o gilla onsdagar



godmorgon, har ni sovit gott?
det har inte jag, svårt att sova i natt och vaknade hur trött som helst. men får se till att bli lite piggare, för jag ska ta mig till skolan och träffa viktoria för vi ska ha engelska. men innan ska jag ta bussen vänta på nästa buss en timme för att komma till skolan.

det är alltid så varje onsdag, det är riktigt jobbigt. men snart klar med engelskan. och då får jag ledig på onsdagar sköönt. men att sitta ute och frysa sen är inte roligt. får hoppas att det är varmt ute och att tiden går riktigt snabbt.

vad ska ni göra idag, skola eller jobb?

Kommentarer

Å hej! Någon som är vaken tidiage än mig, trodde jag var ensam ;P

mm, och jag lär få för mycket politik idag :/ haha, jag gillar de verkligen inte :O

Frågestund på min blogg :) om det är något du vill veta är det bara att fråga på! :D

skolan, har skoljoggen... ;(

Haha inget! Jag ska ha idrottsdag :)

Jag med :)

japp, vad gör dudå? :)

absolut, :)

mm, ogilla verkligen :/ ha de bra idag då! :) <3

Så länge du tror på dig själv så går allt!

Livet går inte alltid som en dans på rosor, Läs om hur det vart för mig.



Med mitt inlägg menar jag, att det finns fler människor där ute som har det jobbigt, Det är så synd..

http://jennaoberdieck.blogg.se

sv: Härligt:) det är bra med mig! gott det såg ut

snygg bild!



sv; braa ^^

Godmorgon sötnon! :)

Önskar dig en riktigt fin onsdag!



sv: Han gör mig alltid glad. :)

Stor kram!

Sv; God morgon på dig med :D

allt bra?

fina bilder

Det blir en hemma dag för mig (som vanligt då) :)

sv; hih ja!

vad händer i helgen då? :)

Om Moderaterna får regera i 4år till så kommer en som är permanent cp-skadad få gå till försäkrings kassan varje år och säga att han fortfarande är cp och inte kan jobba. Låter det verkligen rätt?

Ah den är ganska läskig :)

Godmorgon! :)



Sv: Okej, så det går att göra det på kameran som du har..?

Idag är jag äntligen ledig och jag ska bara njuuta =)

sv; nja sådär..

-kom nyss från skolan hade en lektion 8-9 & nästa börjar 14:10 -.-

Ha en fin dag :))

usch,tycker inte heller om onsdagar

onsdagar e bra då är de nära till helgen :D

hade sovmorgon i dag, det är guld värt! :)

shögskolan, fast har bara till 12 sedan slut så känns jätte bra hihi! vad gör du själv? :D

Ingetdera :)))

fina bilder du har :)

Jag har sovit som en stock inatt :). Men tråkigt att du inte har sovit någonting, hoppas iaf att du känner dig piggare under dagen :)

Har också sovit ganska bra =)

fan va jobbigt det där med bussen -.-

fin du är :)

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig idag. Vad ska du göra?

Kram

haha tack :) är inte så värst bra på att göra sådanna tog typ 3 timmar för mig och göra den där lättvindiga haha :P

SV: Ok, någon speciell anledning vaför du gillar sommaren bäst? :)

Egentligen skola idag, men inga lektioner i skolan varken idag eller imorn:) så är ledig två dar nu!;) hoppas din dag är awesome!:d

sv; jo bara bra:)

Idag ska jag jobba , blir ett låångt pass :P

självdå ? :)

fin bild :)

hej hur mår du :)?

sv: härligt:) allt bra med dig dÅ?

Du får värma upp dig med kaffe eller något annat gott på vägen till skolan :)

sv ; allt e bara bra med mig :) sj?

sv ; va bra :D va händer idag då? :)

Sv; jag mår toppen =) vad gör du?

sv ; är sjuk :(

Det var så liet så :) fina bilder :)

FINAAAAAL!!

äntligen har vi kommit till finalen i vickans blogg!

Gå in och titta om du nominerats till final ;) <3



ps. om du inte gått vidare, FÖRSÖK NÄSTA VECKA FÖR DET VAR SÅ STOR KONKURANS DENNA GÅNGEN!!!!!

sv: Ja, det är bara bra med mig faktiskt :)

Själv då? :D

sv: Men härligt att höra du! :D



Btw, måste bara säga att din blogg är sjukt fin :)

:)

Okejj :) Inte så mycke ska göra mat snart :P

haft en bra dag? :)



//mywesström

jeo :)) hur mår du då??

sv: Men gud va roligt att höra! Tack så jättemycket :D Va glad jag blir! hihi!

Jo jag mår bra bara ganska hungrig :P

Sv:Det är så lite så, vad har du för camera? :)

(stavning) :P

sv: tack ! :d

händer idag då?

Jag gillar dom, slapp dag. Och sista lektionen är massage haha :D

skola oxxå;D























Follow my on Bloglovin







Trackback