resan torsdag, snart helg

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: CANON EOS 500D + 70-300m

godmorgon, har ni sovit gott? det har jag gjort, somnade riktigt gott igår. och idag är jag på jättebra humör, och hoppas jag får vara det hela dagen. idag har vi val i skolan, vet inte vad jag ska välja. och sen har vi svenska och vet inte vad vi ska göra. så får berätta när jag kommer hem.

och sen vill jag bara säga en sak, jag är riktigt glad för alla era ord. men i min blogg måste ni förstå att alla bilder jag lägger upp behöver inte tillhöra all text som är i bloggen. alltid lika bra att veta, det här var bara några bilder jag tog igår.

ha en bra torsdsag, och hoppas ni gör något roligt!

Kommentarer

fin blogg! :) just nu har jag en frågestund på min blogg - du kan fråga vad som helst :)

haha okej :) hoppas du får en bra dag idag då? :D

God morgon! :D

hur mår du idag då? :) <3

godmorgon sovit gott ?:)

jag med :)

okejokej :)



Ja, Jag vill att de ska komma nya avsnitt, för det är bäst ;D

Härligt blogg, snygga bilder och häftig header! :D

jag ska inte göra nått speciellt roligt! :P Först skolan, sen bara hem oh kanske städa. Haha, en toppendag! xD

Fint halsband:D Allt bra idag?

Vad fina bilder du tar :)

Svar: Godmorgon! ;)

Svar: Godmorgon! ;)

fint

Så fina bilder! Allt bra med dig idag? :)

nice. händer idag då?

nice. händer idag då?

Fina bilder :D

Jättefin bild, gillar smyckerna :)

sv: ja:) är allt bra med dig eller?:)

Sv: Vad bra! :D

Fina bilder:D

Jag tänker ha en underbar torsdag så länge ingen sätter stopp för det :P



sv: Jaa göre:D

sv: Med mig är det bara bra!

Hur ser dina planer ut för dagen?

Snygga bilder =)

Men bilderna är riktigt fina hur som helst :D!

fint fotat och fina smycken :)

vilken fin blogg!

SV: Tack sötis bara bra med mig med, vad görs idag? =D

Fina bilder :) Hoppas du har en bra dag i skolan! Snart är det helg!

Jätte fin header! ;D

det e bara bra med mig med, bye the way så tar du riktigt fina bilder:)



barbiieh.blogg.se

allt bra annars? :)



du glömmer väl inte min tävling på bloggen: http://tovestraningsblogg.blogg.se/2010/september/tavling.html

Vackra smycken :)

Sv: Jodå, det är bara fint här!

Ser ut som ett fint halsband/smycke :}.

Hej du har en jätte fin blogg.

Och ville bara säga att du har skit bra / fina bilder!!!=)

sv; hahaha oj jag såg det nu :o

hehe ouupsi ^^

Sv: Det är fint med mig, hur är det själv? :)

Sv: Absolut. :)

Hoppas du får en jättebra torsdag!! :)

Jaa absolut =) Vad gör du nu då? =)

Sv: Händer ikväll?:)

jättefint :)

Sv: Vara hemma och försöka bli frisk. :)

jättefin blogg :)

Fasen vilka vackra bilder. Får jag ta den översta och använda som bakgrundsbild på min dator?

Fin blogg i överigt också förresten :).

Sv: ja allt är bra med mig hur är de själv :)

sv; Jo bra med mej :) Sjdå?

vet inte helle. vi få se:)

Sv: Tack så mycket! :)

jag gör inte så mycket. ska snart ner i tvätten och ta upp det sista sen blir det nog ett bad med en bra bok och skum:) själv då?

Ja det är bra :) sj?

okej:/ nej ibland är det inte lätt att hitta på något bara sådär tyvärr.

verkligen jätte fin blogg!

fina bilder :d

Jättefina bilder :)

sv; så lite så;D

sjuuukt snygga bilder:)

Fina bilder! :)

Fin blogg! :)

Sjuukt fina bilder!:D

Vilken fin och bra blogg du har :-) Kram!

fiina bilder<3























Follow my on Bloglovin







Trackback