, allt bra? :)

jo det är bra :)

godmorgon sunshine, görs idag?

gör du headers ?:)

det är skitbra här, okej, ska inte ljuga lite trött är man väl :P haha görs?

drack faktiskt relativt mycket ändå igår, men med mycket vatten innan man sover går de:P haha..nu är jag på jobbet..så har tre arbetstimmar framför mig :P phuu

Ja jag sitter alltid vid datorn på jobbet, i och med att jag jobbar på eniro 118118 :) och tar samtal via datorn :P

Jo men rätt så jobbigt ändå, mer jobb med det än vad man tror :P hahah :) du gick i skolan va?

Det är inte så soft som det låter, promise! hahah :) man blir sjukt trött av det

i ditt inlägg står det just nu: ett inlägg utan bil....... haha sötnos ;)



Ha en bra söndag. va händer?

kram

sv:hiia ja! hoppas allt blir bra <3

hähä nä:P

jag tycker att dina är jätte fina !:)

kolla och komentera min blogg?¨

skulle bli glad :))

Fin blogg btw :D

SV; Hihi :D

då får hon krya på sig (:

sv: Hräligt:) jo det är prima med mig!

sv. Tack så mkt vännen !:D Men det är du med! :D

oj ska du åka hem mitt i natten :o

sv. härligt! :) adå.

ha en fin söndag

tråkigt:(

Köper ni kläder på internätt?

kommentera ditt svar www.eily.blogg.se

Det var så lite :)

Vad händer idag då?

Fin blogg!:D

SV; Så lite så! :D

sv: jadå, själv? :)

Fin blogg

jättefin blogg:)



Allt bra?

Gillar verkligen din blogg, fina bilder! :))























Follow my on Bloglovin







Trackback