photoshop, riktigt roligt!


foto: Torsten Kvarnsmyr
modell: Beatice Jakobsson (jag)

tänkte ta och berätta lite om skolan i fredags, riktigt seg dag men ändå en riktigt bra dag. fick lära oss en helt ny sida, som vi kommer att behöva när vi ska ha prov och allt sånt som händer i veckan. och sen satt vi nästan bara vi photoshop hela dagen igår i skolan. vi skulle göra en grej och bara följa instruktionerna som var på en hemsida.

efter som lukas inte var så bra på photoshop fick jag hjälpa honom. inte för att vara kaxig, men utan mig hade han aldrig klarat sig att göra denna bild vi skulle göra. den här bilden som ni er på mig, tog vi i fredags som jag har i min andra blogg. som jag har i skolan, fast jag skriver bara i den i skolan.

hade ni en bra dag i skolan, eller är alla sjuka?

Kommentarer

fin du är :) Jag hade det bra i skolan igår men jag är sjuk :(

fin blogg :)!



följa varann via bloglovin? lägg till mig isf och sen säg till så lägger jag till dig med!:)

det är bara bra :) ska ut med en kompis idag och fota <3

fin bild!

Fin bild"!

Anmäl dig gärna till "veckans blogg, vinnaren utses imorgon! ;)

Tackar!=)

Var gärna med i tävlingen på bloggen, Priset är en länkning :) De ända du behöver göra är att gissa vad jag håller på med för projekt!! :)



http://justlittleme.webblogg.se/2010/september/mitt-lilla-projekt.html#comment

Sv: Varsåågod! :)

Vad hittar du på idag?:)

sv: ja du sa det :p

skönt att höra!

fin bild:)

sv. allt bra idag? :d

så lite så:)!

fin blogg ha en bra dag

- det var det också! Mums;D

Jag ska ta mig en sväng till mor min, sedan ska jag träffa några vänner:)

Svar: Okej, lägga till varandra på bloglovin? :)

Sv: Åh, tack så mycket! Och detsamma. :-)

SVAR: Åh tackar så mycket! :)



KRAM

tack så mycket! :)

ska du säga :D allt bra?

tack,

oh grattis till dig med :D

sv: taack :) ..tycker du att det är nåt att lägga 250kr på när man förmodligen inte kommer använda den så mkt? :)

jadu var så god! 17, det minns man !haha

ja :) åh, gillar bilden starkt!

älska photoshop!: )

Sv: :-) händer det något kul idag då?

allt bra med dig då? :D

Svar: Ja, vad roligt. Jag lägger till dig nu :) ♥

sanningen bara! :D

SVAR: Alltid bra med sanning :D



KRAM

Sv: Sånt är skönt. :-) Jag ska på bio och allmänt umgås med syster min!

samma här :D

vad tycker du? ^^

oja! :) vilket har du

Svar: Tack så mycket :D

rolig bild :D

sv: joh, iofs ;)

jag med :D

oja! :)

sv: aaw, taack! :)

Det är bra, sj? :)

sv: haha :p

fin bild

Fin bild! (:

sv: taack igen ;) <3

Under gårdagen träffade jag ett par som hade bokat in en kärleksfotografering med mig.



Efter det var det party =)



Händer idag då?

Kram

Haha jadå!

Tack, smögen du vet;)

sv: varsegod :)

jaha! :) ja de är klart! :)

Kommer från rätt :)

okej :)<3

Livet leker?:D

<3

Jag ska sova hos min kompis ikväll = )

svar: hehe, det är brs :D

hehe :D va går du för linje i skolan? :)

Hur mår du idag? :D

Nu ska vi ner på stan och på eftermiddagen ska sambon spela match =)



Ha en bra dag!

Kram

Vad bra! Så det ska vara!:)

Sv: tack!:)

aah najs :D går IT media! :)

sv; tack så jätte mycket !

ja det är min kropp :d

oooja! :D fin blogg förresten!



följa varandra via bloglovin?:)

NÄÄÄ BARA ÄRLIG

haha, aa :)

Fin bild :). Ha en riktigt bra helg :)

Man får ju passa på att leva nu:)

Va bra! :D Jodå!!

Vad gör du?

Grymt häftig bild! :)



SV: ja det får vi se :)

härligt :D :D

sv. härligt att höra :D

samma här typ.

Jaa, gymma är grymt kul!

:D

Vad gör durå?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback