POSTEN OCH KONSUM ÄR SÄMST!



det här var en bild vi gjorde i fredag, till våra lådor som vi ska samla arbeten.

vill ni veta vad jag är just nu? jag tror ni inte vill det, men det skiter jag i just nu. kommer hem hur glad som helst kollar i brevlådan och hoppas mobilen kommit. TROR NI DEN LIGGER DÄR I? nej det gör den verkligen inte, det här är konsum och postens fel. hatar dom grymt mycket nu, ska det ta en hel vecka för att få en mobil som ska ta en dag.

så nu hade jag tänkt åkt upp till konsum och be dom ge mig min telefon annars får dom fan springa efter den. jag tänker inte sitta och vänta längre, bara för dom måste ha ett leg på mig.

Kommentarer

jodå, jag vet inte :D

Åh vad jobbigt! Hoppas det löser sig

fast saken är den att kommentarerna har börjat nu och jag tror inte det hör ihop med samtalen för samtalen började i somras.. men de slutade typ en månad. Men nu har de börjat igen, så sjuka vänner känns de inte som att jag kan ha som ringer och skriker o håller på

haha, gör du nu då? :D

hihi, vad gör du? :)

Söta du!



Ja det är det allt. Oh, vad segt :/ varför lämnar du den på konsum?

äh, stå ut några dagar till, den kommer nog snart ska du se. dom är väldigt sega, men sånt är livet! <3

Jo jaha, har du beställt nu mobil? :D

När ska du iväg?

sv; hehe haft en bra tisdag? =D<3

Gör det :)

så fin :D

Okaj hehe :P

vad gör du? :D

ska du se idol då? :)

Okaj hihi :P

sv; hehe okej ah dt har ja ^^

jag med ;)

Iiingei alls ;)

sv; hehe händer sen då? =)

haha, inget ;D :D

Ska du se idol ikväll? :D

sv; haha okej ;)

jag ska nog till stan och köpa lite godis o sånt =D

ikväll blire myys kväll hehe :D

= P

Självklart :D

Hihi japp :D

Msn :P du?

Det förstår jag! :(

jodå =)

haft en bra dag då? :)

= )

Du lär ju få den :S

sv; haha oyes :D:D

ska du se idol ikväll då? ^_<

verkligen! :)<3

= )

vart hemma bara :/

Hehe så äre :P

ja :/

När ska du iväg då? :P

Va härligt att höra!

med mej e det toppen (;



tackar så mkt, haft en bra dag då?

Ahaa hur gick det?

sv; hehe ah okej, ah jag med =)<3

snygg bild!;)

Tack ^^ :) Vad gör du då ?

vad gör dudå? :) :)

- Inte mycket, kollar på Grey's 8)

Näe vad trist!

allt väl med dig? (a)

sv : Hehe eller hur men man måste ju annars har man ju dålig kondition eller dålig hälsa ;P

Fin bild :). Usch vad jobbigt, hoppas det fixar sig snart :).



Sv; ja godis är alltid gott :).

sv; hehe jadå ^_<

hur va skolan idag då? :)

tack :)

sv: hehe okej ^^ men men ibland är det kul ! (:

Sa dom när du skulle få den?

händer imorn då? :)

sv; hehe okej :D

jorå min var super ;)

sv; hehe absolut ;)

Tack kul att du gillart! ♥

sv, jag håller med :)

Ahh får hoppas på det! :)

pojkvännen :)

SV: riktigt roligt! :D

Härlig blogg!

haft en bra tisdag ? :D

jättefin blogg :D























Follow my on Bloglovin







Trackback