mobil, när jag kommer hem?


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

godmorgon mina läsare, har ni sovit gott? det har jag gjort, somnade tidigt igår och vaknade hur pigg som helst. idag är det som sagt gympa som jag inte gillar, men det ska nog bli bra. och sen innan gympan har vi någon grej, men kommer inte ihåg vad.

och när jag kommer hem idag kommer jag vara jätte glad, tror jag. om min mobil har kommit annars ska jag åka upp till konsum och be dom springa och hämta min mobil. men den kommer idag, så jag kommer vara super glad.

ha en bra dag, alla mina läsare ♥

Kommentarer

haha, yes :) kul att du får din mobil ;) kram

Jag ska oxå ha idrott idag, orientering , uusssh tråkigt :(

så lite så :)



nej inte mycket själv? =) kram

Godmorgon vännen! Jag ska till skolan .. vad ska du göra efter skolan då?



Kram

Svar: Jadå :)

jadå :)

jora :)

bara att den slöt med att jag blev sjuk :/♥

Vad är det för mobil du ska få? Jag får förhoppningsvis min nya imorgon (iPhone 4 :D)

åh gott med blåbär:D

vad e det för någon mobil ?:) <3

gillar bilden!

vad ska du göra idag då :)?

hmm, då har jag imorgon på mig. om jag inte får något att göra idag i skolan så kan jag göra den :)

godmorgon:)



Sovit gott..soligt här igen.. riktigt härligt väder^^ hoppas dt e samma hos dig:)



Ha en bra dag^^

varsågod :) vad gör du ?

ja jag fick ig i gympa för att jag aldrig kom:P

Varsegod :) Vad är det för mobil du fått? :)

sv Passar Anton, själv :)?

Ha en fin tisdag! :)

Allt bra? :)

tack:)

Vad kul att du ska få din mobil idag :). Du får visa upp den i bloggen sen :)

Ahaa ingen aning om hur den ser ut ^^ men den är säkert bra ;D

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

SV; ^^

Göra idag då?

Ahaa okej :) spännande, jag ska beställa en iphone 4 på fredag och jag håller på att längta ihjäl mig tills dess ;)

Vad bra :D ja absolut!!

vad gör du? :D

Åh va skönt att du slutar snart! :D

Va ska du göra sen?

jo men sånt är livet:P

jag ska snart fixa min middag som jag ska äta efter gympasset.. Ska nämligen snart iväg och gymma med en kompis och sen ska vi på dansen.. :) du då?

vad är det för mobil du har beställt?



SV: :)

haha ja

skönt att du somnade tidigt, jag kunde inte somna alls :S

yeah..görs?:D

Okejokej, kom precis hem med min mobil som varit på lagning så ska äta och lite sånt strax! hoppas du får en fortsatt bra dag :)

haha, yes :D

;D

inte så mycket, durå? :) <3

sv: right :p

ajdå det var inge bra :/

den kanske kommer imorrn? ;)

Hur gör man så att själva bloggen blir bredare? Som din är.. när jag laddar in stora foton för minskas dom om du förstår vad jag menar :D

sv: haha hur va skoldagen idag då?

tack! men de är du som är hihi.



jag har liksom tappat lusten litegrann.. vene. Är sjuk nu och saker bara krånglar, nån idiot har inget liv och skickar sjuka kommentarer om mig o mitt ex och ringer o stönar i telefonen... allting är bara upp och ner :/

<3

ÜBER SÖT BLOGG DU HAR. :D

Snygg bild! :)

fin bild!

jättefin bild du har tagit! va duktig du är! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback